woensdag 25 mei 2016

nieuwe schoenen

zo luitjes

de hekel aan shoppen
is weer overleefd en ook geslaagd
de pantoffels zitten me al goed sinds ik terug ben
en ook de wandelschoenen zijn in orde zo ver
mag ze in huis uit proberen voor 24 uur zei de jonge man
maar na vanavond ben ik al tevreden
komende zaterdag zullen ze mijn mening delen

P1140335

stad wandelingen staan hoog op mijn lijstje
maar ik zal op het rivierenpad zijn

in de maand van de kunst
blijf ik ff bij Uw onderdanen
houd ze in ere wil ik zeggen
met goede schoenen

Sexy feet and shoes

slaap wel
en een fijne dag morgen

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus je schoenen even aan in huis om ze even aan te voelen.. en het zit goed. Ja soms moet je wel even te winkelen he.. en je hebt 1 geluk, je hoeft er niet om te reizen. Nu zaterdag je schoenen maar uit gaan proberen of ze ook nog fijn zitten op lange afstand. Dus je wilt ook nog eens stads wandelingen gaan maken.. in het hoogseizoen? hihihihi... Kun je vaak bij de vvv kantoren wel een wandelroute halen... dan zie je alles wat een beetje van belang is. Maar goed eerst vandaag maar eens door dacht ik. ik ben straks weer even de hort op en wens je een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel. Jij al weer druk aan het krabbelen. Ik was vroeg de deur uit en wat later terug maar de ramen bij Marten moesten nodig even een sopje dus zowel van binnen als van buiten even gedaan en ja daar gaat dan even de nodige tijd inzitten. Maar goed is dat ook weer klaar en heeft hij weer uitzicht. Bij zus even een bakkie gedaan en net thuis met de was in de weer, gister ook nergens meer aan toe gekomen. Nu even zitten en dan zo maar weer even verder. Dus de schoenen staan ook leuk onder je pyama, hou je die toch lekker aan hihihihi... Ik ga weer, maar we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Je had niet hoeven roepen hoor we werden om 8 uur al gewekt door een drilboor....
    Gisteren gutste het water uit de muur bij de buitenkraan...en ja vandaag gemaakt.
    Hadden ze ook wel wat later mogen doen ;)
    Dus jij gaat een stadswandeling maken...blijft de vraag welke stad?
    Je nieuwe schoentjes eerst inlopen want anders krijg je blaren net als ik pffttt
    Antwerpen is een mooie pps en die voetjes zijn er maar een paar...lopen in het zand en voetjes in het water hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gouda daar waren marjn en de paps en mams 3 jaar terug en hebben daar een cadeautje voor mij uitgezocht... van marijn een heel mooi hartje (not) de mams zei al heeft hij zelf gekozen hihi
    En een bord met tekst de regels bij opa en oma in huis...was een leuk bord en hangt in de gang
    Kleinkinderen altijd welkom...over bedtijd valt te onderhandelen enzenz
    Had nieuwe sneakers en die aren zo zacht dus dacht dat kan wel...na het lopen op spl en voor we hier waren 2 blaren op iedere hak 1...dus hier op slippers lopen...hihi
    Groetjes en niet teveel vissies hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Wat een goed idee om de schoenen in te lopen.
    Zo zou het overal moeten wezen.
    Je hebt weer een mooi ppsje.
    Ik was net bij Nellie op haar blog, typ mijn krabbeltje en nu kan ik er niet meer opkomen, alles foetsie.
    Over pizzas en chips.
    Ik moet zo weg dus groetjes aan Nellie,
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Karel toch...mijn mooie nieuwe sneakers bij jou oude zooi...dacht het niet haha
    Volgende keer gewoon een paar sokken aan de eerste keren en dan knnen ze gewoon nog heel lang mee...was gewoon een beetje eigenwijs en nieuwe schoenen zonder sokken pffttt
    Komt goed...kijk jij maar tv ik duik de zon weer in...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En de groetjes van Corry?
    Ja morgen mag je weer de hindernisbaan op...
    Hier is het vandaag zonnig maar er staat een heel harde wind...ben naar binnen gevlucht hj
    Hopelijk gaat die voor de avond weer liggen anders moeten we een jas aan...
    Geniet je rust van de avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha was je vergeten dus...
    Maar goed dat ik het zelf zag staan
    Ja de jas gaat mee want het blijft flink waaien...al is het wel met zon.
    Maar goed die gaat mee voor het geval we die nodig hebben.
    We gaan ons maar eens fatsoeneren om op stap te gaan
    Tuk ze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie schoenen Karel en ja,
    gedoe wandelschoenen zijn ook een pré.
    De lange wandelingen die jij maakt in de natuur vragen ook om goede en stevige schoenen.
    Ik ben ook aan nieuwe toe maar probeer het nog even uit te stellen ;-)
    Lieve groetje, Helma

    BeantwoordenVerwijderen