dinsdag 17 mei 2016

regels

zo luitjes

ik had vandaag best wel een rustig dagje
deed boodschappen en verder eigenlijk niets
ja spelen met google maps o.a
heb zitten plannen om de wandelingen op het rivieren pad
zo te lopen dat ik goed uitkom bij een ns station
als die natuurlijk ergens is
leuk hoor zo de wandeling al te lopen
;)

gesprek met de ambtenaar ging goed
en ik kreeg zelfs excuus
vind ik nog al wat
hihi

we hebben regels en nog meer regels
en laat ik nu altijd gedacht hebben dat ze die maakten
om gebroken te kunnen worden
niet dus
:)

10 gouden regels

in de maand van de kunst
iets wat ik noem bijzonder

Fractals

wens U een fijne avond
en een goede nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. 2 mooie ppsjes en die eerste kan ik me helemaal in vinden...mooie teksten
    En een wonder ik hoef niks te ruimen en had ze ook nog niet hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wat denk jij...vakantie...maar is wel een leuke bijkomstigheid voor stille momenten.
    Muziek van me eigen siteje hj
    En verder zien we wel...
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij alweer de planning voor de volgende wandeling gemaakt lees ik.. en ga je die vandaag lopen of wordt het het komend weekend pas. Ik heb weer hele andere plannen, gister hier de boel weer even op orde gebracht en de gehele was er door gedraaid. Vandaag eerst de deur uit, dan de tuin in en als het even kan vanmiddag nog even naar de stad.. Nee ik verveel me ook niet hihihi. Ik wens je nu alvast een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Regels, regels en nog eens regels, een mens zou er het hoofd bij verliezen, zelfs een ambtenaar gelijk ik.
    Gelukkig zit ik momenteel in een andere werksituatie en dus moet ik me niet bezig houden met het feit of sommige mensen zich wel of niet aan de regels houden.
    Geniet van deze woensdag Karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Nou ik zit even uit te zweten. Net uit de tuin, het gras is er weer af. Bij Marten de boel weer op orde... bij zus een bakkie gedaan en een broodje gegeten, bij thuiskomst eerst even de afwas gedaan welke er nog stond aan kopjes en zo.. en toen het gras... Ben ik mooi op tijd. Jij hebt ook niet stil gezeten lees ik, is dat ook maar weer aan kant toch... Het blijft bewolkt en er staat een flinke bries maar het wil wel zweten.. weer om buiten te zitten is het niet echt al heeft kans dat we vanmiddag even een terrasje pakken.. we zien het wel. Ik ga weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Wij dachten even snel het bed te verschonen en te drogen pffttt regent het hier.
    Nu dan maar op zolder drogen en hopen dat het vanavond droog is...
    En dan begint nu het serieuze werk koffer vullen.
    Overal liggen al spullen om in te pakken dus wordt een makkie haha
    Zoveel waar je aan moet denken...je zou er moe van kunnen worden.
    doe ik niet gewoon mak an...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo loopt er hier nog eentje rond...zijn koffer ingepakt...vraagt ie mag ik eruit halen wat er teveel in zit?
    En die lakens moeten vanavond weer op bed liggen want we moeten er nog een keertje op slapen.
    Jij een scholletje ik denk zo meteen een bammetje...en weer verder haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He die Karel. Dus geen pantoffels.. ach komt dat nog wel een keer, doe je maar een paar extra sokken aan als je koude voeten hebt hihihi. Hier nog steeds bewolkt met zo nu en dan ene zonnetje, wel nog wind al neemt die ook al af. We zijn net terug uit de stad, even de boodschapjes en weer naar huis. Deze keer even geen terras maar een broodje Hema worst, ook lekker voor een keer. Ik ga verder, we horen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee mooie gevonden...Prachtig.
    De hechtingen gingen er vlotjes uit en niks gevoeld.
    Maar voor de rest moet ik toch onder het mes.
    27 mei een voorgesprek .
    Dan een datum prikken.
    Ik word wel moe,hoor..wat een gedoe allemaal.
    Groetjes en nog een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik anderhalve koffer en hij een halve...
    Geintje maar er moeten ook badlakens, zithanddoeken om over de stoel te hangen enz enz
    We krijgen beide koffers makkelijk vol...ben benieuwd altijd naar het gewicht...
    Maar ieder jaar nog gelukt dus nu ook.
    Pakken is klaar straks nog even wegen en kunnen ze morgenvroeg dicht met de laatste dingen die we nog gebruiken erbij stoppen en naar beneden.
    Eigenlijk ben ik klaar op douchen na maar morgen nog een lange dag...dus tijd zat.
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker moeten er strandlakens mee...
    De rest is daar wel...maar die witte van het appartement neem je niet mee naar het strand hè.
    Zal ik eerst nog even wat haartjes wegwerken en kijk dan je nieuwe blog...
    Ga jij undercover in nl ???
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi die pps van Gerda over de 10 gouden regels.
    Je mets me toch eens alten weten waar ik die wandelingen van jou kan vinden Karel.
    Ik zie ze vaak op mijn telefoon (als ik al plat lig) maar kan ze op je blog dan weer niet terugvinden!!??
    Maar goed, ik lees dat je ook wat met een ambtenaar wat te doen had. Kok ik vast nog wel tegen.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen