vrijdag 13 mei 2016

weekend

zo luitjes

het weekend is daar
nu weet U wel dat ik nog steeds in 1 lang weekend leef
;)
sinds ik nu net een goed jaar geleden met pensioen ging
heb zoveel weekenden gewerkt dat ik neem die nu in 1 x vrij
ik deed de vrijdag nog een wijkje kranten weg brengen
en nam het eens op
en het gaf mij een beeld van mijn conditie
redelijk tot goed

vandaag zaterdag wil ik als het zo blijft/is als buienradar opgeeft
terug op het grote Rivieren pad zijn
geen lange etappe dus zou moeten lukken
toch


wordt na vele malen de laatste keer dat ik Rotjeknor aan doe

wandeling 7 mei46

in de maand van de kunst
kom ik dan ook terug op kunst in de straat

Artistes de rue

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Ook hier maar ffkes...want die vroege vogel zal er morgen niet zijn en blijft het kaal...
    Want ja wanneer ik de kans krijg is ook de grote vraag...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja leuk die straatartiesten...zitten mooie bij :)

      Verwijderen
  2. Mogge karel
    Jij al aan de wandel en betti op gps...weer valt mee ook al is het fris.
    Hier al een paar uurtjes erop zitten en opa is met de kleintjes nu naar de glijbaan...dus ik ff voor mezelf hihi
    Fijne wandeldag en we zijn zo meteen naar een feessie
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Echt heel leuk, de straatatietsen.Altijd leuk om naar de kijken.
    Ik denk je je af en toe een bui op je bolletje krijgt maar het valt nog mee.
    Nog een fijne wandeling en wat zal jij weer lekker slapen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Ja Rotterdam heb ik leuke herinneringen aan ,ben er veel geweest tot mijn 18e daarna nog maar een paar keer .Ik vond de thee met die rare chloorsmaak altijd zo lekker daar haha.Mooi ook de pps met de straatartiesten .Ook hier is het altijd weekend ,moet soms gewoon even denken welke dag het is .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat die thee betreft .Vroeger had het drinkwater in Rotjeknor een lichte chloorsmaak zolang ik me herinner was dat zo en mijn familie vond dat gruwelijk .Maar ja ik ben een apart mens en vond juist die smaak die het aan de thee gaf zo lekker haha .Ik denk wel dat het ''probleem'' inmiddels verholpen zal zijn ,ik kom er nooit meer en heb er waarschijnlijk nog wel wat familie maar ja geen enkel contact meer .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu dat feest was vanmiddag en wat hebben ze genoten...een springkussen en 10 andere kinderen om mee te spelen...de oudste een meisje heeft zich ontfermd over Guus en wij hebben een rustig feestje gehad. Op het einde een amerikaanse vrachtwagen waar we friet konden eten. Een feest voor de kinderen. Dus al die opa's en oma's deden het er ook wel mee haha
    Wel grappig Daan besteld 2 frietjes voor hem en Guus. Pakt die man 2 steeltjes en wil die geven grijnzzzz...ja toen kreeg hij commentaar. Maar wel heel leuk hihi
    na 7 uur thuis...gelijk wassen en slapen dus nu wij aan de koffie en bankhangen.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga je nu al slapen ?
    Zag je het nieuwe blog niet...de slaap al in de ogen hj
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Half 10 kinderbedtijd hihi
    Was ook om 6 uur wakker en toen nog een beetje gedoezeld tot 7 uur...maja eenmaal wakker die rakkers dan slaap je niet meer...al hebben ze het tot 7 uur volgehouden in bed grijnzzz
    Wat zullen wij slapen de komende dagen ook wat in te halen pppffttt hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Jeetje nog geen 6 uur...das toch geen tijd om op te staan hihi
    Hier waren ze vanmorgen wat later dan gisteren...gelukkig
    Tot nu toe hier nog droog maar ziet er maar donker uit allemaal.
    Dus er zal nog wel wat komen.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Ik was ook vroeg uit de veren, de slaap was op.
    Lekker rustig getut zonder Neil wakker te maken.
    Jij geen plannen vandaag..ik ook niet.
    Straks de blaadjes doorspitten,en bedankt hoor.Ik lees ze graag.
    Fijne dag en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo de wijkjes al doen...wat denk je het is geen wandel weer dus ga ik wandelen hihi
    Och ze kunnen maar vast weg zijn...
    Guus slaap nu en opa met daan een spelletje en ik ff puinruimen grijnzzz
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marijn en robin komen zo ooken die nemen Daan mee...
    Ze gaan 2 nieuwe konijntjes ophalen en gelijk hier spullen terugbrengen en straks mee eten en weer huiswaarts. Druk nog ff maar wel leuk om ze nog even te zien voor vertrek ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aha je hebt in voren gewerkt en nu morgen vrij...is ook wel lekker maar om dan te gaan HH
    Weet je het zeker hihi
    Nee niet ook de papa's en de ouders van Daan en Guus komen pas na het eten.
    Dus 4 kinderen, de oudste en wij...7 stuks
    Smakelijk en fijne avond en tuk ze hihi

    BeantwoordenVerwijderen