maandag 16 mei 2016

gebaar

zo luitjes

het is gedaan met wat men feestdagen noemt
voor een tijdje
maar dat hoeft niet zo te zijn hoor
elke dag zie ik als een feestdag vanaf het moment dat ik
wakker wordt en op sta
laat dat voor U ook gelden
ik heb het niet makkelijk en vele anderen ook niet
maar juist dat ene kleine

117 - Een klein gebaar

mooi stukje muziek ook
toch
vandaag maar weer eens zien wat de dag brengt
wens me sterkte ik moet met wat ik noem
ambtenaren in gesprek
pppfffttt

in de maand van de kunst
plastic
we kennen allemaal dat vreselijke eiland



kan ook anders

A Arte de Garrafas de Plástico

wens ik U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. 2 nieuwe alweer al komt de 1e me bekend voor...
    Zo jij ziet er tegen op om dat gesprek te voeren?
    Nee heb ja kan je krijgen...goeie insteek toch?
    Groetjes en s6 morgen...al weet ik niet waarvoor haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan de bewijsstukken maar klaar leggen...zie je dat plaatje touwtrekken past nu helemaal :)
    Bij wp en hier hetzelfde...ja dan ben je snel klaar hè...me too
    s6 morgen om je gelijk te halen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet jij niet al lang slapen?
    Nu ikke wel...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Daar bewolkt en lijkt of er regen komt, nu hier de zon en geloof dat het vandaag ook droog zal blijven.. moet ook want heb nog de nodige was. Jij vandaag in gesprek met ambtenaren... heb niet alles bij gelezen dus weet niet helemaal hoe en wat maar dat zal ik vast nog vernemen. Gewoon rustig blijven hoor... zijn nooit leuke dingen maar wat moet dat moet. Verder maar even genieten van het mooie weer dacht ik zo. Ik ga zo de dag beginnen en de nodige klusjes even klaren en verder zie ik vandaag wel. Ik wens je een hele zonnige dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Je was aan het nachtbraken om langer te kunnen slapen?
    Niet gelukt dus haha
    Wat was je weer vroeg ;)
    En ja dat geeft veel daglicht haha
    Ik doe het wel met wat minder en meer slaap
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag en overmorgen...en morgen dan? visjes van de markt?
    Zal wel haha...je blijft van de konijntjes af die zijn nog te klein...zag je wel overal je duim opsteken grijnzzzz....
    Die funktie hadden ze achterwege moeten laten.
    Zoals ook hier bij blogger...komen ze tenminste nog eens op je site grijnzzzz
    Heb je bij fb al eens gekeken bij live kaart...dan met je muis over de blauwe stipjes en gluren hihi...jeetje een openbare ruimte vind het maar niks met al die kids op fb...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben iknu ook aanhet doen dat bammetje en dan gaan we laatste boodschapjes doen, voor onderweg zodat we niet verhongeren hihi
    Ja je blijft nu aan de gang tot je echt de deur achter je dicht trekt...
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He die Karel. Dus jij de boodschapjes weer in huis.. en even een korte maar krachtige babbel gehad met de desbetreffende ambtenaar.. alles weer op orde dan denk ik. Ja ik heb de boel ook weer op orde, zal zo de eerste was van de molen halen, kan die vast gevouwen en opgeruimd, er draait nu nog eentje, kan die straks ook nog even op de hang. Het is buiten frisser dan verwacht, staat een frisse wind. Dus maar even kijken of ik zo achter huis kan zitten. Als het even kan en het blijft droog dan morgen maar weer even de tuin in, het gras groeit nu snel met water en zon... Maar nu zo eerst even rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Weer prachtige ppsjes.
    Vandaag was mijn schoondochter hier en heeft de douche en toilet goed onderhanden genomen.
    Nog de ramen gelapt. voorlopig ziet het er weer schoon uit.
    Morgen naar her ziekenhuis om de hechtingen te laten verwijderen.
    Kost mij een kapitaal aan taxi kosten.
    Zolang ik geen schoenen aan kan ben ik afhankelijk van de taxi.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vrijdag vertrek en 2 weken erna vrijdags weer terug.
    Maar wordt in de nacht vliegen dus do laat in de avond weg
    Ja is nu wel heel dichtbij die rust die je dan krijgt hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus jij een moeilijk gesprek ,ik hoop dat het goed gegaan is en je tevreden kunt zijn .Een mooie pps en een filmpje wat ons doet nadenken .Nr 3 heb ik maar weg geklikt
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor zover ik kan zien is het 24 graden...op de 1e dag na maja dan moeten we bijslapen...
    Als je een nacht mist en slapen in het vliegtuig kan ik niet...hoogstens wat doezelen.
    En moet nog maar afwachten of wifi werkt...hopelijk wel anders mis ik jullie haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als het goed is is er wifi...dus niet op zoek hihi
    En eerst bijslapen zal zeker nodig zijn...
    Morgen koffer pakken...kan er altijd nog wat bij gestopt worden hihi
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Karel,
    het is zo mooi om te lezen dat je nooit klaagt ondanks het feit dat je het zeker niet gemakkelijk hebt. Je bent gewoon een toffe peer die het andere ook naar de zin maakt en altijd klaar staat met een lach en een lief woord.
    Geniet nog van je avond. Ik ga naar de 2-meterbak. Ben best wel moe .
    Lieve groeten, Helma

    BeantwoordenVerwijderen