zaterdag 7 mei 2016

weekend

zo luitjes

er zit alweer en week op
en dus spreken we van weekend
en heeft U genoten van de feesten van
Hemelvaart en Bevrijding
met het 1ste heb ik niets , maar ik genoot het vrij zijn
door bij heerlijk weer 4 kranten wijken te lopen
een paar maal vroeg iemand of ik geen feestdag had
dan zei ik ja en wees hen op het mooie weer
en vertelde dat ik heel mijn leven al die dagen had gewerkt
het zei vroeger op de boerderij als ook nadien 34 jaar op schiphol
het maakt mij ook niet uit

wat is er toch ook weer een zooitje rottigheid gebeurd
je zou nog bang worden om er op uit te gaan
nu ik ben bij leven en gezondheid morgen op het

Gtote Rivieren pad

voor de zondag heb ik nog geen plannen
maar ik ben zeer veranderlijk
:)

WEES NIET BANG - Greetje

in de maand van de kunst
een mooie bezigheid met dit mooie weer

1227 Sreet Painting

wens ik U een
fijn weekend

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Jij aan de wandel maar met een fris briesje...want volgens mij is het weer het minste daar aan die kant...dus wandelweer haha
    Klein landje als je zomaar je fam tegenkomt als je onderweg bent hihi
    Wat een fleurige pps van Greetje...mooie muziek tekst en vooral mooie bloemen.
    En bij de onderste vind ik het circusmanneke met olifant erg mooi gedaan.
    Geniet je dag en goed insmeren zeggen ze...deze eerste zon is om snel te verbranden.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als je op do terwijl iedereen vrij is werkt mag je erop uit als anderen weer werken.
    Voordeel van eigen baas zijn. hihi
    Al is vandaag voor velen weer een vrij weekend dus overal druk denk ik zo met het mooie weertje
    Maar jij zoekt vast rustige plekjes op om bij te kleuren...gras zal wel hoog genoeg zijn grijnzzzz
    Geniet je dag en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    Mooi hoor, maar greetje kan het zo goed.
    Nou ja..kom je je familie tegen.Wat toevallig maar wel leuk.
    Wilden ze niet met je mee?Gezellig naar rotjeknor.
    Nog een prachtige dag en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten was het genieten en nog...van de rust hihi
    Bloemen staan in de vaas een hele mooie roze gemengde bos met een hartje erin grijnzzzz
    Weet dat ik daar morgen era blij mee kan maken.
    Met pasen was het de paashaas en nu een hartje...erg leuk voor prinsesjes haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Feestdagen heb ik ook niets mee ,maar ik vind alleen Kerstmis best leuk om even lekker los te gaan met mooie dingen maar dat heeft niets te maken met de werkelijke betekenis .De rottigheid die er gebeurd is ? ik weet niks want ik kijk bijna geen tv .De eerste pps is echt prachtig .En wat een heerlijk weer .Nu heel ff binnen maar verder is het zo genieten nu.Geniet jij ook maar lekker van het mooie weer want jeetje wat heb jij ook lang gewerkt .En wie weet ga je morgen weer een mooie wandeling maken .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent volgens mij als een blok in slaap gevallen na thuiskomst hj
    En tukkie werd een hele lange tuk grijnzzzzz
    fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Nou ik ben wel als een blok in slaap gevallen gister avond en nu pas tegen half 11 uit bed.. hele ochtend weg, zonde maar heb het schijnbaar toch nodig gehad. Jij vandaag gewoon thuis denk ik of toch nog even aan de wandel, je kan je tuin ook altijd even in al zal het daar vandaag wel erg warm zijn denk ik. Ik hou het even kort, ga zo in de kleren en dan ..naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge karel
    Ha ik mag nooit meer raden...kijk we kennen je intussen een beetje
    Ja beetje maar haha
    Kan je dan toch in de nacht nog slapen als je er al een halve op hebt zitten?
    Nu hier komen ze vanmiddag en dan gelijk allemaal...lekker druk.
    Maar de tuinstoelen staan klaar dus alles buiten vandaag.
    Groetjes en geniet je dag...ik zal er vanavond pas weer zijn.
    Gelukkig heb je nog genoeg aan je mailbox grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Vanmorgen om 8 uur was mijn schoondochter al hier om een mooie bos bloemen te brengen.
    Neil lag nog te snurken..haha..
    Daarna moest zij weer werken.Zoon werkt ook maar die komt straks even aanwippen.
    Druk genoeg maar wel gezellig.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wat heet genieten. Net wat je zegt: Nu ben je vrij maar daarvoor moest je altijd werken. Wij hebben die dagen helaas ook nooit vrij maar 5 mei zowaar wel (ook voor het eerst trouwens).
    Het was idd mooi weer maar dat gaat alweer veranderen. Ik heb nog een vraagje. ik zag je foto's op G+ voorbij komen maar heb je ze nog niet in je blog geplaatst of moet ik die nog tegenkomen???
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen