woensdag 15 juni 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes

U heeft vast wel al gemerkt dat deze dag is gegroeid
en nu duurt tot vrijdag avond
;)
ik ben veel op pad of onderweg , eigen schuld hoor
heb ook deze week weer 2 inval wijken aan genomen
voor het goede doel zal ik maar zeggen
" Karels vakantie "
:)
en kan dan niet altijd terug reageren
op al het gelach wat er is binnen gekomen
vandaar
;)
...
ik wil het met U eens over veilig werken hebben
zijn er dingen hier dat U denkt , ja zo doe ik dat ook
in het laatste plaatje zit nog wat verstopt

veilig werken (1)veilig werken (2)veilig werken (3)veilig werken (4)veilig werken (5)veilig werken (6)veilig werken (7)veilig werken (8)
ff klikken
in de maand van de steden

Leuven - 1 - 2014
ff klikken

wens ik U een fijne tijd zo vlak voor het weekend

lieve groet

Karel

21 opmerkingen:

  1. Tja alles al gezegd...en nee ik haal zulke capriolen niet uit en als je goed leest weet jij wie wel ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://www.google.nl/search?q=permanent&ie=&oe=
      Slaap lekker

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou wees blij dat je een krantenwijk doet en geen glazenwasser bent hihihihi. Jij blijft in ieder geval met beide benen op de grond... Brr moet er ook niet aan denken om zo te moeten schilderen of de ramen te doen. Ging het wel over. Vandaag jij de wijk weer in en voor ons, zeker voor Ritza vandaag een spannende dag.. vanmiddag vanaf 4 uur worden de leerlingen gebeld of ze zijn geslaagd.. dus echt afwachten ... maar als het goed is komt Eddie vandaag en gaat helpen de border voor huis af te steken dus er is werk te doen en dan gaat de tijd snel. Ik ga nu rustig aan straks de dag beginnen en wens jou een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Je zal intussen wel op wp geweest zijn en goed gelezen hebben, zodat je weet dat ik alb bedoel hihi
    Een andere google ???
    Doe altijd alles met google..die bing vind ik maar niks.
    Jij treft het weer en de zon schijnt...als je snel bent hou je het zo
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij gaat als een speer met dit mooie weer hihi
    Zei het al als je snel bent grijnzzzz
    Ja een bammetje en wat vocht aanvullen dan kan je weer verder
    s6

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    jee... wat een gevaarlijke toeren halen die gasten uit maar wel geinig om te zien.
    Het is super lekker weer.
    Net ook even de wijk ingeweest..haha..om boodschappen te doen.
    Groetjes en een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou het bericht is binnen. 10 voor 4 het verlossende belletje, RITZA IS GESLAAGD. Ben super trots.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja is ook niet echt iets voor onder het blog...maar de operatie is as dinsdag...
    Afwachten dus...checq mail ;)
    Oh wat leuk Ritza geslaagd.
    Zal ik eens snel langsgaan...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij was helderziend...ach voor die grieten is het toch altijd spannend en als dan het verlossende telefoontje komt kan het feesten beginnen.
    Vlag uit en boekentas eraan...

    Als ik terug denk aan die meiden van ons...eentje een tuinfeest met een paar honderd man met bar uitsmijters en al...vond het maar eng toen.
    Gelukkig goed verlopen, maar raad het niemand aan haha
    Eet ze met smaak gaan wij ook zo doen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vonden wij dus ook...albert is er de halve avond geweest om mee op te passen. hj
    Maja je bent jong en je wil wat haha
    17 jaar en klaar en gelijk in het diepe gegooid en op naar breda
    Och is uiteindelijk allemaal goed gegaan en mag nu zelf zorgen dat haar kindjes op het goede pad blijven ;)
    Bankhangze...ikke zo ook.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ik vind ze strenger dan wij waren hj
    Maar je hebt gelijk de ondergrond die we mee gaven gebruiken ze ;)
    Bank is weer leeg hier...en bij jou?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grapjas...als jij bij de pc zit dan is je bank leeg haha
    Kan hier anders zijn...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja fijn hè kan je weer plannetjes maken...al heb je die volgens mij al klaar ;)
    Laat je niet lek pikken hè hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer wakker. Straks de wijk weer even in en dan een combinatie ritje huisarts en supermarkt.. Ja dan ben je in 1 rit gelijk klaar natuurlijk. Weet niet hoe het daar is maar hier kwam net de regen met bakken uit de hemel dus hopelijk wordt het droog en komt het zonnetje er weer bij.. Hier gaan we een feestelijk weekend beginnen. Straks de vlag weer uit en aan het gebak. Morgen vieren we Aimillio,s zijn verjaardag en zondag is het vaderdag.. hihihi. Maar eerst vandaag. Ga zo de dag beginnen en hopelijk vandaag de tuin weer even in. ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Karel,
    Ik had gisteren een haring en wat was die lekker.
    Super mals en groter dan verleden jaar.
    Jij alweer vroeg op pad naar de huisarts.Gelukkig is het nu droog.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi karel
    Nu mijn planning loopt iets anders hihi
    Koffiedrinkers...maar het is droog dus zo alsnog aan de slag...
    Zal iets anders worden dan het plan was maar geeft niet schoon is schoon haha
    Dus jij je wijkje al klaar en je mag in de ruststand.
    Ik vanavond ook grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In duigen bedoel je vast haha
    en ja sta ik er ook nog eens alleen voor...want manlief is de weekboodschapjes doen.
    Kunnen ook maar binnen zijn...
    Ga weer verder en niet in de kleur geel maar roze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bIJ ONS VALLEN DE TONNEN ECHT IN DUIGEN HOOR OUD OF NIEUW HIHI
    En jan huigen dus ook.
    oeps toetsenbord gepoetst en caps lock aan...
    En die boodschappen zijn voor het weekend en komende week slimpie...
    Zal weer verder...roze blommen in de vaas zetten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo nog even de puntjes op de i zetten en dan ben ik ook klaar...
    neem ik morgen een dagje voor mezelf hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo hier ook bankhangen...nu reklame
    Film op rtl8 een van mijn favo's Sandra Bullock
    En mooier nog eentje die ik nog niet gezien heb.
    Ga je morgen wandelen dan?
    Hier is alles klaar en de puntjes staan hihi
    Morgen maar eens voor Vaderdag ff winkelen nog...de rest van de dag is voor ikke
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee. werkelijk.... wat een mafkezen heb je r ook bij whahahahahaha.....
    Als ik deze foto's zo bekijk dan kan het toch iet anders of er is eemn steekje los bij ze hahahahaha.... hoe dan ook, ik kon er in ieder geval weer even heerlijk om lachen :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen