woensdag 11 mei 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes

na een woensdag met wat HH en een boodschapje
hebben we morgen alweer de donderdag
dus U weet het , ik ben wandelen met hindernissen
;)

unnamed (23)

HIJ MOEST EERST EVEN GOED NADENKEN

Een geheel naakte vrouw en zichtbaar dronken
springt in New York City in een taxi en gaat op de achterbank liggen.
De taxichauffeur
een oude joodse man, kijkt met grote verschrikte ogen naar de vrouw.
Hij startte zijn taxi niet.
De vrouw kijkt hem kwaad aan en vraagt:
Wat mankeer jij, schat?
Heb je nog nooit een blote vrouw gezien?
De oude joodse chauffeur antwoord:
Laat mij jou één ding vertellen vrouwtje
ik zat echt niet naar jouw lichaam te staren
zo zijn wij niet opgevoed.
De dronken vrouw begon te giechelen en zei:
Als je dan niet naar mijn borsten en mijn kont zit te staren
wat doe je dan?
Hij pauzeerde een ogenblik.
Welnu vrouwtje, ik kijk en ik kijk nog eens en dan denk
ik bij mezelf, waar zou zij in godsnaam haar geld
hebben gelaten om deze taxirit te betalen?
Dat is nou eens een echte zakenman!

...

Vader en zoon haai
Vader Haai en zijn zoon zijn onderweg.
Plotseling zwemt er boven hen een groep mensen.
Zegt vader haai:
Wel, mijn zoon, nu gaan we zo ver naar boven
dat alleen de bovenste helft van onze vin te zien
is en draaien enkele rondjes rond die zwemmers!
Zo gezegd, zo gedaan.
Vader haai:
Jongen, nu doen we dat opnieuw, maar laten nu onze hele vin zien!
Dus die twee zwemmen weer enkele rondjes
rond die zwemmers en duiken dan iets dieper.
Vader haai:
Wel, mijn zoon, nu langs beneden aanvallen en vreten maar!
Dat doen ze dan ook. Alle zwemmers worden opgepeuzeld.
Een beetje later, terwijl vader en zoon
daarna rustig en tevreden rondzwemmen
en nagenieten, vraagt zoon haai:
Papa, waarom hebben we eigenlijk eerst al die rondjes
rond die zwemmers gezwommen, we hadden ze toch zonder probleem
direct kunnen opeten?
Antwoordt papa haai:
Heel simpel, jongen.
Als ze leeg gescheten zijn, smaken ze veel beter!
...

Een koppel viert zijn 40ste huwelijksverjaardag.
Hun kalmte is altijd een gespreksonderwerp geweest in het dorp.
Men zei : welk vredig en verliefd koppel is dat toch.
Een lokale journalist beslist dus om een reportage te maken
over het koppel, om zo het geheim van hun geluk te ontdekken.
Wel , legt de echtgenoot uit, dit gaat terug tot onze huwelijksreis .
We bezochten de Grand Canyon en beslisten die op de rug van
een ezel te doorkruisen.
We waren nog niet zo ver gevorderd toen de ezel van mijn
vrouw struikelde.
Mijn vrouw zei op een rustige toon : Eerste keer.
Ze trok de ezel terug recht en we vervolgden onze weg.
Na een korte afstand, struikelde de ezel opnieuw.
Toen zei mijn vrouw op een kalme toon : tweede keer.
Ze trok de ezel terug recht en we reisden verder.
We waren nog geen halve mijl opgeschoten toen de ezel voor
een derde keer struikelde.
Toen trok mijn vrouw, nog steeds rustig, een revolver uit
haar rugzak en schoot de ezel dood.
Waarop ik me kwaad maakte en haar toeschreeuwde wat ik dacht
van de manier waarop ze dat arme beest behandelde.
Ze keek me in de ogen en antwoordde op kalme toon: Eerste keer
Sedertdien zijn we gelukkig
...

unnamedXMY1IQU3

in de maand van de kunst
een van de moderne tijd
ja ook wij zijn hier met z'n allen digitaal bezig
en velen van U maken ook kunstwerken
toch durf ik te zeggen
dat dit net ff anders is
toch
wat vind U

Digitaal 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Ha we gaan ezels zoeken op vakantie hihi
    Co heeft een blog staan, zag het net pas...
    Ben intussen uit gelachen...goeie mopjes zijn het met een nieuwe pps... :) :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij ook weer vroeg op.. maar geen straf met mooi weer... Ja jij weer aan de wandel met hindernissen. Ik ga horde lopen hier in huis hihihihi. Vandaag alles maar even goed aan kant, dan heb ik morgen alleen het nodige nog even. Kort dag nu... Wil vanmiddag ook nog even genieten van de zon, want de komende dagen moeten we het zonder stellen en kan het kacheltje er weer bij aan. Maar nu eerst zo de dag beginnen.. hopelijk koen de kranten ook een beetje op tijd en kun jij vanmiddag ook nog even in de rust mode. Ik wens je nu eerst een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Jij al weer een mooi eind op weg neem ik aan. Ik ook maar dan anders. Boven alles aan kant, nu beneden nog maar daar gaat Ritza me mee helpen. Broer Jan belde me nog of ze vandaag om een bakkie konden komen.. ja hoor. Dus even een uurtje koffie gehad. Nu zo snel door en vanmiddag nog even van het mooie weer genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Een van de eerste vakanties daar stonden we bij een diep ravijn...zegt A als je van me af wil dit is je kans ;) Dus ja wij kunnen wel zonder ezeltjes haha
    Maar blijft een goeie
    Vandaag rustdag en snipperen. Alles opgeruimd en kinderproof...
    Marijn heeft weer gelopen voor de roparun...verhitte gezichten maar heeft 6600 euries opgeleverd met de hele groep. Toppertjes zijn het en de ouders die er hun energie in blijven steken.
    Groetjes en wandel ze met hindernissen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Ik zit hier met een grote glimlach..haha.
    De mopjes zijn leuk.
    Het ppsje is wonderlijk.
    Lekker geslapen en ik heb weinig pijn gehad.

    Hop, naar de volgende afspraak, de soap is nog niet ten einde..grrrrrrrrrrrrr.
    Heerlijk weertje met de wind.Genieten,hoor.
    Groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch dat je het zo kan plannen dat je toch de tour kan kijken.
    Eigen baasje hè...dan wel straks niet voor de tv in slaap vallen grijnzzzz
    Ik snipper nog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat luister jij slecht...volgende week pas hj
    Eerst weekend vieren
    Ja het is wisselvallig...zon wolken en weer zon maar wel lekker als je bezig bent...
    Het is genieten nu in de tuin...alles groeit flink en de bloemetjes hangen en staan mooi te wezen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker weten genoot ik van mijn snipperdag...
    En al heb ik de voetjes niet in een waterbak...ben uitgerust en op voor het betere werk.
    Ja koken zo meteen...piepertjes met filetlapje en groenten
    Hou ik genoeg over voor morgen...dan een makkie met de 2 kleine mannen
    Geniet je avond in alle rust hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bekenden pfftt hoe kan dat nu weer grijnzzzz
    Ja als je overal achterop gaat kan dat zomaar gebeuren hj
    Dus de voetjes hebben het zwaar bij jou...niet bij mij want hoeven alleen maar de trappers rond te krijgen...en we vliegen...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denk dat ze ook met elkaar de beste maatjes zijn...
    Hier ook op tijd slapen...morgen drukke dag.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ze de andere kant opgaan krijg je zoiets als co...dus doe maar niet
    Wat heb jij toch met die koffer...wil je een plekje reserveren?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ga ik ook zo doen...
    Zoals het er nu uitziet morgen nog een mooie dag.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Jij was al weer wakker zag ik.. ik iets later na een niet zo,n beste nacht. Maar het zonnetje maakt weer veel goed. Ja vandaag nog prima weer, jammer dat we het de komende dagen met de helft aan temperatuur moeten doen, want het wordt een flink stuk kouder. Maar de lange broek is al ingepakt. Jij de wijk nog even in en wij in de vroege middag op pad. Ga ik zo de dag beginnen en de puntjes nog even op de i zetten hier... Ben ik er verder een paar dagen even niet maar wens ik je nu vast een hele zonnige vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogge karel
    Nu die nachten krijgen wij nu dus ook...Guus slaapt niet zo goed op het moment
    Maar dat is wel meer geweest en hier ging het altijd goed dus we zien wel.
    Snel even mijn rondje maken voor de invasie...over een klein half uurtje zijn ze er als het goed is.
    Jij nog een wijkje lopen vandaag en klaar is karel tot maandag.
    Kan ook jij lekker gaan genieten van een wandeling zonder hindernissen en hopelijk blijft het droog...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    Geen butlers in de buurt..haha..Ik zou het wel wensen.
    Met mijn vinger knippen voor een hapje en snapje.Gaat NOOIT gebeuren maar dromen mag..
    Weer zo'n heerlijke dag.Dit weertype mag blijven tot de kerst.
    Ik heb goed geslapen zonder messen die steken in de enkel.
    Nog een zonnige fijne dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen