maandag 30 mei 2016

reclame

zo luitjes

en had U ook een fijn weekend
ik zeer zeker
zaterdag liep ik een mooie wandeling
mocht U willen kan U een album zien
als U op dit kaartje klikt

wandeling 28 mei000
ik hoop dat het is gelukt

zondag was het met een beetje HH een rustdag
vandaag maandag loop ik weer de reclame wijkjes
en ook 1 inval wijkje , vakantie tijd hé

Reclameslogans voor condooms
Reclame van vroeger
2405-SuperBowl

in de maand van de kunst
een enorm kunstwerk mede door
geduld is een schone zaak

World's Longest Houtsnijwerk

wens ik U een fijne dag vandaag
en morgen

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Ja het is gelukt hihi, je moet wel bij google nog op de foto klikken grijnzzz
    Wist niet dat er zoveel benamingen waren voor zo'n onbenullig prul...hihi
    Ha die snoeppotten spraken me het meeste aan...en er was karel I te zien
    En dat reclamefilmpje heb ik ook ergens onder verstopt zitten potjandorie
    Wat dacht je ik werken vandaag jullie ook en heel veel klikken....
    En dat houtsnijwerk is gigantisch...zo ik ben klaar met je blogje...nu jij nog met je wijkjes hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Er is veel te zien en te genieten op je blog.
    Het reclamefilmpje is zo leuk.
    Haha.. de condooms..grappig.
    De oude reclame, er bestaat nog een heleboel maar erg leuk om te zien.
    Jij aan de wandel met de folders,het is nog steeds droog.
    Ik zal zo ook ffkes mijn neus buiten steken voor wat boodschapjes.
    Groetjes en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Mooi zijn je foto's van je wandeling en de oude reclame is zo leuk om te zien .Er is veel te zien ,de rest kijk ik later wel
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps , de foto's vergeten.Ik was hier al een tijdje en zoveel om te zien.
    Prachtig,oog voor alles om je heen.
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij de regen ontlopen en ik ga voor mijn dagelijkse zonnebad...ff naar het zwembad en in de luie stoel liggen...lijkt wel een zonnebank maar dan wel heter...
    Een geluk je kan verkoeling zoeken in het zwembad.
    Albert heeft een hekel aan het zwembad...maar gaat wel mee.
    Hij gaat liever richting privestrand...maar ik wil ff zwemmen ook.
    Groetjes en smakelijk en dan een fijne rustige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wat denk je zelf? Diegene die dat jasje aan moet anders mag die nergens naar binnen ;)
    En ga je me bellen om wat te vertellen hj
    Was net hier en dan zet jij een krabbel...met vragen
    Ja dat filmpje ga ik niet zoeken het zij zo...is hier in ieder geval niet te doen...en weet niet wanneer het komt...staat ingepland.
    Wens je smakelijk en geniet van de rust

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks wentelteefje...wilde lekker zwemmen
    En ja dat doe ik in de zee niet...
    Ja niet iedereen houd van zwemmen al is hij badmeester geweest hj
    Dus ik hoef de telefoon niet in de gaten te houden...pfffttt
    En van de rust genoten... ?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha dus aan het whatsappen, nu ik ook kreeg een filmpje van Robin en een van Marijn
    Robin mist opa en oma...wilde naar ons toe ;)
    Nog even geduld...ik zwem graag maar te weinig, altijd al een waterrat geweest
    Nu zal Piet wel al slapen en jij en nu ik nog...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enjoyed the pics of Ur last wandeling, friend Karel ... and the condom vid is just sooo funny ... :) .. husband and I never used them, as we wanted kids ASAP ... after kid number 3 I had my tubes tied ... hope U have a good Spring ? ... still cold out here ... nights +4C and in the day maybe up to +11C ... will have to put my garden in soon, before it get too cold at night again ... Love, and always thinking of U ... Always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge karel
    Nee ik slaap ook niet meer haha
    Ja dat is een mooie uitvinding...als je bedenkt dat iedereen zei bellen onderweg doe ik niet..en nu loopt iedereen met zo'n ding te spelen.
    Al erger ik me er nog steeds aan in gezelschap
    Jij vandaag plannen? En hoe is het weer volgens piet?
    Hoe dan ook geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja goed uitgerust en niks in te halen aan slaap...en het heerlijke zonnetje doet de rest...
    Je bent flink bezig zeg...alweer hihi
    Dus je mag gaan blazen zo meteen...en shoppen ook nog.
    Zo krijg je de dag wel om...s6 met je blaastest.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Jij mag weer even blazen.Succes maar het zal wel goed zijn.
    Een heerlijke dag.Het lijkt Griekenland wel haha..
    Straks naar buiten en genieten van de zon.
    Nog een fijne zonnige middag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ga er ook vanuit dat het goed is, want hoor de laatste tijd zo weinig over pufjes en piepjes...
    Maar benieuwd naar je score zijn we wel
    Dus jullie vandaag ook een zonnige dag...vast minder warm dan hier hihi
    Ben blij dat de tijd op de pc nog die van thuis is anders raak ik helemaal in de war...
    Dus shopen is alleen een boodschap doen...dat zijn bij mij de momenten dat ik overal tegenaanloop hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dus omdat zij de afspraak verzetten ben jij de klaas en mag morgen een poging wagen...
    Tja dan je goeie nummer maar even doorgeven om dit een andere keer te vermijden, want leuk is anders toch?
    Maar goed het is niet anders en nu maar genieten van je rust...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och is maar een beetje verschil haha
    Zo mijn rondje zit erop en kunnen we een eetplekkie zoeken, want nee wij doen geen brooddag :)
    Daarvoor is het eten hier veel te lekker
    Geniet je avond en meld even wat voor weer het vrijdag is in holland hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In slaap gevallen of dacht je er is toch niemand ;)
    Wij zijn er weer en alweer is het gelukt om lekker te eten...iedere vskantie valt er wel eens wat tegen en is het wat anders dan je verwacht...nu nog niet gehad dus gaat goed grijnzzz
    Nog 2 x uit eten en ja dan gaan we naar de beste van deze 14 dagen terug.
    Dus dat kan niet meer tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had ik nog niet gezegd hè...een schildpad in het wild...wow wat is dat byzonder
    Kefalonia...en al de 2e keer...prachtig om te zien. In 2008 hadden we ze ook gezien...maar je moet dan s'morgens voor 10 uur er zijn...dan heb je de meeste kans.
    En je weet dat blijft bij ons vroeg haha
    Vorig jaar dolfijnen in de verte...gelukkig had ik mijn mobiel bij me en kon ze zo dichterbij halen. En je nieuwe blogje zie ik vast nog wel verschijnen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen