zondag 8 mei 2016

warm zand

zo luitjes

en genoten van het lekkere weer
dit weekend
ik wel hoor

zaterdag een mooie wandeling gemaakt
vandaag hield ik mak wel zeggen een rustdag
wat klusjes en wat mooie tv in de vorm van de
ronde van Italië in Nederland
en wel door een mooie streek welke ik goed ken van het wandelen
een goede winnaar en een renner die in z'n afscheid jaar
de bergtrui won op de Posbank
gelegen in zijn achtertuin , ja hij woont in Arnhem

al in al kwam ik er toe om eens iets met zand te doen
op het strand kom ik enkel om te wandelen
maar toch
ik vond voor in de maand van de kunst
kunstwerken

Zandsculpturen - Hoensbroek

ja en wat past daar dan nog bij
juist
nog meer zand
maar dan wel op een speciale wijze en plek

04.11-woestijn_badain_jaran_china-cs

ik morgen weer de reclame wijken lopen
weet niet wat U voor heeft
wat het ook is
geniet er van

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachttust
en morgen een fijne dag

lieve groet
Karel

14 opmerkingen:

  1. Woensdag Marijn zijn kinderfeest...ze zijn bang dat die in het water valt...vanaf 1 uur kans op regen....
    En nee niet met krijt in de badkamer maar wel met 4 in de badkuip...pyama aan en huiswaarts...
    Vallen ze dan onderweg in slaap kunnen ze zo naar bed gedragen worden.
    Mooie ppsjes met wel heel veel zand.
    Ja we gaan al ff mee en dan nog is er onbegrip soms pffttt
    Of denken we elkaar te goed te kennen hihi
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is me wat met die korreltjes hj
    In je schoen kunnen ze ook heel irritant zijn.
    Ben volop in de bloementjes gezet...hanger voor buiten en 2 struikjes met pluimen en een bos voor binnen en er stond er al een...dus genieten morgen zowel binnen als buiten.
    Nog even plekje zoeken voor de pluimen...maar komt goed.
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha je blijft bij het zandmannetje...
    Ja was ik snel mee hè
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Mooie banner heb je gezet... zo zouden de windmolens er uit moeten zien, kreeg je een heel ander beeld dan nu met die rare witte dingen in het landschap. Ja jij vandaag weer de wijken in, ik ga vandaag eerst het weekend maar weer even weg poetsen. Wil voor het echt warm wordt klaar zijn en vanmiddag weer even genieten van het mooie weer. kan de komende dagen nog want de tweede helft zal iets natter worden weer. Al hoop ik voor komend weekend wel op droog en zonnig weer... Maar eerst vandaag maar weer even door. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome videos, friend Karel ... I saw sand art in Travemuende, Germany a few years ago ... the theme was "Circus" ... went there with my girl friends ... it was a truly magical experience ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige fotos. Heb ook nog zand gezichten op lijstje staan voor een bezoek, maar beetje veel druk met deze warme dagen. Weekend was ook erg rumoerig maar wel gezellig. Ben weinig online even maar post zo af en toe wel wat hoor. Zie wel of men inkijkt. Wens je mooie dagen nog. Liefs van mij Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Wat een zand hier bij jou haha .Maar beide ppsjes zijn prachtig ! En wat is het genieten met het mooie weer ,ql lijkt alweer minder te worden jammer genoeg .Hebben de mopperaars hun zin want oh mensen lopen na een dag mooi weer al te klagen en te puffen .Jij je wijkjes weer vandaag ,ik ga weer lekker buiten rommelen
    Fijne dag Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Jij probeert ons zand in de ogen te gooien..hihi..met twee mooie ppsjes.
    Wat een pracht dag.
    Lekker genieten van de zon.
    Straks op de vlonder snipperen met een boek.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog ffekes,
    Je banner is beeldschoon♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Jou graadmeter als de koffie smaakt ben je niet ziek hihi
    Ja koffie in de morgen is ook hier een must...
    Snel me rondje maken en op naar het reisbureau
    geniet je dag...al zal het warm zijn met je wijkje
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha je was er al...ja dat windje is nu fijn ja...anders ook in de tuin te heet hihi
    Nu een vlonder hebben we niet maar wel een terras met stoelen...en die zitten me toch een partij lekker ...parasol en windje erbij wie doet je wat grijnzzz
    wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En op de fiets en reisje geboekt hihi
    En al snel ook nog de 20e weg :)
    De eerste keer gekozen voor een eiland waar we al waren...Kefalonia
    Toen een luie vakantie nu eiland ontdekken haha
    Dus helemaal gesnipperd hebben we dus niet.
    Veel wassen gedraaid en ook al droog...nu zo eten en dan bezoek.
    Geniet je avondrust...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja die berg moet ik morgen wegwerken pffttt
    Maar is gewassen en droog dus als het regent kan ik strijken hihi
    Over 10 daagjes zomaar foetsie hj
    Zal je nieuwe blog eens gaan bekijken...pffttt
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    het was die dag moederdag, mijn dochter was jarig en ik moest werken.
    Bovendien ook nog een hele warme dag :-)
    De pps'jes van het zijn zijn echt heel mooi. Vooral de tweede had (en heeft) heel veel verschillende en bijzondere zandduinen! Erg mooi om te zien.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen