woensdag 13 april 2016

van harte

zo luitjes

ik had een aardig relaxed dagje wel gister
en weet U dat zal vandaag niet veel anders zijn
dat is dan voor mij hé

er is er ook 1 jarig
en wel mijn kleine nichtje
Kobie is haar naam
zij kon al heel jong goed tekenen

lang geleden1

ik zocht er iets bij in pps
en kwam bij het volgende gedicht


in de maand van de dieren
zocht naar een dier ze graag ziet
Panter - Ezel - Spin - Paard
nee en dus
juist

Cats 5

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Een heel mooie keuze…vooral die eerste.
    Zie het zo voor me dat kleine meiske vol trots naar haar grote neef kijken met de amerikaanse hoed hihi
    Wat een lief briefje en al heel beroemd intussen
    En katten doen het zeker voor haar ook goed.
    Gefeliciteerd met je kleine (ahummm) nichtje
    En nu slapen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dank je wel voor de felicitatie. Ja dat briefje is al bijna antiek... geschreven toen jij nog mijn stoere cowboy neef was met de grote stadson op je hoofd en die alleen ik een keer op mocht hebben. Dit briefje is al zo,n 42 a 43 jaar oud en nog steeds bewaard. Zal een jaar of 6 a 7 zijn geweest denk ik, kon net schrijven in ieder geval. vandaag 49 lentes geworden dus reken maar uit. Mooie pps zit er onder, en ook de tweede helemaal naar mijn smaak, huis katten, grote katten, vind het pracht dieren. Voor mij vandaag verder gewoon woensdag en zie wel wat de dag komt brengen, zondag is het feestje. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Een felicitatie voor je nichtje .De poezen pps is weer super leuk .Het is nog steeds goed weer dus ik ga buiten nog wat rommelen
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Heel ander weer dan gisteren hier...ja nat
    Geen regen maar toch is alles nat...
    Kijk de jarige heeft haar rondje gedaan en heeft alles zien staan haha
    Gefeliciteerd met je kleine (ahum) nichtje en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Dus een in de papieren vandaag. Ja dat geef ik uit handen ...doet het kantoor waar Millie zijn gegevens zijn gevestigd... Heb dat 1 maal zelf ingevuld maar niet goed, heeft ons klauwen vol geld gekost.. nooit weer. Ik hou het vandaag verder rustig, op wat vaste dingetjes na want ja de afwas, de bedden en de was blijft gewoon he.. Vanmorgen bij thuis komst al goed in de watten gelegd, frituurpan en twee tuinstoelen stonden keurig ingepakt in de kamer. Er werd zelfs gezongen dus ben maar even op de stoel gaan staan hihihi. En ook gelijk wat koffie drinkers om tafel maar goed dat is alleen maar gezellig. Ook op het blog en face book allemaal felicitaties dus mijn dag is al goed.. Nu even een tosti en dan de middag maar beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wel lachen hoor, ik blijf het kleine nichtje..

      Verwijderen
  6. Hoi Karel,
    Gefeliciteerd met je kleine nichtje.haha.
    Prachtige ppsjes en zeker .Prachtige scheppels,katten.
    Jouw kantoor-job zit er weer op.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wat een naam voor de stofzuiger...maar wel een doordachte..want die wringt zich in allelei bochten. Maar blijven onhandige apparaten.
    En zeker als ze mee de trap op moeten...
    Hier weinig klusjes vandaag, allen wat strijk nog.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was van broer weer de deur uit...en of ik nog aan de rest toekom?
    Denk het niet de zin is op...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ga jij met de blogjes spelen...
    Als ik het van te voren allemaalgeweten had was ik er niet aan begonnen pffft
    2009 doorgeworsteld nu dus nog de laatste loodjes ;)
    Ben ik nog wel een paar daagjes mee bezig
    Weet dus nu dat ik juni 2005 begonnen ben met de space :)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk dat is het voordeel van alles bewaren...kom ook dubbele tegen hj
    Och en wie weet ga ik vanaf 2005 de blogjes weer gebruiken als ik niks anders heb haha
    Al moet ik er dan wel linken onder plakken want dat deed ik in die tijd nog niet grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ik had wel linken maar geen ppsjes...
    en die er nu onder zitten werken niet meer grijnzzzz
    Maakt niet uit nog ff volhouden en het is klaar...hoop ik haha
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhhh........... zo lief van je nichtje Karel :_)))))
    Dat moet je dan ook hele goed doen nietwaar.
    Daarbij dan ook nog een gedicht wat bijpassend is dus wat willen we nog meer :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen