dinsdag 19 april 2016

wijsheden

zo luitjes

vandaag na het ontbijtje ben ik weer ff een wijk in
duurt niet lang , deze folders zijn gister laat aangeleverd
het is niet anders en ach buiten wat HH om heb ik ook geen grote plannen

heb er 1 met naar mijn idee
goede uitspraken , zeg maar wijsheden
wat vind U

Spaanse ogenals muziek  maar o zo mooie wijsheden peck

in de maand van de dieren
een vol met vriendjes
hij hier onder is Ceasar met wie ik een tijdje werkte
of hij met mij kan ook
hiihi


004

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Het is je weer gelukt...ja duurde ffkes maar moest de hondjes even opslaan...
    En die lach :) heb je te pakken...pracht teksten en goed voor een lach en zeker de laatste spreuk...proost
    En weet je als we een uurtje in de stad zijn zegt ze ik heb dorst haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus gister niet alles kunnen doen, ja dat zal wel vaker voorkomen hoor, late leveringen. Zit je er op te wachten dan komt het niet... ga je nog wat anders doen dan staan ze voor de deur. Maar je treft het met het weer, het worden weer een paar mooie zonnige dagen. ik zal zo even ene was op gaan zetten, kan de boel weer lekker naar buiten straks. Maar eerst Ritza zo roepen, die heeft vandaag haar eerste theorie examens.. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Karel,
    Wow..mooie ppsjes.
    Vandaag geen keus,haha.
    Je treft het, echt heel mooi weer.
    Vandaag een rustige dag, mijn hometrainer doet het niet goed..balen.
    Geniet van de zon.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    In zoverre een geslaagde dag...niks uitgegeven dan voor eten en drinken.
    Ben er nog niet aan toe om zomers gekleed te gaan en zag nu echt niks dat ik dacht goh wat leuk.
    Maar helemaal voor niks waren we niet dochter 2 paar schoenen en een jumpsuit met een jasje...dus toch nog geslaagd.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee dagje uit is geen water mee...onder de terrasverwarming toch lekker buiten gezeten en mensen kijken...en wat je dan ziet lopen pfftttt\fijne avond ik ga de voetjes omhoog gooien
    Bankhangen dus...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu ik heb het idee dat er meer rare types rond lopen dan "normale"
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Wat een mooie ppsjes weer .Toch heeft de tweede mijn voorkeur .Jaren geleden de twijfel gehad Hond of Poes en het werd een poezenbeest en is ook erg gezellig .Dus jij een dagje later met je folders ,ach dat maakt toch ook niet uit.Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja idd wie bepaald dat...ikke dus haha
    Dus jij ligt nu horizontaal
    Ik zo ook want morgen alweer vroeg de deur uit...kapster
    Die komt bij de jongste deze keer dus mogen wij de kindjes vermaken als mams onder handen wordt genomen. En tussendoor mogen wij dan hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och krijg mijn portie koffie wel hihi
    Maar zijn er wel druk mee...voor de hele bubs geknipt en gekleurd is zijn we een eind in de dag...
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen