maandag 2 mei 2016

prachtig

zo luitjes

ik hoop U had net zo'n fijn weekend als ik
vrijdag avond kwam de oud collega
en hoorde ik de laatste nieuwtjes en roddels van wat ooit mijn werk was
laat naar bed en toch om 05:00 uur op
en met de 1ste trein naar Venray
een mooie wandeling later vanuit uit Venlo weer terug
een fijne avond en een langere nachtrust  verder
op naar een andere oud collega , ook een mooie wandeling van uit hier
die al jaren zijn onderbenen mist
en in Baarn verblijft bij het leger des heils
Gerard weer op de trein gezet en de RUST is weer gekeerd hier

over tot de orde van de dag
dus ook weer wat ppsjes de volgend gaat over
liefde en kinderen
er schijnt daar nog veel mis aan te zijn

A - angel

in de maand van de kunst
een prachtige en wie weet geeft het U inspiratie
voor regenachtige dagen

blaadjes

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

21 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij dus ook een mooi weekend gehad. Weer zat mee en mooi kunnen wandelen. En dan ook nog een oud collega opzoeken, dat is mooi. Ben je ook weer helemaal op de hoogte van alles. Jij gaat stralen in de wijk las ik net hihihihi. Nou geen straf om nu buiten te zijn... Ik ga de dag ook zo beginnen en eens opschieten hier want er is genoeg te doen vandaag. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Karel. Zo ik eerst even een bakkie. Beneden nu alles aan kant, de eerste was is ook zo klaar kan dat naar buiten en de volgende weer op.. Ga ik zo boven even aan de slag. Heb ik morgen wat meer snipper uurtjes hihihihi. Jij twee maal twee keer de wijk in... nou geen straf met dit weer.. toch? Jullie gister in de weer met oude koeien.. Mooi dat er dan toch nog een band is ook al zie je elkaar niet zo heel vaak. Ik ga leuten en dan snel verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Dus jij ook een fijn weekend gehad .Ik heb het rustig aan gedaan ,beetje rond rommelen buiten .De eerste heb ik maar weggeklikt ,staat erg ver van mijn realiteit af .De tweede is echt prachtig ,wat een kunstwerkjes .Ik ga maar eens genieten van het mooie weer .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Mooie ppsjes en weer de onderste heeft mijn voorkeur.
    Ook weer bedankt voor de folders, straks even door spitten.
    Wij hadden ook een leuk weekend.Een kort bezoekje van familie uit Wales.Ze waren op door -reis.
    Heerlijk weer om buiten te zijn.
    Morgen nog mooier.
    Mzl.Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nu nog niet echt een normale tijd hihi
    Was te mooi buiten om er niet van te genieten....
    2 hele mooie ppsjes al ben ik het met sommige uitspraken in de 1e niet eens...
    Bv tegenwoordig voeden ze niet op maar financieren is er eentje van
    Maar nam de rust om die wel af te kijken en vond het prachtig die vragende kinderogen doen het goed ;) En ja de kunstwerkjes op een teer blad...prachtig.
    Jij genieten van de zon buiten ja dan is folders wegbrengen bijna een feest.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het waren 2 nieuwe
    En jij na je werk nog meer werk verzetten...
    En die ouwe man krijgt gewoon nog meer energie van de folderwijken...hihi
    Ook een beetje genieten vandaag hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Ik vind die naakt katten ook niet mooi maar ze hebben wel een zacht warm velletje.
    Ze mogen niet buiten in de zon, anders verbranden ze.
    Hihi.. een ouwe man..je bent een jonge god in zijn nadagen..
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga zo de keuken in...smakelijk en fijne avond of heb je het al op?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denk je bent verdwaald in de mail...nu gelijk alles.
    Eten op, tukkie gehad, bankhangen en slapen...alweer haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wist niet dat er een rem op zat...ook eens zoeken dan ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee leg eens uit waar zit die precies grijnzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi, friend Karel ... missed you the last couple of days ... hope you are doing well? The Declan video is precious, always liked his voice ... the chines leaf art video is just unbelievably awesome ... wonder how I can get a link for that in order to send to my friends??? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Zo is de dinsdag alweer daar. Zal zo eens even kijken wat voor dag we gaan krijgen wat het weer betreft. Gister alles goed gedaan en gelijk door gepakt en ook boven alles even goed gedaan dus kan vandaag een beetje gaan snipperen. Jij gister ook alles weg gebracht dus ook vandaag een snipperdag denk ik. Maar zo eerst de dag even beginnen en als het droog blijft dan eerst achter huis even met het onkruid in de weer, kan nog mooi in de container voor die aan de weg gaat. Verder maar even kijken, misschien even met Gerwin naar de kinderboerderij op het strand. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He die Karel. Jij wat klusjes en gewoon alles op je gemakje.. hier het zelfde hoor. Ritza gaat zo even pannenkoeken bakken, komen zus en Gerwin hier eten tussen de middag. Vanmiddag even met Gerwin naar de kinderboerderij daar vlak bij Marten.. staat ook een enorm klimding dus wel even leuk. We zeggen niets, verrassing. Of ik nog aan het onkruid toe kom.. zie het wel. De middag moet nog beginnen. Waait behoorlijk maar gelukkig droog en zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mogge karel
    Nu hier draait de was met beddegoed en ziet ernaar uit dat het ook nog buiten kan drogen...dus valtmee tot nu toe. Geen regen te zien...en verder duik ik de kledingkasten in vandaag
    Kan maar klaar zijn...maar goed ben ik wel een dagje mee bezig.
    Geniet je dag en weetnog steeds niet waar die rem zit.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel,
    Ik zit niks te doe..haha.. wachten op een bestelling.
    Nou ja.. wel gedanst met slangentruus..hihi..leuk woord.
    Heerlijk weer maar best een harde wind.
    Niet echt weer om buiten te zitten.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch niet weer tot vanavond of ben je eraan toe na je dag wijkjes lopen en 2 dagen wandelen...
    En strijken haha nee dat gaat gelijk weer op bed dus strijken we vannacht wel
    Dus jij denkt als je geen nieuw blog hebt dat wij niet komen haha fout gedacht...veel te gezellig wat over en weer krabbelen...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk je vraagt ernaar en ik mag niks zeggen...das pas pffttt
    Je was er in de middag en toen pas laat in de avond...dus de smakelijk gemist...maar zeg er niks van hoor hihi
    Je planning klaar en do wijkjes...ja dan blijft je wel bezig.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Karel,
    Wij komen echt wel,met of zonder nieuw blog.
    Krabbelen is veels te leuk.
    Ik doe echt niet alle dagen een nieuw blogje plaatsen en mijn maatje komen evengoed.
    Alvast smakelijk en een fijne avond.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dan ben je de komende week weg hihi
    Ja mooi weer dus foetsie
    Dus weer het rivierenpad op...en rondje Utrecht hihi
    Schoonzus heeft ook het pieterpad helemaal gelopen maar dan bv 3 overnachtingen erbij anders was het steeds tever reizen. Ongelooflijk wat die afwandeld met haar groepje
    Dan tussendoor de 4 daagse, kenedymars als het maar wandelen is.
    Nu ik niet hoor...en planning voor komende dagen heb ik ook niet...de kasten zijn klaar, boven opgeruimd...nu de bedden nog opmaken. Kan ik morgen snipperen haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Moest ff kijken...en ja hoor er staat echt schoonzus grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen