zondag 15 mei 2016

een kus

zo luitjes

het weekend voor bij
al noemen ze dit een lang weekend
ik heb niets met deze dagen en werkte ze ook altijd
vroeger op de boerderij en tot vorig jaar op Schiphol
beide bedrijven die 24/7 draaien
en ook vandaag deed ik werken
ja de reclame folders waren er al dus die bracht ik vandaag ff weg
en ja hoor 1 jonge dame , een hardloopster die er mocht zijn hihi
meneer het is zondag hoor
ja zeg ik vanwaar die haast dan
stil
:)

wandeling van zaterdag in beeld

ik dacht eens zo
omdat het toch blijkbaar een feestdag is morgen
krijgt U allen een kus van mij
zullen er zijn die niet blij zijn met mij
nu het is er maar 1 hoor
;)

Kiss1

in de maand van de kunst
wil ik U eens laten spelen met glas
maar pas op het kan scherp zijn

20130417US GLASS ART A Arte de Michael Cohn e Stone Molly - KM

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Tja en wie zou die ene dan zijn?
    Mooie ppsjes maar om nu mt pinksteren kussen uit te delen hihi
    Ga jij maar fijn HH morgen houden wij wel zondag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kreeg net de foto's van de konijntjes met de kids...geweldig hihi
    Dus heb weer wat te doen...
    Ja hoor jij gaat maar poetsen op maandag wij houden een vrije dag op pinkstermaandag
    Slaap wel en die kus heb ik al ingepikt...dus lekker puhhh voor de rest haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 en 2 kids...de konijntjes zijn voor marijn en robin
    Och voor de werkenden is het een extra vrije dag...altijd leuk toch...en vliegen doen we in onze eigen tijd grijnzzzz
    Dus jij wil morgen van het werk afgehouden worden...kan hoor hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Snel even een krabbeltje. Wij zijn weer thuis, vanmorgen goed 9 uur vertrokken daar met zon, en half 11 thuis met regen.. Morgen wel even meer over het weekend maar nu alleen even een melding dat we er weer zijn. De eerste was draait al maar zal niet buiten kunnen drogen. Ga ik zo de rest even opruimen.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige presentatie. Fijn dat ik ze nu kan inzien. Het is hier in Friesland waar ik een weekje bent ook heel rustig maar reuze gezellig. Nu een beetje regen maar daar kan ik en de natuur wel tegen. Wens je nog een gezellige pinksterdag. Liefs van mij Tine aan jou en al je volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Hier een gat in de dag geslapen...tegen elf werd ik wakker hihi
    Zal het nodig gehad hebben.
    Je hebt gelijk met 3 ophalen...en maar 2.
    Zou kunnen er zijn er nog 4 over...maar de meeste willen die niet hihi
    Is een leuk verhaaltje...er was er een ontsnapt en na een dag teruggekomen...maar niet zonder gevolgen haha...gevolg 7 jonkies
    Maar zeg nu zelf zijn ze niet leuk?
    Groetjes en geniet je HH haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo de vakantieganger is weer op honk en gelijk aan de was hihi
    En jij houd je aan de planning...mail tussendoor en pchoek schoon.
    Goed bezig haha...ik plak vandaag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jawel hoor allen zijn aaibaar
    Wij hadden een konijn toed de labrador kwam en konijn werd vergeten dus die beet van zich af haha
    Zou jij ook doen als je geen eten kreeg toch?
    Is goed gekomen want wij waren er ook nog grijnzzzz
    Dus jij je welverdiende rust voor de tv en niet de pc hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Heel mooie ppsjes en Nellie heeft de kus al gepikt,,hihi.
    Ze was me voor.
    Verder niet zoveel te melden,alles gaat zijn gangetje.
    XXX...zo... drie voor jou...haha....
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha hier ook een gruwelendige hekel aan bordjespikkers...
    Haal je bij albert wat weg dan kan je een vork op je hand verwachten.
    Tjakka...soms sneuvelen er dan bordjes.
    Fotokes op fb zullen je aanspreken want ze waren op de boerderijdagen vanmorgen...
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zelf kom ik net van die bank af...genoeg gezien.
    Als je de foto's ziet dan word het wel duidelijk...
    de laatste 10 hihi of je moet de konijnen nogmaals willen bekijken
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen