dinsdag 10 mei 2016

vreemde beelden

zo luitjes

ik heb zojuist de knoop door gehakt
viel mij niet zwaar hoor
deed het samen met weer online + buienradar
ik had voor morgen een etappe op het grote rivieren pad gepland
want komende zaterdag zou de minste dag zijn
nu blijkt dat morgen te zijn en zaterdag redelijk

ja zo is het leven , geven en nemen en berekenen
toch

About life

in de maand van de kunst
kunst welke U zo kunt aantreffen op straat

Strange statuary

wens U een fijne avond
een goede nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Ha jij snapt dat winkelen niet grijnzzzz
    Ach hoort er gewoon bij allemaal
    2 nieuwe en mooie tips in de 1e en leuke beelden in de 2e...
    Dus de wandeling wordt uitgesteld...hier was het vandaag na de regenbuien vanmorgen best nog een mooie dag...zelfs een was gedroogd nog buiten.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zaterdagmiddag een verjaardag en planning is buiten haha
    Al hebben ze veel ruimte dus komt vast goed...
    Guus en Daan geluk die mogen mee met ons...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel.. Dus vandaag gewoon thuis en voor zaterdag weer een wandeling. Ja hier is het ook grijs nu... denk dat ook wij vandaag wel een drupje zullen krijgen al weet je dat nooit zeker natuurlijk.. is maar net waar de wolkjes langs trekken. Gister nog gezellig met Ritza een broodje op een terras zitten eten.. Ik ben straks in ieder geval eerst weer even de deur uit.. even naar Marten om daar de boel weer even op orde te brengen. ik wens je nu eerst een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Een mooie dag vandaag
    Zon schijnt en is al heerlijk buiten...krantje uit en koffie op
    Tja en nu duik ik de stad in pffttt
    Maar goed laatste loodjes zullen we maar denken.
    Gister de strijk weggewerkt...gelijk de hele berg haha
    Dus vandaag snipperen van HH
    Groetjes en geniet je dag
    Ps was je toch maar gaan wandelen hè...toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karel toch ik snurk niet hoor ...in ieder geval hoor ik dat niet grijnzzzz
    Idd brengt je niks...uitstellen ook niet dus ben ff weg...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Nou hier ook nog volop zon, leek vanmorgen wel anders maar goed dit hebben we maar weer. Ben vrijwel de hele ochtend bij zus geweest nadat ik bij Marten weg kwam.. Ze had haar eigen kast weer geinstalleerd en kreeg daar beeld op.. Ben ik met alle fout meldingen bezig geweest om ze op te lossen.. vlaggetje onder in beeld.. Nu kan ze niet op Facebook en blog komen maar heb herstel systeem er op gezet... alleen wordt het beeld zwart als ie opnieuw opstart.. Heb gezegd, laat maar even gaan nu en kijken of er straks weer beeld komt, en dan bel je maar... Nu dus afwachten. Pfff. ja en dan nu thuis en rustig aan even wat klusjes klaren. Jij een rustdag ondanks het mooi weer... lekker genieten toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo weer thuis en met grote buit...ging lekker hihi
    Al gegeten en was deze keer huzarensalade met waldorfsalde en sla met eitje...lekker voor een keer en hoefde ik na thuiskomst niet gelijk de leuken in om te koken.
    Wat jurkjes ingeslagen en een rokje, kunnen gelijk de koffer in hihi...met een nadeel de koffer staat er nog niet haha...heerlijk geshopt en voor weinig
    Niemandalletjes voor op vakantie...nu stop ik er mee
    Wens je een fijne avond en ze weten je wel te vinden hè voor extra wijkjes.
    Gelukkig netjes gevraagd...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tukkie toch niet tot nu ?
    haha gelijk door naar je mandje dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige muziek eens gehoord, maar wat een mooie fotos heb je mij even laten zien. Ja er is overal kunst als je er maar oog voor hebt. Prachtige blog Karel. Heb volop genoten. Ik geniet ook nog even van het mooie weer nu het blog van mij eindelijk voor zien is van het sje van het sos-je, en news van de site. Nu vakantie houden, maar ik post af en toe wel wat en kom zeker om het hoekje kijken als ik er tijd voor hebt. Bedankt voor jou bezoek en als laatste wens ik je nog mooie dagen toe.Bij terugkomst mijn andere blog in orde maken. Geniet van het weer en tot latersss. Liefs Tine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee gekkie...volgende week pas
    Je zal het lange tukkie nodig gehad hebben..
    morgen weer een mooie dag het kan niet op
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen