maandag 9 mei 2016

tegenpolen

zo luitjes

wat een mooie dag weer gister hé
ik liep fluitend in de zon m'n wijkjes
genoot van het mooie weer en mooie tuintjes
ik hoorde wel alweer lui zeggen dat het te warm was
ja zo jammer het is voor sommigen nooit goed genoeg
vanaf zaterdag is het op veel plaatsen weer onder de 10 graden
is het weer niet goed hoor
oké het weer is niet echt standvastig
maar het is zo het is , je moet het nemen zo het komt
jammeren helpt niet
vertelt U het ze maar
:)

en zo kom ik op tegenstrijdigheden of tegenpolen
dat zijn de volgende ppsjes zeer zeker
ben benieuwd of U dat ook zo vind

achter de tralies

thee in de tuin
en zeer zeker in kunst

Tea in the garden

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Ja een groot verschil hè...al zou ik zelf nooit voor de 1e kiezen om te plaatsen is het wel eens goed om dat ook te zien...
    En nee we mopperen niet over het weer...vanavond nog fijn tot half 10 buiten gezeten...heerlijk :)
    En wat komt haha vertrekken we gewoon grijnzzzz
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker ook om te luieren...en de rust genieten.
    Vergeet ik het lekkere eten nog hihi
    Nu scheelde zoveel in prijs dat we toch voor mei gekozen hebben
    En zeker is het dan ook nog niet druk
    Het weer tja dat gaan we maar afwachten...meestal daar wel goed.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus jij gister fluitend door de wijken... ja het was heerlijk buiten.. Vandaag al weer wat bewolkter maar hopelijk komt de zon er straks wel weer volop bij. Ja er zijn altijd mensen die klagen. Nu was het ook wel echt warm voor de tijd van het jaar maar deze oppepper hadden we wel even nodig.. Ik ga de dag zo weer even beginnen en hopelijk vanmiddag nog lekker even buiten hangen, kan deze week wel eens de laatste dag zijn dat dat kan.. We genieten er maar van toch? Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Ja een error, hier ook.. maar weer opgelost. Dus jij gewoon een heerlijke rustige dag.. mag ook wel eens toch? Ja Oceanco in Alblasserdam daar is Milli nu aan het werk. Hij zit momenteel nog wel in Oss en rijdt elke dag op en neer.. zijn appartement moet nog klaar en hij hoopt komende week in Dordrecht te zitten.. Moet hij ook op en neer maar niet zo heel ver. Misschien dat wij daar deze zomer ook nog een weekje gaan door brengen, maar even kijken hoe het loopt allemaal. Hier is de zon er al weer bij maar weer een flinke wind.. Ik heb net de strijk gedaan dus dat is aan kant, de eerste was is ok bijna klaar... dan nog eentje en de mand is weer leeg... Verder doe ik vandaag ook niet veel hoor.. Donderdag alles maar even goed, vrijdag nog even het nodige en dan zijn we er een lang weekend even niet. We gaan weer naar Eerbeek, park Coldenhove... prachtig park en zou mooi zijn als we het een beetje droog en zonnig zouden hebben, maar afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nu weer droog hoor dus in de nacht regen en vroege morgen...laat de zon maar weer komen hihi
    Alhoewel zoveel tijd hebben we nu ook niet over...gaat nu allemaal erg snel.
    En of we daar kunnen fietsen zien we ter plekke wel...je kan namelijk ook met de fiets in de hand bergje op hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Heftig ppsje.pffffff.
    Ik zou er niet aan moeten denken.
    Het was heerlijk weer, mij hoor je ook niet mopperen.
    Vandaag is het droog maar wel veel bewolking.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik ga me juist losweken van de stoel...en geen plak hier ook niet van het zweten. Het is echt een stuk afgekoeld...hangze smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat dacht ik echt...hihi
    Zo manlief in het nieuw gestoken en wilden ook een vest, maar waren allemaal van die oude mannetjes vesten grijnzzzz
    Dus zonder vest richting huiswaarts...misshien morgen nog even in de stad kijken...wil ik voor mezelf nog even naartoe.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee die gaan niet mee in de koffer...oude kloffie hihi
    Maar van de zomercollectie is anders straks niks meer te vinden.
    Dus kan maar vast in de kast hangen toch?
    tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja geen leuke plekjes op de eerste en ik zeg maar niks want heb hem niet helemaal gekeken.Kom je er terecht door misdaad is het verdiend ,onschuldig is afschuwelijk .De tweede is heel mooi .Ik schreef afgelopen week nog over dat gezeur over het weer ,nou ik ben blij als het zo mooi en warm is na al die regen en ellende .En tja we hebben hier ook wat drupjes en ik hoop dat ze morgen weer zijn verdwenen
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Karel,
    wat heet jammeren hihi.... ik kan het zelf ook niet warm hebben hoor. 23 graden is net mooi en warmer hoeft voor mij niet. Dat het komend weekend gelijk weer een 12 graden naar beneden gaat maakt ook dat er weer veel mensen ziek worden.
    tegenpolen zijn altijd leuk en zelfs mijn ega en ik zijn tegenpolen.
    Hij rustig en stil en ik vrij druk en een kwek hahahahaha...
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ohw ja,

      in het gevang zitten is nooit fijn maar in Nederland is het geen echt gevang.
      dat is gewoon een veredeld hotel.

      Verwijderen