dinsdag 21 juni 2016

druk druk druk

zo luitjes

wat een water weer gister hé
al had ik toch weer geluk en kwam op wat druppen na droog door de wijken
ik zal mij deze dagen ff bezig houden met het HH
zo gezegd ff de ... op I zetten

ja ik krijg logés en dus ff huisje vrouw vriendelijk maken
heb het netjes hoor , maar U begrijpt me wel
of niet is me ook goed

maar  U ziet wel het leven van een huisman gaat niet over rozen
maar ik blijf mezelf hoor
doe dit allemaal voor goede vrienden

Puur-jezelf---Lidia

in de maand van de steden hebben we de O

Oporto - Portugal

wens ik U een paar fijne dagen

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Als je niks in de planning hebt ben je zo klaar hihi
    Vorige week het hele huis gehad en in het weekend de was...dus nu is het wachten tot die droog is.
    Kan die weer opgeruimd worden maar vandaag komt er niet veel uit mijn handen.
    Teveel met mijn gedachten elders...
    groetjes en zweet maar lekker verder haha
    zoek de kern van de appel...een mooie
    en de 2e mooie plaatjes en vooral die glaasjes grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Jij bent goed bezig.Je logeetjes komen in een brandschoon hutje.
    Mooie ppsje en zeker over Oporto.Wij zijn daar 10 dagen geweest en beslist de moeite waard.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en afleiding zoek ik hier bij de pc...
    Net was Ien bij de foto's en dan is het antwoorden natuurlijk.
    Heb weer foto's zal ik die zo ff plaatsen...lang leve het mobieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er maar druk mee hj
    Ja zeker leuk als ze op vakantie zijn...4 van de 6...krijg ik toch nog wat mee.
    En jullie ook haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Twee heel mooie ppsjes weer .Je bent er druk mee maar natuurlijk wil je alles op orde hebben voor de logeetjes .En gisteren veel regen ? ha wat dacht je van vanmiddag .We zaten '''vast'''in het tuincentrum .Weg gegaan zonder jas en geen poncho of iets mee en het bleef echt hozen ,maar ze hebben er gelukkig erg lekkere koffie haha ,maar gelukkig toch droog thuis gekomen.
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het houd je niet van maar op de straat hihi
    Dus jij print en route uit om niet te verdwalen ?
    Zag fon op fb met mobiel
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja in een keer stond er een uitnodiging, dus dacht ga eerst eens poolshoogte nemen voor ik het aanvaard. En ja hoor fon was wat een het uitproberen met de mobiel en heeft nu een nieuwe fb
    Zijn we 2 x friendjes nu haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I liked the first video a lot, friend Karel ... cuz it reminded me of how easy life could be ... but sadly life is not like that, cuz it often throws you a curve ball ... the second video ... ya ... beautiful life ... for the ones that ordered to build but not so beautiful life for the ones that actually, painstakingly and back breakingly build all that ... Love, cat. PS: ya, I changed my avatar ,,, smiles.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij ben jij in slaap gevallen ;)
    Zoniet dan slaap wel en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi larel
    Niet zo hard schreeuwen ik was al wakker pffttt
    Ja ook hier een mooie zomerse dag, het beddengoed in de machine gestopt
    en de eerste hangt alweer buiten. Kan het drogen en straks weer gewoon op bed.
    Ziet niemand dat er wat veranderd is maar ik weet het hihi
    Groetjes en poets ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Het is een prachtige wasdag.
    Alles naar buiten.Morgen vies klam weer.
    Straks de stofzuiger over de vloer halen, hoef ik het morgen niet te doen.Scheelt weer zweetdruppels.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He die Karel. Doe het even zo.... geen nieuw blog , komt morgen wel weer maar wel even bij jullie langs voor een krabbel. Ja was vanmorgen weer eens laat... schijn toch extra slaap nodig te hebben... Vanmorgen naar broertje en bij zus inderdaad even een bakkie. Daarna naar Harlingen voor boodschappen. Zijn net thuis en zit net aan een stukje brood. Zal ik zo de boodschapjes even op gaan ruimen en de boel buiten weer even zit klaar maken, het is prachtig weer. Jullie gister slecht weer? Hier hebben we gister middag lekker buiten gezeten. Ook de wasmand bijna leeg gewassen. Jij ook druk om je huis vrouw proof te maken hihihihi. Vanmiddag maar even rustig aan toch en genieten van het mooie weer. Ik ga je een hele fijne woensdag nog wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha je was me net voor...of toch niet
    Kijk dat dacht ik dus gisteravond...en ik had gelijk jij niet grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Om half 7 gisteravond laatste berichtje...vind je het vreemd dat ik dan denk dat je in slaapgevallen bent...zonder taal of teken :(
    Zou je niet lekker op je balkon gaan zitten?
    Ga ook weer naar buiten...zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu karel wordt morgen anders de warmste dag...broeierig heet zoals ze het zeggen en dat merk je nu al.
    Ook ik ben bijna klaar...na het eten nog 2 overhemden en een shirt en alle was is dan weer weg :)
    Mag iemand anders de bedden op maken hihi
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij zegt het hihi
    broeierige dag maar hoor ook buien en onweer...tegenstrijdige berichten.
    Hoe dan ook za en zo is het mooi weer...
    dus morgen gewoon voor pampus in de tuin ;)
    fijne avond...wel trusten zeggen hè
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoezo een grote tuin ?
    Dat is gewoon uitgeteld opeen stretcher en in de schaduw haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een andere pampus dan die van mij :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahahahahaha.... wat zeg je dat heerlijk Karel "ff huisje vrouw vriendelijk maken".
    Echt super hahahahaha.... gelukkig kwam je redelijk droog door de wijken. Het was me echt een kleddernatte dag blehh..... We zitten weer tegen het weekend en jij gaat met je logés leuke dingen doen.
    Veel plezier.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen