zondag 22 mei 2016

genieten van koeien en ezeltjes en wat al niet meer zoor moois

zo luitjes

dit weekend al bijna weer gedaan
ik had een mooie
en hoop U ook
zaterdag was ik aan de wandel
klik op kaartje en dat zou U bij een fotoalbum brengen
als het goed is
;)

wandeling 21 mei 000
liep door een mooi gedeelte van Het Groene Hart
en ook veel onverhard over mooie gras kades
genoot van de weilanden vol met koeien
en ik hoefde niet te zoeken naar Ezeltjes die zag ik al van verre
allerhande vogels o.a een mooie Fuut met haar jonkies op de rug
puur genieten die dag

dan is daar de zondag maar zonder zon
ik spitte uit het diepst van mijn pps archief
een waar ik gister vlak bij was
maar zag dit keer niet een ooievaar

Ooievaarsdorp Het Liesvelt

in de maand van de kunst
blijf ik ff bij landschappen

Anna_Kostenko

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Nu de ezeltjes al gezien via fb...
    Een mooie van de ooievaars en als het er niet bij stond zou je denken mooie foto's
    Als je zo echt kan schilderen dan is dat ware kunst...
    Wandel ze morgen met hindernissen maar eerst nog slapen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga ook slapen maar hopelijk ietsie langer dan jij...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij bent al weer lekker bezig geweest op je blog en ook bij zus zag ik. Ja de laatste mist het wel hoor maar we hopen dat ze binnenkort een andere bak mag hebben. Jij al ezeltjes gezien, nu Rebbel nog.. maar ja zou het vertrouwd zijn als die op zoek gaat? Als je de eerste de beste dag al verdwaalt hihihihi. geintje. Jij vandaag weer aan de wandel.. en met regen zoals het nu staat, heb je nog niet vaak of helemaal niet gehad volgens mij. maar goed, even een regenjas aan en dan moet ook dat vast weer gaan lukken. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Dus jij moet vandaag tussen de druppels door lopen?
    Och heb je geljk een douche gehad...maar hoop dat je zoals altijd geluk hebt en de regen ook een keer stopt. Hier weer een stralende zon en buiten ontbeteb nu aan de koffie...
    En wat we verder doen vandaag bespreken we bij de koffie hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. En jij al onderweg of zijn de stapels kranten er nog niet. Hier is het vrijwel nog niet droog geweest... echt weer om door te gaan met de klusjes al zitten die er hier al bijna op. Straks de bedden nog even op maken en groenten halen en verder ben ik dan vrij. Nu even een korte pauze... en zo nog even een snel bakkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mazzelt er weer aardig doorheen
    Iedereen regen en bij jou nihil....is niks toch?
    Ga afsluiten en de dag genieten verder...al vind ik dit ook leuk buiten op het terras.
    Je ziet het ben volop aanwezig maar of dat zo blijft is de vraag...
    Smakelijk en geniet je dag als je klaar bent hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus toch nog nat geworden maar viel mee...
    Ha nasi zullen wij hier niet eten al krijgen we bijna altijd versierde rijst (met groenten) bij het eten...maar die laat ik altijd netjes op het bord liggen...
    Och je moet wat he en lezen en puzzelen is niks voor mij...het enige wat ik maak zijn zweedse raadsels...geniet je dag want de rest ben je vrij toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Je hebt weer mooie foto's geplaatst.
    Leuk, de ezeltjes,lammetjes, fuutjes en zeker de waterlelie..prachtig.
    Hier regen en het blijft regenen.
    Voor straks, smakelijk eten.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja als je daardoor in tijdnood komt dan moet je dat aanpakken.
    Er zijn er zoveel waar ik reageer en die zelden of nooit terug komen...
    Daar ben ik dus al mee gestopt.
    Ze hoeven echt niet op ieder blogje te reageren maar een keer is wel zo leuk...noem er eentje
    Blonde op wp en die lekskes mag ze ergens steken waar ik niet kom haha
    Fijne avond wij gaan weer op pad...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Er was weer heel veel moois te zien bij je.Ik hoop dat je een beetje geluk gehad hebt met het weer om je de krantjes gaan lopen .Het is maar saai met al die regen ,maar de plantjes zijn er vast blij mee .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar eindigd ze haar blog altijd mee...my name is blonde
    Maar goed zo zijn er wel meer...
    We zijn er weer en wederom een geslaagd etentje...we weten al waar we morgen gaan eten hihi
    Erg hoor slapen douchen zonnen en weer douchen en uit eten...als dat geen vakantie is ???
    Jij zeker moe van je hindernislopen...en vroeg slapen.
    Trusten en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. ja je hebt gister weer alle geluk gehad met het weer. Hier is nogal wat gevallen want het heeft vrijwel de gehele dag geregent. Pas in de namiddag werd het droog. Nu is het droog maar zal straks even kijken hoe het vandaag gaat worden heb gister het nieuws gemist. Vandaag zal ik vrijwel de gehele dag onderweg zijn. Even naar Sneek straks. Ritza moet vanmiddag naar het intake gesprek op de nieuwe school maar we gaan eerder want dan kijken we gelijk even om een cadeautje voor Saskia, die is morgen jarig en viert het komende zondag. Dan hebben we dat maar binnen. Jij nog plannen voor vandaag, zal wel een dansje met slangen trees worden. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen