vrijdag 27 mei 2016

weekend

zo luitjes

het weekend is daar
ja het gaat snel
dat is waar
en het weer doet ook weer raar
ik blijf toch bij mijn plan om morgen te gaan wandelen
al bekijk ik morgenochtend nog ff precies wat het doet
nu geeft het voor de omgeving waar ik ben regen op
niet veel , maar toch
dus kans is dat ik toch thuis blijf

maar zal me niet vervelen hoor
en U ook niet
:)

vreugde
wat is vreugde
ik ben best blij alle dagen
al zit er soms wel eens wat te knagen
kent U dat

Vreugde-celia

in de maand van de kunst
zielen der liefde

Everlasting souls of love

wens ik U
alvast een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Er komt bij mij niemand knagen en was het wel zo gaf ik wel aan wat er weg mag hihi
    2 mooie ppsjes die ik zelf had kunnen plaatsen...wel een irritant muziekje onder de 2e
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo het weer lijkt goed te zijn , zelfs de opgegeven regen gister is weg
    laten we hopen , voor mij , dat het ook zo is :)
    ik loop hier

    http://wandelnet.nl/traject/law-6-08-ameide-hei-en-boeicop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeg me al af welke kant je op zou gaan..nu weten we het ;)

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Karel. dus vandaag toch aan de wandel. Ja denk dat je vandaag wel voor de buien uit weer droog thuis kan komen hoor. Geloof dat we pas in de middag van uit het zuiden regen zullen krijgen, maar ja het is het weer en dat wet je natuurlijk nooit helemaal zeker. Ik ga zo ook de dag beginnen en straks even naar de konijntjes en verder vandaag even wat kleine dingetjes nog en de koffer even pakken, verder ook nog heerlijk even genieten van het mooie weer. Ik ga jou een heerlijke wandeling wensen en een zonnige zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Weer genoten van de twee ppsjes.
    Je bent toch aan de wandel gegaan.Het is tot nu toe heerlijk weer.
    De buien zijn plaatselijk, daar kun je niet echt rekening mee houden.
    Ik wens je een fijne wandeling,zonder buitjes.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel jij al vroeg op pad en wij ook, net weer terug van het strand en o wat is het daar heerlijk met de geluiden van zee en golfslag...de wind...puur genieten
    Intussen is ons hutje ook weer in orde en schoon hihi
    Het is hier ineens heel anders dan de 1e week...volop drukte overal en toch rustig grijnzzzz
    Omdat al die nieuwelingen erop uit trekken al vroeg en in de avond pas weer terug komen...
    net de lunch achter de kiezen en nu pas vanavond weer...
    Wandel ze en tussen de buien door is het droog toch?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wandelaar..je hebt genoten zo te lezen en jij stond daar zeker te zingen van busje komt zo busje komt zo hihi
    Maar stap jij altijd bij vreemden zomaar in de auto?
    Hoe dan ook die rustige avond is ook alweer bijna voorbij en op naar de zondag
    Maar eerst slapen hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Jij dus weer een heerlijke wandeling gehad gister en ja wat was het mooi nog... Ook hier geen regen gehad, wel bewolking. Maar koud was het niet. Het was zelfs een beetje benauwd zo nu en dan. Kun je vandaag weer even rusten en lekker op je gemakje de dag door. Ik ga zo de dag beginnen en nog even het een en ander doen voor vertrek. Ja en dan wordt het nog rustiger op het blog maar goed dat is maar een weekje. Ik ga je nu een hele fijne zondag wensen en tot volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge karel
    Hier ruik ik de koffie...dus bijna klaar...
    en dan gaan we de dag weer beginnen
    We kunnen 2 kopjes zetten met ons apparaatje
    En wat waren we blij dat het in de koffer zat want hier alleen een waterkoker.
    Er zijn jaren dat het niet uit de koffer komt hihi
    Ja zonder koffie de dag beginnen kan niet hè...toch?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat je dat nog eens tegen mij kan zeggen lijkt wel een wonder haha
    Dus dan komt er vandaag een nieuw blogje want het is de 29e en je blog van de 27e grijnzzz
    Zag je de bloemengieters op smoelenboek...die worden goed verzorgd hihi
    En jij al bang om zonder koffie de deur uit te moeten...neem maar een thermoskannetje mee ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Bedankt voor je folders.
    Vanmiddag alles door snuffelen.
    De koffie is op, ontbijt achter de kiezen.
    Het wordt steeds donkerder,ik ben benieuwd wat het weer brengt.
    Hopelijk geen noodweer.
    Zo te lezen heb je een fijne wandeling achter de rug met een praatje,hier en daar.Leuk,hoor.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Inmiddels alweer zondagmiddag en wat gaat de tijd snel.De eerste pps is erg mooi en die heb ik even rustig gekeken ,tja de tweede niet mijn ding.Het is nog steeds heerlijk weer ook al schijnt het zonnetje niet ,laat de regen en onweer maar een andere kant op gaan haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De dagafsluiting...ben jij gek we gaan er nog op uit hoor en wie weet wel een lekkere eigengemaakte piza...ahuhm nee dat doen we thuis wel weer hier genieten van de Griekse keuken.
    En wat dat wordt weet ik later of morgen pas te vertellen...
    Smakelijk en fijne avond zonder tukkie hj
    Vera en Mathijs hadden dikkoppen in een bak maar die kregen pootjes dus vandaag vrijgelaten en gelijk foto's ervan...wat heb ik toch lieve dochters :)
    mzl
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Karel,
    en nu is het weekend alweer bijna om :-)
    Gisteren (lees zaterdag) was het prachtig weer maar nu is het toch een stuk frisser buiten.
    Ik klaag niet want ik hou me bij de "vreugde" hihi....
    Ik hoop dat jij je wandeling nog hebt kunnen maken maar dat denk ik wel.
    Fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo weer gelukt...een verrassend sjiek restaurant met witte tafelkleden en opgevouwen servetten op het bord...leek heel duur maar viel ontzettend mee...
    Als je bedenkt dat typisch grieks een tafeltje met een papieren servet als tafelkleed hebt...nu al de 4 e keer heel netjes...we weten ze wel te vinden haha...
    Als toetje een summersurprise voor 2 personen...nu dat hebben we geweten. een meloen gekarteld en die gevuld met meloen en daarboven op 4 bollen ijs (choc, vanille, banaan en aardbei)
    met slagroom en op het bord honing met nootjes...superlekker voor een keer haha
    Als we dat iedere avond zouden doen kunnen ze me het vliegtuig uitrollen...
    Albert konijn gegeten en ik vlees met champignons in een heerlijke saus.
    Vooraf pitabrood met olijventapenade...haha omgekeerde volgorde vandaag.
    Niet met eten maar met typen
    Dacht dat je geen tukkie deed vanavond...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. http://www.toetjes-recepten.nl/wp-content/uploads/gevulde-meloen-met-munt-en-aardbeien.jpg
    Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen...
    Deze meloen maar gevuld met 4 kleurenijs en meloen op de bodem...en tuurlijk slagroom.
    Ja het eten was zelfs beter dan het servet en tafelkleed hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen