dinsdag 31 mei 2016

prijskaartjes

zo luitjes

we beginnen een nieuwe maand
zal voor mij niet veel anders zijn dan de vorige
1 ding hoop ik wel en dat is 2 wandelingen per week te maken
en dan bedoel ik niet de wandelingen met hindernissen
;)
al wat we nodig hebben is wat stabieler weer
en ik ben pleite
de titel die U zag
is iets wat we allemaal kennen
toch
zo U weet ook dat er zo'n kaartje aan een nieuwe pc hangt
toch
U weet ook dat ik me wezenloos loop aan extra wijken
nu tel daarbij op een mazzeltje
van niet minder dan onze vrienden die het niet makkelijker kunnen maken
U kent ze vast wel
toch
nu had ik gister weer een

Blue screen of death

dat mijn besluit stond vast
er komen in de school vakantie nog enkele reclame wijken bij ook
ik ga voor een nieuwe PC
het is 1 van mijn 3 hobby´s  en draaien bijna 24/7
net als ik
hihi
nu vind daar nu eens een pps bij
ben benieuwd wat U er van vind , het is een juweeltje

ALLES HEEFT EEN PRIJS - GREETJE

nieuwe maand , nieuw thema
steden dit keer
ben benieuwd of U niet een bepaalde plaats zou willen zien
laat het weten en ik kijk in de archieven
begin met mijn mooie geboorte stad

hetlieverdje


ja al een tijdje terug
maar ik was net zo'n lieverdje

amsterdam_1960_1980

wens ik U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Dus je pc krijgt kuren...das niet zo fijn en geeft pijn in de portomonaie
    Balen, nieuwe halen...ja jou passie voor de pc en je wijkjes geven je wat meer kans om ook daadwerkelijk een nieuwe bij elkaar te sprokkelen. En die vrienden was dat de belastingsdienst?s6 met je zoektocht.
    En ja die van greetje kende ik al maar past hier zeker mooi bij...
    Tja het lievertje slaat vast niet op jezelf haha
    En je weet de plaatsen plaats ik nooit dus doe je best....
    Gezellig bezoek dat voor de haring komt en niet voor jou hihi
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel prachtig en goed gekozen ppsjes en ja ik zit ook nog te hikken voor een nieuwe laptop, maar ik zie die Window 1O niet zo erg zitten, want ben gewend aan de 7 en die kan nog wel wat jaren mee zei de winkel maar ja een mens wil soms wel hé. Overstappen kan ook problemen gaan geven dat is ook zo met de andere overstapjes en dus moet ik ook even nadenken nog. Genoot ook van je wandelingen. Ze kwamen me allen heel bekend voor. ;) Alles even op laten schonen in winkel zou dat jou ook niet helpen. Wens je in elk geval mooie dagen op de fiets. Hoop voor jou mooi weer want dit weer vind ik ook even niets. Tijd voor wat binnen uitjes dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Ik hoop dat deze maand anders is dan de vorig en wel wat het weer betreft .Mooie ppsjes weer .Een leuke en mooie stad Amsterdam .Dus jij gaat voor een nieuwe pc en gelijk heb je als de oude mankementen krijgt .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I clicked on "blue screen of death", friend Karel ... because just experienced the same with my own computer ... So got a new one for free, since the "blue screen of death" computer was still under warranty ... lucky me ... smiles ... Love,cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Jij gaat voor een nieuwe pc en ja..daar hangt een prijskaartje aan.Het is je hobby en zonder kunnen we ook weer niet.
    Mooie ppsjes en ik zag toch mijn arkje voorbij komen,leuk vind ik dat.
    De ark valt op door de bloembakken aan de buitenkant.
    Haha..ik was ook niet echt een lieverdje..Wie wel in de puberteit!
    Groetjes en een fijne dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja karel...als de pc de hele dag draait gaat de duur van tijd ook inkorten...
    Mijn zus heeft nog steeds die ik vorige keer had, maar die heeft hem wel minder aanstaan dan ik..en ja je moet er ook geluk mee hebben...
    Ben tevreden met mijn kastje nu en zelfs de laptop doet het nu beter na ik er wat dingen afgegooid heb...opruiming gehouden haha
    Graskaas en haring en dan kom jij in beeld...
    Je verheugd je zeker weer op asperges ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tropenjaren voor je kassie?
    Hoop dat Gitti meteen een kist mee brengt en jou laat schillen (helpen dan)
    Ben je een tijdje zoet mee...maar dan smaken ze eens zo lekker..
    Hier is het de hele dag al bewolkt...af en toe beetje zon...maar dat zet geen zoden aan de dijk.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is jou huis toch?
    En je gasten verwennen is dan je taak...ze niet als keukenpersoneel behandelen haha
    Zij koken jij de afwas...en de boodschappen grijnzzzz
    Geintje hoor je bent al druk in de weer om het vrouwproof te maken...of was het poetsen niet voor hen?
    We gaan er weer vandoor...op naar lekker eten.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zei je al eens eerder ja...
    Kreeg net bericht wateroverlast thuis.
    Straten blank...leontien wilde gaan kijken maar kan nergens door bijna alle straten afgesloten
    Dus de buuf van ons gebeld en daar liggen de vissen buiten de vijver...dus wie weet hebben we vissen als we thuiskomen hj
    Zal zo eens googlen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch nog geweest om te kijken...niks bij ons, maar om 1 uur barst het weer los.
    De hele straat niet vol met water maar wel met auto's, omdat omliggende straten blank staan...
    We wachten het weer af...hopelijk deze keer ook niks pffttt
    En jij vind dat water niks omdat het morgen donderdag is zeker hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen