woensdag 13 april 2016

Van chocolade wordt je niet dik maar......

zo luitjes

ik hield het vandaag wat rustig
alleen het hele huis gezogen en verder rust
en ook niet laat naar bed
want
we hebben daar morgen alweer de donderdag
ik de wijken in
ja dan loop ik wat af hoor
dus ik zou wel een chocolaatje mogen
toch

Voorzichtig met chocolade….

unnamed1unnamed2unnamed3unnamed4unnamed5unnamed6unnamed7unnamed8unnamed9unnamed10unnamed11unnamed12

Zie hier het resultaat…!!!

unnamed13

Je wordt er zo hartstikke bruin van!!!

in de maand van de dieren
1 met van alles wat
gewoon mooi
vind ik

Zo Mooi 2

wens U een fijne avond nog
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Ha dan kan de zonnebank de deur uit ;)
    En nee als de linken niet werken gooi ik het blogje leeg en klik op bijwerken...zo behoud ik de reacties van alle oud spacers.
    En nu je blogje...die had ik al eerder maar het blijft een mooie en na 2 jaar kan dat best weer een keer ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat denk jezelf...het is pas pasen geweest grijnzzzzz
    Troosteten is dat voor vrouwen...of ook voor mannen?
    Zolang het maar PUUR is haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. O wat een lekkers staat hier allemaal. En nu begrijp ik ook waarom ik zomers zo snel bruin ben... hihihihhi. Ja ben nog steeds gek op chocolade al eet ik dit veel en veel minder dan ik wel heb gedaan. Jij mag vandaag mijn chocolaatje hebben hoor Karel. Ja het is weer donderdag en mag jij weer kilometers gaan maken. ik zal hier de boel even recht trekken en als het vanmiddag droog is de tuin maar even in. ik zie het wel. Ik ga je nu een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Jij aan de lunchpauze en weer verder...
    Stukje puur soppen in de koffie hihi
    Nu lusten doe ik ze allemaal maar heb wel voorkeur.
    En nee je fabeltje van bruin worden ervan geloof ik niet grijnzzz
    Wandel ze en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het er weer druk mee en een dagtaak zo te lezen.
    Maar het weer werkt mee dus is het genieten buiten
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha Karel,
    Wat een heerlijk blogje.Ik hou wel van chocola en Neil des te meer.
    Pracht ppsje.
    Niet echt veel te melden.
    Vandaag in het teken van de enkel.
    Oefeningen en nog meer oefeningen.
    Het huishouden is gedaan, de katten kunnen weer naar een schone bak.
    Straks wat boodschappen doen het lijkt mij heerlijk buiten.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Karel,
    je bent de wijken in of misschien net klaar.
    Je had er dan ook goed weer bij denk ik en jaaa... jij kan dan wel een chocolaatje hebben. Ik plof alleen maar meer uit elkaar hahahahaha...... Ik ahd je verteld van ons weekje vrij maar dat loopt toch anders. Mijn ega is eergisteren in de vroege morgen op zijn fiets aangereden door een bestelbus en ligt nu met een gecompliceerde beenbreuk. Dat wordt er dus niet op uit. We mogen blij zijn als hij met een paar maanden weer "uit de voeten kan".
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Zo even een krabbel. Vanmorgen de boel even recht getrokken hier binnen en vanmiddag samen met Ritza en Fonnie in de tuin hier bezig geweest. Wat weer een weertje, heerlijk, geen spat regen gehad. Hebben we wel stevige kost mee verdient, ik bruine bonen en Ritza capucijners, met een mengsel van gehakt en groenten en chilli con carne saus. Moet straks het materiaal van de tuin nog even opruimen maar dan is er weer een gedeelte gedaan. Jij je wijk weer gelopen.... ook met het zonnetje erbij of toch nattigheid?? Ik ga je een smakelijk eten wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja jij was er ook 2 x hj
    Dus nog maar een reactie...
    Morgen lunchen met de jarige en peetoom
    Verder viert ze haar verjaardag niet...haha wij wel grijnzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij zegt er wat van...2 in 2 minuten haha
    En nee ik tel ze niet datkomt er gewoon te staan haha
    En jij offline...Tukkie doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ik ben nu de blogjes van 2005 tot 2010 deze kant op aan het halen en dan begint het gesodemoeter alweer van vooraf aan hihi
    Maar dan staat ook alles op beide en gebeurt er dan iets heb ik altijd de andere nog...
    Wel leuk om weer eens de reacties van tru, en freubel en anderen te lezen.
    Bij sommige namen denk ik waar zijn die gebleven...echt gek dat het opdoeken van een site(space) er zoveel spoorloos verdwijnen
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geloofniet dat er een joost bij zat haha
    Ja alsje eenmaal die stap gezet hebt dan wil je dat ook alles klopt...dus zet nu maar ffkes door...ze zijn allemaal aangepast op wp dus veel werk als het er eenmaal staat zal het niet zijn.
    Denk ik dan maar je weet maar nooit haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Karel ,
    Het water loopt mij in de mond bij al dat lekkers hier .
    Ben gek op chocolade .... maar wil niet zo dikke kont als het meisje krijgen .
    Toen ik jong was kon ik naar hartenlust snoepen .
    Helaas plakt nu alles gelijk vast op de heupen :-)
    De plaatjes eronder zijn ook prachtig !
    Alles goed met Karel ?
    Ik wens je nog een fijne avond en een mooi weekend .
    Liefs van mij !
    Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen