woensdag 18 mei 2016

gein uit de mailbox + uitzwaaien van mijn moatje , zwaait U ook ff

zo luitjes

de donderdag is weer in aantocht
en dan weet U wel dan maak ik een andere tocht

...
Ik ken niets van vogels
maar men heeft mij gezegd
dat het hier gaat
over VIER wijfjes en één mannetje ...

unnamedt q 2q

...

Verkouden
Komt een man bij de apotheek en vraagt om een grote fles hoestdrank
want zijn hele gezin loopt te hoesten en is verkouden.
Onderweg naar huis denkt hij
ik neem maar vast een grote slok, dan ben ik er het eerst vanaf.
Maar het spul blijkt niet te zuipen, zo vies.
Hij kijkt op het etiket en ziet daar staan: LAXEERMIDDEL.
De man gaat op hoge poten terug naar de apotheek en zegt:
Wat heb je me nou geflikt, vraag ik om hoestdrank, krijg ik een laxeermiddel!
De apotheker zegt: Nou en... dat is toch goed?
Wedden dat jij voorlopig niet durft te hoesten!
...

Boerin zoekt knecht…..
Een man zocht werk en kwam bij een boerderij waar een alleenstaande boerin woonde.
Hij vroeg of ze een knecht kon gebruiken?
De boerin zei :
Ja, maar dan moet je eerst een proef afleggen.
Ik ga in de kruiwagen liggen en dan moet je me het erf rond rijden.
De knecht zei ok en begon aan de klus.
Doodmoe kwam hij weer terug en vroeg :
Ben ik aangenomen?
De boerin zei : Dat kan ik nu nog niet zeggen, ik geef je nog een opdracht.
En dat is? :
vroeg de knecht.
Ik ga nu in mijn blootje op m'n rug in de kruiwagen liggen
en dan je moet je me het erf nog een keer rondrijden
: zei de boerin.
Ok
: zei de knecht en begon te kruien.
Doodmoe kwam hij weer terug op de startplek en vroeg :
Ben ik nou aangenomen?
Nee" : zei de boerin.
Maar waarom dan niet?, vroeg de knecht.
De boerin antwoordde : Omdat je het werk niet ziet liggen !
...
Deze gast wist vanaf het begin dat hij de
mooiste tatoeage ter wereld had....

unnamedrt4w
Maar hij beklaagde het zich vanaf de eerste
dag dat hij in de gevangenis zat...
...

in de maand van de kunst
heb ik ook wat geinigs
vind ik

259210_malouine

lieve mensen
ik zou toch bijna wat vergeten
mijn moatje van het 1ste uur gaat wederom een eiland onveilig maken
zo ik dacht ik duik eens diep in de archieven
en O wonder ik vond dat eiland op pps

Kefalonia Island - Greece

ik plaats dit alles wat vroeger , zo zij ook kan zien waar ze heen gaat
en ook U haar nog ff kan uitzwaaien

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Toch nog eerst bekijken...aagje hè
    Ja dat zie je duidelijk…haha jij weet niets van vogels
    Die van de boerin had ik al eens maar de andere zijn nieuw
    Zelfs de ppsjes nieuw
    En weet je we gaan dat groene bankje zoeken en een strand zonder mensen hj
    Leuk om dat Lake Melissani (ondergrondse meer) te zien daar waren we al eens…dus slaan we over…verder genieten van de rust en zon 😉
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het eerst op vakantie met 3 jurken in de koffer hihi
    Dus dat grapjurk klopt nu wel 😉
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die was om te laten zien dat ook op blogger de smileys werken...
    Maar juist die deed het niet haha...dus maar weggehaald.
    Wandel ze morgen en opschieten want je moet nog zwaaien grijnzzz
    Slaap zacht en doe piet de groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf ben ik een beetje tijd aan het rekken...wil niet al te vroeg wakker worden want dan is de dag te lang grijnzzzzz
    Maar goed plan lekker ff de zonnebank dan douchen...laatste was draaien...wie doet me wat haha
    Slaap wel en wel NU

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Moet zeggen, lijkt geen straf om daar naar toe te gaan. Best groot nog en het valt op dat men veel kleur zelf heeft aangebracht op dat eiland. Maar of Rebbel ook ezeltjes tegen zal komen... denk eerder zee schildpadden hihihihi. Jij vandaag weer op pad als ik het goed heb.. de paden op de lanen in.. Ik hou het vandaag even rustig, geen plannen voor vandaag en zie wel wat de dag komt brengen. Ik wens je ene hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Mijn plannetje geslaagd...
    die van jou niet en je moest zonder krabbelen en koffie de deur uit?
    Of sloeg je me bewust over en ben je alvast aan het oefenen grijnzzzz
    Je weet het dan kan je commentaar verwachten en dat krijg je dus ook.
    Wandel ze
    Of slaap je nog hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor op wp was je wel dus de mogge binnen
    Tja foutjes zijn er om recht te zetten en bij deze is dat gebeurd
    Dus de route duurt wat langer...ach voor mijn vertrek ben je vast wel terug hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He die Karel. Jij nog aan de wandel met hindernissen zoals je dat zelf zo noemt... ik ga zo lekker achter huis zitten, kan nu nog en het is heerlijk weer. Ze geven weer buien op dus zolang we kunnen genieten toch maar even doen. Denk dat jij straks wel weer voor de koers zit als je klaar bent. Ik heb vandaag bijna een snipperdag, ook wel weer even lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Het is weer feest op je blog met geinige mopjes en pracht ppsjes.
    Lekker weer om te wandelen,zelfs een beetje benauwd.
    Geniet van de dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha dat had je al gevraagd...rond ??? uur
    Krijgen we nog te horen maar denk zo om middernacht...
    en de 3e zijn we er weer...
    denk dat ik een verstandskies aan het krijgen ben want blijft een gevoelige plek...voel een puntje waar de verdikking zat...gelukkig is dat weg, anders had ik nog een bezoekje af moeten leggen eerst ;)
    En zit de ezel en betti er al?
    Op het groene bankje grijnzzzz
    Geintje dat snap je ook wel maar kwam zo leuk uit haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu als je de rust hebt ga je de reacties maar eens bijlezen dan gaat er wel een lampje branden.
    en ja dat jij niet weet wie die ezel is kan ik in komen hihi
    smakelijk en fijne avond
    Oja niet eens 20 kg...samen goed voor 50 goed van mij hè
    Dat zijn er dus 3 grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vergissen is menselijk toch?
    Daarvoor noem ik je geen ezel grijnzzzz
    Zou niet durven... :)
    Ja met 2 personen mag dat...20 + 20 + handbagage 10
    Jij een tukkie nu doe ik later wel haha
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor een avond als alle anderen.
    Lekker bakkie erbij en kwart voor een wordt het...
    Slapen tijdens het vliegen is me nog nooit gelukt...geeft niet haal ik wel in hj
    De eerste dag doe je toch niet veel meer dan boodschapjes, inrichten en bijslapen
    Kunnen we in de avond ons eerste terrasje gaan pikken.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha.... geweldig die foto met die zwaluwen.
    Vier vrouwtjes en een mannetje hahahahahaha...... ik alg echt dubbel. Echt geweldig :-)
    Ook je andere mopjes mogen er weer zijn Karel :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met af en toe een krabbel hj
    Ja hoor ieder jaar lukt dat dus ga ervan uit nu ook.
    Tui-fly denk Arke
    Alles zit ingepakt dus weet ik zo niet haha

    BeantwoordenVerwijderen