vrijdag 8 april 2016

weekend

zo luitjes

vrijdag avond en ik bezig met een inhaalslag
om de mails en berichten weg te werken
als ook de blogs van U een bezoek te brengen

vanochtend deed ik een ochtend wandeling en bracht de laatste kranten weg
dat doe ik morgen en zondag ook
maar dan om een wijk krantje weg te brengen
krijg ik en beweging en een frisse neus

ik zit nu bij vodafone als provider op de glasvezel
en het lijkt allemaal prima
alleen de zenders zitten weer net anders natuurlijk

morgen doe ik de kamer vloer eens goed soppen
opdat het laminaat weer mooi glimt
dan alles terug op z'n plek
en rust dag verder

Zware-tijden---Lidia

zondag middag is daar natuurlijk een pracht koers
Parijs - Roubaix

hennie-kuiper1

en dat brengt het weekend al bijna weer op z'n eind

in de maand van de dieren
wat mooie katten

Tigre et félins

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een fijn weekend

lieve groet

karel

19 opmerkingen:

  1. Je kan gaan slapen...je blogje staat en geklikt ook nog...
    Goeie keuze...ze zijn de meoite waard om te klikken.
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meestal wel ja...
    Moet ik die weghalen dan?
    Kan ik doen...wat zeg ik dat doe ik ook...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... the second video moved me so much, friend Karel ... I used to bike/ roller-skate a lot between Gildehaus, Germany - Enschede, Holland and/ or Gildehaus, Germany - Bentheim, Germany a lot ... Lots of good memories ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Zaterdag alweer en het weekend is al weer begonnen. Vandaag beloofd een droge en zonnige dag te worden dus echt weer voor een wandeling, al zal die niet over het rivieren pad gaan dit weekend. Dus je mag weer kanalen zoeken op je t.v, ja dat is even er bij gaan zitten en alles op zijn plekje zetten. Als je dat door hebt is het een klein kunstje. Wij gaan straks even naar de stad, de hele brut moet weer even bijgevuld. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Niet schrikken hihi
    Nu had het al weggehaald want in de eerste staat hetzelfde...deze kassa was om half 7 dus toch 2 uur later...
    Maar als jij het niet weet wie dan wel haha
    Wachten is nu op de logetjes...zal zo wel binnen komen vallen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu jammer dan kan nu niet meer kijken waar het vandaan kwam...is foetsie hihi
    Ja dit wordt een lange dag voor mij en zeker omdat het morgen weer vroeg is grijnzzzz
    Ze zijn nu met opa naar een speeltuintje, ander dan in de straat en ik mocht niet mee whahaha
    Tja en wat doe je dan...juist krabbelen.
    Mooi weer buiten...misschien mag ik vanmiddag wel mee
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus je moet je wijkjes 2 x lopen deze keer...ja dan ben je wel weer goed bezig.
    Gelijk de winkel inlopen voor de nodige spullen en het is nu geen straf om buiten te zijn...heerlijk weertje
    Ja mag vanmiddag mee maar dan gaan we hier in de straat...en er liggen aan de overkant rioolbuizen dus ook een mooie speelplek.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja maar die tukkie lukt me niet haha
    Och wordt vanzelf vroeger met het mooie weertje..ochtendkrantje in de tuin met een bakkie
    Wie doet je wat...maar nu nog snel even naar buiten...voor de eters komen.
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Jij bent maar druk,zelfs na je pensioen.
    Centjes zijn altijd welkom.
    Mooie ppsjes heb je weer geplaatst.
    Vandaag de energie van een slak.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij kan net zo goed gewoon aan een stuk doorslapen...geen tukkie en op tijd slapen en dan 's morgen langer doorslapen hihi...
    Nu hier beginnen mijn oogjes al moe te worden...dus wordt niet laat...
    Slaap wel
    O nee bankhangze hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Troost je om 7 uur zijn ze hier ook wakker...
    Wat zal ik lang slapen maandag haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Jij al weer aan de wandel en komt me net in de zin dat je nog een wijk in moest. Ben je mooi vroeg vandaag en kunnen de mensen het krantje lezen bij het ontbijt hihihi. Na thuis komst dan maar even de vloer dan kun je vanmiddag weer voor de koers gaan zitten. Ik heb lekker even uit geslapen en doe rustig aan. Hier komt het zonnetje er nu ook wat bij al is het nog wat zuinig maar toch. Ik ga me vandaag verder ook niet haasten, heb op mijn manier een vrije dag al is er altijd wel wat te doen. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mogge karel
    Ze hebben het omgedraaid...oma wakker gemaakt voor het ontbijt hihi
    en zijn nu richting werkplek (met dekids)...mogen ze kijken wat er allemaal al gedaan is en dan komen ze weer terug (de mams en kinderen)...kan oma in de tussentijd fijn badderen.
    Mooi geregeld toch hihi
    En ja hier was het gister mooi zonnig maar nu regen...en dat op ZONdag pffttt
    Wandel ze...en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo uitgebadderd en de rust is er nog...maar voor hoelang nog ?
    Een bakkieen in de ruststand tot ze er weer zijn.
    En jij droog gehouden of ben je nog onderweg?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    Heel veel dank voor je folders.
    Ik lees ze graag en weet dan wat voor aanbiedingen er zijn.
    Je hebt een pracht foto gestuurd.Het is ook zulk mooi weer.
    Geniet ervan en groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is de brug voor het Rijksmuseum, vlak bij het Vonderpark.
    De Singelgracht waar ik ook in dobber.
    Ik woon bij Freddie in de buurt.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig,
    Dank je wel.
    Mijn buurtje en ja..met de kattenren is de juiste.
    Zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo ons weekend kan beginnen hihi
    Zo voor de buis en ff rustig aan
    Vandaag goed verlopen en de klussers hebben gedaan wat in de planning lag...
    wij natuurlijk naar buiten met die 2 en lekker op een bankje in de zon gezeten bij de speeltuin.
    en ja bijkletsen natuurlijk...
    Was druk dit weekend maar wel erg leuk
    En nog beter die 2 vonden logeren bij oma leuk en het eten lekker haha
    Bankhangze of tuk je nog?

    BeantwoordenVerwijderen