zondag 12 juni 2016

de kans dat ik iemand vergeet = klein

zo luitjes
een wandel weekend voor mij en Kwebbel
is geschiedenis
ik was echt 2 dagen weg van huis en dus pc
nieuwe en ouwe
mijn mailbox en reacties bij de blogs puilden uit
reacties heb ik aardig in grip
geef me AUB de tijd en ik kom bij U langs hoor
U weet toch dat geduld een schone zaak is
wandeld U maar ff mee
en zie hoe ontspannend het is
wandeling 11 juni
ja kwebbel wilde hoogte meters
nu we kregen ze ook , al ik kan zeggen is dit
hij viel in slaap in de avond bij iets wat normaal gesproken niet op mijn
TV = rara wat was dat
zondag ik al koffie op
keek het weer en dacht ja die langslaper moet er uit
en niet onterecht dacht ik
dat blauwe streepje geeft aan waar ik RunKeeper niet aan had
;)
https://goo.gl/photos/syPG3Y3HjGGR3Js87
in de maand van de plaatsen de plaatsen de

Naamloos
wens ik U een goeden nacht
en morgen een fijne dag
lieve groet
Karel

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Maandag ochtend en jij vandaag vast in het beddengoed... wasje draaien en ja dat mag binnen drogen.. Maar je kan weer terug kijken op een geslaagd weekend met je logee toch? Ik heb me gister rustig gehouden.. kreeg nog koffie drinkers en verder alleen even de strijk weg gewerkt.. Vandaag alles maar even goed door lopen hier beneden en vanmiddag nog even de hort op en dan deze week verder rustig aan.. Alleen als het droog is stukje voor stukje de border verder uit steken... maar dat hoeft niet in 1 keer klaar. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst je een goedemorgen wensen als je uit je bedje bent want na zo een grote wandeling was je vast ook erg vermoeid en kwebbel vast ook. Zelf was ik even niet de hoogte ingegaan maar wel even de hoge zaken wezen bekijken in Leeuwarden bij de luchtmacht dagen aldaar. Pff wat een drukte was het maar wel weer eens leuk om mee te maken. Nu de pen even inkruipen en nog wat dagelijkse taken in het huis verrichten, boodschapjes doen en dan heerlijk mijn hond Toscana wat wandelen in de buurt om nieuwe luchtjes op te snuiven. Niet te ver want ze geven onweersbuien op en daar houden we allebei niet van. Deze dag is dus gezellig druk, maar rest van de week is het weer kalm aan doen voor mij want heb wat ziekenhuisbezoekjes waar ik daarna niet zo best uit de voeten kan. Je hoort me later wel weer en bedankt voor je reactie op mijn blogjes. Liefs van mij Tine En wens jou en je volgers nog een fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Als ik hier zo naar buiten kijk hou jij het vandaag ook niet droog...of heb je alweer geluk ;)
    Heb je de link aangepast ? Want gisteren deed ie het niet...nu wel hihi
    Je hebt een goed modelletje bij maar had je niet echt nodig want er zaten mooie foto's tussen van allerlei soorten dieren.
    Ja Marijn had de week van zijn leven daar bij de luchtmachtdagen...en straaljagerpiloot lijkt hem wel wat haha...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Weer genoten van de foto's.Prachtig en zoveel oog voor detail.
    Dank je wel voor je felicittatie Hij hoort nu bij onze 60 plus club.
    Echt een regendag.Ik ben braaf bezig met de nieuwe mobiel..zoveel mogelijkheden.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat mag dan ook na gedane arbeid...
    Dus alweer geluk vandaag
    Ja Marijn en de papa zijn dol op alles wat vliegt en snel gaat haha
    Deze keer waren ze met het hele gezinnetje bij de vliegshow, dat is wel eens anders hj
    Maar een leuk weekend gehad in het noorden. En ja ikke blij weer met de foto's natuurlijk.
    Geniet je rust en snipper maar lekker raak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel.. snipperen??? Nou nee, ben alleen maar bezig geweest. Vanmorgen de klusjes hier in huis geklaard, buiten was het nat dus de was maar boven gebracht, nu prachtig weer maar ga niet alles weer verhangen.. droogt zo ook wel. Vanmiddag even naar Sneek, we moesten nog even een verlaat cadeautje voor Marten halen, krijgt hij dat vanavond. Ritza thuis afgezet en zus en ik nog even door naar de suup en het hek en paal even opgehaald. Nu even een bakkie koffie, zo een zin in.. Nu eerst wel even rust tot de aardappels weer moeten worden geschild.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kans op regen wordt toch wel steeds groter...
    Hier vandaag al een paar fikse buiten gehad.
    Maar goed je kan weer geluk hebben maar 3 dagen na elkaar wel veel gevraagd hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bankhangen zit er hier alweer op...
    En denk dat je als je geen tijden afspreekt het kan lukken hihi
    Maar denk dat je bij de test al een tijd hebt staan.
    En ja hopen maar dan dat het meeste naast je valt zoals je altijd zegt grijnzzz
    Weet je de strijk is klaar...nu morgen nog wat op zolden hangt te drogen en klaar is ikke
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Mooie foto's van jullie wandelingen en aardig wat diertjes gezien onderweg .Een mooie plaats Heidelberg .Voor straks slaap lekker .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen