dinsdag 12 april 2016

verstoppertje spelen

zo luitjes

ik wed U deed gister net als ik
het mooie weer genieten
ieder op z'n eigen wijze
de 1 aan de was de ander in de weer met schoonmaak azijn
ik deed mijn reclame rondjes in de middag
en had het prima naar de zin

vandaag is anders hier
ik aan de was en ff modem en mediabox van ziggo wegbrengen
gelijk om eten en drinken
ik dook in m'n pps archief
zocht iets wat iets met de ellende in de wereld van doen had
op welke wijze dan ook
en kwam tot de volgende

zou god Greetje

ik heb niks met gene god
maar dit spreekt velen wel aan denk ik

en we weten nu dat er velen zich al jaren verschuilen

dat brengt mij
bij
in de maand van de dieren
zij die zich goed kunnen verstoppen

Camouflages d'animaux

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. ja ben er wel hoor alleen wat later als anders. Heb me vanmorgen verslapen. Een dik uur later uit bed terwijl we juist vandaag vroeg moesten. maar goed ben er en ga nu even gewoon de dag als anders beginnen, dan ben ik zelf weer in het ritme. Straks even de ramen doen hier binnen, anders was ik daar vast al mee begonnen maar nu dus wat later. Ga ik nu niet meer klikken dat komt later wel. ik ga je nu eerst een hele fijne dinsdag wensen, het zonnetje piept er tussen dus wie weet een mooie zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Karel. Jij ook al druk met allerlei klusjes. Ik ben in zoverre klaar, nu alleen nog even de bedden opmaken en ook even groente halen. Fonnie kwam even een snel bakkie halen, is nu Ritza aan het ophalen en dan gaan ze samen even neuzen. Zie ik wel wanneer ze er weer zijn, kan ik nog even door pielen. Ramen zijn schoon, vitrage er schoon weer voor... ondanks vanmorgen erg laat toch nog mooi op tijd. Heb je eerste pps even bekeken en kon allen met nee beantwoorden.. Ja het is erg gesteld momenteel in onze wereld. Maar ook dat komt weer goed hoor, ook al heeft het even de tijd nodig. ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Je hebt gelijk...met een verschil ik was er wel dus wie weet zit ik in de spam of niet gepubliceerd ;(
    Hoe dan ook ging wel eerst ff kijken haha
    En nu hier weer nieuwe...zo kom ik tijd tekort haha
    De eerste had ik bij greetje denk ik al gezien en de 2e had je volgens mij al eens in je blog staan maar het blijven 2 mooie en moest toch weer zoeken om de diertjes allemaal te vinden.
    Maar blijf die wandelende tak leuk vinden.
    Zie ze nog hier in huis in een bak...en wat vonden de kinderen dat leuk...denk die beestjes minder hj...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja eerst buiten gezeten...heerlijk weertje
      Mag van mij zo blijven.

      Verwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mooi.. de ppsjes, altijd een goede keus.
    Gisteren niet meer aan blogger of achter de pc toe gekomen.
    De keuken werd onderhanden genomen en wat heeft een mens veel spullen in kasten en laden..pfffff.
    Veels teveel.
    Vanmorgen de ondersteunde verpleegkundige van de praktijk over de vloer met haar laptop.
    De testjes gedaan maar ze was niet echt tevreden.Van mild naar matig.De longinhoud.
    De bloeddruk was ook een de hoge kant ,wat ik niet begrijp want 6 weken geleden was die nog goed.
    Misschien van de bakken koffie en toch wat nerveus dat ze hier naar toe kwam.Alles kan de bloeddruk verhogen.
    Ik maak me niet echt zorgen.
    Fijne dag en geniet van het mooie weer.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nieuw blogje bedoelde ik dus...haha ik maak je in de war...
    Nu blogjes verplaatsen gooide hier alles in de war, maar geloof dat ik het weer op orde heb.
    Nee niet maar 1 minuut buiten gezeten...voor ik ging krabbelen zat ik lekker buiten
    Dus jij de invalwijkjes ook weer binnen...niet erg met zulk weer.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was omdat ik nog wat vergeten was te melden hihi
    Een minuut opgevuld
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee daar wacht ik nog een uurtje mee...dan lekker koffie en beentjes op het voetenbankje als die niet bezet is ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch niet tot nu...of wel ?
    Eigenlijk best jammer dat de jarige niet langs is geweest...
    Maar goed misschien ziet ze het nog staan.
    Ja voetenbankje afgestaan en lekker uitgerust de beentjes weer onder het bureau
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heeft ze toch ook regelmatig...een man in de keuken ;)
    Wat een verjaardagen in een week...en dan is dit nog niet de laatste
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen