vrijdag 20 mei 2016

weekend

zo luitjes

weekend ligt om de hoek
met de zaterdag een mooie dag
zo ook tussen


waar ik de mooie route langs de rivieren weer verder ga
en zit dus meest op of onder 0 NAP

m'n moatje vond de ezel en wel erg hoog hoor
wist niet dat ze zo'n conditie had

A caminho da escola

in de maand van de kunst
kan het niet lezen
lijkt mij houtsnijwerk

Art avec des Copeaux de Bois de Sergey Bobkov

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een mooi weekend

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Ha hier ook nat...met regen vertrokken en met regen hier de dag verder...en nee om die tijd zaten we nog hoog en droog boven duitsland.
    Tot 8 uur werd het droog en wij erop uit en eerste keer verdwaald pfftt
    Met boodschappen en liters water...was niet leuk. Maar geen ezel gezien die de flessen voor ons wilden dragen hihi...
    Maar lekker gegeten en allemaal Griekse voorgerechten...de tafel stond vol haha
    En nu proberen slaap in te halen. trusten
    Oja dat houtsnijwerk is ook een mooie...wandel ze morgen en hou het droog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij al weer in de startblokken voor een wandeling. Nou ik wandel straks eerst even naar boven om in de kleren te gaan en de dag te beginnen. Ik heb geen plannen voor vandaag .. en maar kijken wat het weer doet. Mocht de zon er straks door komen dan wordt het vast achter huis zitten en genieten, maar dat is eerst nog afwachten. Jij gaat maar lekker wandelen en wie weet kom jij ook nog ezeltjes tegen en denk er om, verdwaal niet hihihihi. Ik wens je een hele fijne wandeling en een droge zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Het is stilletjes op blogger.
    Met dit heerlijke weer zijn wij allen buiten.
    Ik zit,andere wandelen of een eiland verkennen.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die wandelaar...
    De klok rond geslapen...beide dus hebben het weer ingehaald hihi
    Een nacht overslaan breekt je toch wel op...maar vanaf nu weer in het ritme van hier
    Vandaag naar het strandje geweest...das echt heel dichtbij, weggetje aflopen en we zijn er.
    Nu nog wat warmer worden grijnzzz
    Maar de hele tijd al buiten in tshirt dus valt weer mee, als het goed is begint hier nu het mooie weertje...kunnen we weer zweten haha
    Nu even tijd overbruggen voor we een mooi eettentje gaan zoeken want ja das hier laat...vanaf half 9 pas en anders zit je alleen...maar ook aan dat ritme wennen we wel.
    Denk dat jou wandeldag er nu ook wel opzit...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo noemen ze dat toch van 12 tot 12...maar was een uurtje eerder
    En smikkelen was het weer...BRIAM met feta gegeten, net thuis en ja nog even zitten na de klim
    Je had helemaal gelijk je kan hier niet fietsen of je moet een geoefende biker zijn.
    Dus bij jullie wordt het minder met het weer hier geen regen meer gehad vandaag en als de zon door komt is het gelijk heerlijk buiten...en vanaf nu zomerse temperaturen...dus graadjes meer.
    Een geslaagde wandeling...zie vast de foto's wel maar ik moet als ik een nieuwe site open wel een engelengeduld hebben. Is een oud toppie met nog windows 7...maar goed genoeg voor op vakantie toch tijd zat...grijnzzzz
    Zal het vast geen wandeldag worden morgen maar je wacht op die dag met hindernissen hihi
    Slaap wel en deze keer krijg jij een nachtx
    Trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het waren allelei groenten met feta uit de oven
    voorgerecht spinazie pie...ik heb mijn vitamientjes weer binnen...
    Die Briam was een aanrader van de hostes...had het nog nooit gegeten dus gelijk maar proberen.
    En het was goed uitgevallen.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Ja het was gister stil op het blog maar ja als hier straks echt het zomerse weer gaat beginnen zal dat vast vaker gebeuren... dan gaan we niet binnen maar buiten zitten. Jij gister weer een mooie wandeling gemaakt. Nou het weer viel toch mee al was het wat benauwd buiten... maar goed ook dat hoort er bij. Vandaag maar weer even rustig aan de dag door had ik zo bedacht. ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he die Karel. Lees net even je reactie.. ja dat stukje op ik bin in Makkumer... dat hoort er ook niet maar goed... er is ook al aangegeven dat je dat niet doet... hopelijk is de plaatser er van zo verstandig om het zelf weg te halen en ja anders is het aan de beheerder van de site maar dat zijn wij niet... Ik ga er ook geen commentaar op geven hoor, zoek liever foto,s als er om gevraagd wordt. Jij ook nog een beetje in de rust mode, ik wel.. maak me vandaag ook niet druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Vandaag gaan we lekker rusten in het zonneke...ja het weer is nu helemaal omgeslagen en volop genieten van het zonneke...met mate haha
    Wil niet gelijk een kreeft worden...

    En waarom denk jij dat door zo'n camera minder asfalt komt...???
    Groetjes en geniet je zondag...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Was een vervelend persoon op fb?
    Wat een noodweer vanmorgen, een paar flinke klappen onweer.
    Nu weer rustig weer.
    Straks visite en we eten geen kreeft.hihi..
    Nog een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veilig nhalen ja maar minder asfalt er komt alleen maar meer ;)
    Zeker lust ik wel kreeft maar wil er geen zijn hj
    Zo en nu gaat de klep weer dicht...
    Smakelijk fijne avond en geniet je dag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mannen haha
    Nee als ik zonder vlees kan dan is de keuze snel gemaakt en zeker hier...
    doei

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat is het voordeel je kan ieder een eigen keuze maken, de keuken doet de rest
    zelfs de afwas hj
    Dus truus heeft ook vrij
    kreeg een leuk filmpje van Daan en Guus
    Lang leve de app en internet haha
    Smakelijk en fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel
    Pfff wat een hoogtes op de eerste ,ik moet er niet aan denken .De tweede is echt prachtig .Nu ons weer nog ,het stortregent hier nu en ik baal gewoon ff lekker haha moet ook even kunnen toch ?
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen