dinsdag 5 april 2016

vooruit werken

zo luitjes

ik werk anders ook niet achteruit hoor
hihi
maar nadat ik vandaag het balkon schoonmaakte
gereed voor de vele mooie warme momenten dat ik thuis ben
:)
zal ik morgen , woensdag dus hier in de kamer ruimte maken
voor de monteur van vodafoon die vrijdag komt
als het goed is om 13:00 uur

donderdag ben ik in de wijken en ook vrijdag morgen nog
ja heb op verzoek weer 2 bekende inval wijken
U ziet wel ik weet niet van wijken als het om een extra centje gaat

ik heb eigenlijk wel genoeg regen gehad
maar om te laten zien dat het toch best wel mooi kan zijn
nog een buitje

Rain and drops

in de maand van de dieren
wat we noemen onze edele 4 voeter
zijn die anderen dat niet dan
?

p[1].p.s.paarden

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Tja denk dat het gegeven smoelenboek een stuk sneller is maar mooie blogjes zie je daar niet.
    Dus blijven we bloggen en zij denken daar anders over.
    Al snap ik het van sommigen niet zoals Rian en heksenbezem...Betty en murwari enz enz
    Dat waren toch de mooie om te zien.
    Maar goed het is niet anders
    Een mooie de eerste hihi zo zag het er hier de hele dag uit met alleen wat minder bloemen in de tuin...en de paarden, de muziek past er uitstekend bij maar als pps zie ik mooiere
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... awesome videos, friend Karel ... me so happy because for the first time it rained last night ... not snow, but rain!!! ... now everything is gonna be green in no time ... so happy about that ... smiles ... https://www.youtube.com/embed/_fzciDHlMVA?rel=0&controls=0&showinfo=0 ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus je gaat vooruit werken.. Ja is wel handig dan is het maar gedaan en hoef je niet snel alles nog te doen op de dag zelf. Nu heb je de hele dag de tijd om dat te doen. Hoop ik wel voor je dat de folders vrijdag op tijd zijn anders redt je het alsnog niet. Maar dat is vrijdag en vandaag is het woensdag. Ik ben straks de deur weer even uit en zie verder wel wat de dag komt brengen. Ritza vandaag thuis dus dan is alles zo wie zo anders. Ik ga je een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Was je spontaan in slaap gevallen of geen zin meer in het trustengedoe?
    Hoe dan ook die zijn we kwijt en de hyvers waar ik nooit iets van hoorde heb ik ontvriend hihi
    Grote opruiming gehouden overal
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karel,
    je hebt het druk lees ik wel.
    Balkon schoon en vandaag ruimte maken voor de monteur van de Vodafone.
    Ook deze week weer 2 invalwijken en ik ben trots op je :-)
    Sorry voor mijn late reacties maar ik had (heb) het zowaar ook druk hihi....
    De pps van de regendruppels is echt heel mooi.
    Je weet dat ik wel van mooie druppels hou ;-)
    Hele fijne dag vandaag.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes om van te genieten.
    Ik heb de boodschappen al in huis en net op tijd.
    Het begon te regenen en te waaien.
    Lekker binnen en straks op de hometrainer,die houd ik er in.
    Dat is goed voor de stijve enkel.
    Zo rommel ik wat aan.
    Groetjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al de 2e avond op een rij... :(
    Och alles went behalve een .... ?
    Ben bij 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gadsiederrie
    Valt op ineens...smakelijk en fijne avond in 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent er maar weer druk mee Karel .Ik heb weer een slome dag .De eerste PPS is echt prachtig ,alleen ik kreeg hartkloppingen van de muziek whahaha ,paarden zijn prachtig zolang ze maar ver uit mijn buurt blijven ,ik ben er gewoon bang voor en dat zal ook niet veranderen .En wat bloggen betreft mis ik Space nog weleens ,WP en FB vind ik echt helemaal niks .En ik probeer ook zeker te blijven bloggen al is alles niet altijd positief !
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je weet best wat ik bedoelde grapjas ;)
    blogger klaar nu wp nog pffttt hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Smakelijk had je al...en net de eerste spin tegen gekomen op zolder...gelijk verdwenen in de stofzuiger.
    Vind het durfalletjes hihi
    Kwam ik tegen op smoelenboek en dacht die is van mij...
    mzl
    Zie je je komt wel bij het nieuwe blogje uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker op wp ja daar was die eerder...
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen