dinsdag 7 juni 2016

aan de wandel

zo luitjes

ik heb genoeg rust gehad en zo ook de grote teen
nog ietsje dikker als de andere en het plekje dat zo pijn deed
is alleen als ik er hard op druk nog een ietsje daar

dus ben ik morgen aan den wandel
en wel vanwaar ik vorige keer op de bus stapte
via een 2.5 km ommetje terug op de route
en stop dan bij het station van Leerdam
en daar kom ik aan de volgende rivier en wel de
Linge

DE_LINGEROUTE[1]

in de maand van de steden
geen Leerdam , maar een stadje net zo mooi

Edam34t3

wens ik U een fijne avond
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. pfffttt wij zijn naar het tuincentrum geweest...een sauna is er niks bij en waarschijnlijk nog koeler...
    Hier is er zich een onweersbui aan het vormen het is zo verschrikkelijk benauwd nu...en het rommelt in de verte.
    Zo planten vernieuwd binnen en staan alweer netjes in de kamer...
    Had er zeker nog 2 meer willen hebben, maar die ze hadden wilde ik niet en die ik wilde hadden ze niet hj
    Nu als je dat morgen allemaal ziet dan is het puur genieten...
    Dat hert en die ooievaars ...prachtig en zo ook de natuur
    Wij oppassen jij aan de wandel...wie weet wij ook wel want is een hele dag en avond...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die vazen waren weg snik snik
    Ga vrijdag nog een keer neuzen daar...maar dan moet het minder heet zijn want dit was niet te doen.
    En ja hoe langer je wacht hoe meer korting...een nadeel ook meer weg ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel leuk toch...weet je in ieder geval dat ze je nog niet vergeten zijn.
    En dan de moeite doen om voor een bakkie langs te komen.
    Tja zaterdag wilde ik al...zegt albert kan maandag ook nog wel...
    En maandag zegt ie morgen oke ? nu dinsdag werd het dus pfftt mannen
    Zo ook 1e keer oppassen bij Marijn en Robin.
    En Daan en Guus staan ook al op de kalender...whahaha
    Als wij er niet waren grijnzzzz
    En op Vaderdag krijgen we 2 konijnen te logeren voor een week zegt ze, maar ik weet wel beter die mogen we gewoon als we oppassen mee terug brengen en dan is het begin juli
    Geeft niet...kan ook nee zeggen haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij al weer vroeg en straks weer aan de wandel. Ik was gister al de hele dag zowat onderweg maar ook vandaag genoeg te doen en de hele ochtend ook weer onderweg. Vanmiddag even wat anders .. dan gaan we de tegels weg halen voor zodat Marten morgen kan gaan straten. Vanmiddag komt ook het materiaal binnen... Ben wel blij dat er een begin wordt gemaakt en hopelijk kan ook Guido binnenkort het hek gaan plaatsen dan is alles weer klaar en is de tuin voor weer opgeknapt. Straks eerst naar Marten en we hebben weer een bakkie met de nichtjes.. vandaag gaan we naar ons ouderlijk huis bij Romine van Uilke een bakkie doen. Het is zo wel een druk bezette week maar goed .. Jij gaat maar lekker genieten van je wandeling. Het beloofd weer een mooie dag te worden. ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Ja daar is hij goed in uitstellen...en wat morgen ook nog kan, morgen pas doen
    Terwijl ik meestal zoiets heb wat klaar is is klaar behalve met de strijk
    Jij aan de wandel...en je hebt stralend weer...genieten dus
    Groetjes en fijne wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel,
    Je hebt het weer getroffen met her prachtige weer.
    Je was wel héél vroeg op..pfffff..toen lag ik nog op een oor te snurken.
    Geniet van de wandeling en de zon.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha dan hadden wij het beter getroffen...de hele dg al zonnig...nu af en toe een wolkje.
    De kids zijn met opa even naar de speeltuin en ik wacht tot ze tvmeubel komen brengen...
    Zal je altijd zien als je wacht komen ze later...
    Geeft niet haha vind het wel ff lekker in me uppie
    Vanmorgen om half 9 al hier en dan tot vanavond laat is het toch wel een lange dag...
    Pc kan dus ook pas volgende week zijn...Geeft ook niet want je hebt morgen je kranten en vrijdag bezoek haha
    Geen tijd voor pc
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Jij hopelijk een fijne wandeling gehad en het weer zat in elk geval mee .Twee heel mooie ppsjes weer met veel mooie foto's .Hier zijn we weer eens bezig geweest in de postzegel en dit keer de voorkant .Alles weer keurig en wij weer tevreden want het is toch het is toch wel fijn als de boel netjes is .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wachten duurt altijd lang...en ja als ze zeggen in de middag kan het net zo goed 1 uur of 4 uur zijn...geeft niet de ouders waren al lang blij dat de bezorging gewoon door kon gaan...
    Jammer dat Vera wat ziekjes was, dan kan je toch niet zo heel veel doen.
    Maar ze hebben zich goed vermaakt en zijntoch naar het speeltuintje geweest...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen