maandag 13 juni 2016

groen

zo luitjes

wat valt er hier en daar toch veel regen
dat zit velen tegen
ik had gister geluk en kwam weer droog door de wijken
en daar hoop ik vandaag ook op , als ik vanmiddag naar de dokters maatschap fiets
heb ik mijn jaarlijkse longfunctie test
en op de weg terug haal ik wat eten voor wat dagen
kan ik thuis fijn aan de kokkerel
wat zijn Uw plannen
...
zelfs m'n wandelmaatje viel het op , al die verschillende tinten groen
en dat is goed van hem , maar ook goed voor de longen
:)

GrĂ¼n

in de maand van de steden de I

Istanbul - Constantinopel

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Das knap...de strijk al klaar voor het gewassen is...
    Vind het wel een beetje dom om eerst te strijken en het dan in de wasmachine te stoppen...grijnzzz
    Mooie pps die groene en nieuw voor mij...
    Heb ook een ouwetje geplaatst en toeval of niet dezelfde film als Gislinde :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha jij wilde hem nog eens 27 km laten lopen ;)
    Ja morgen ook bij mij dezelfde haha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook goed haha
      Je zal mijn blog weer moeten zoeken weer de verkeerde in de lezerslijst pffttt
      Deze keer slaap zacht hihi

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus jij vandaag even weer voor de test... Nou neem aan dat je conditie er niet op achteruit is gegaan met al die wandelingen. Maar is altijd afwachten. Ja het is op sommige plaatsen erg nat, en ondanks dat we maar een klein landje hebben is het verschil wat het weer betreft vaak heel groot. Gelukkig heeft de mens daar de hand niet in.. Hier is het ook al weer grijs buiten.. maar goed we wachten het mooie weer wel weer af. Jij vandaag succes bij de test en we horen vast hoe het is gegaan. Een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Succes met de test maar ik weet zeker dat het goed is.
    Je bent zo in beweging.
    Mooie ppsjes en de kleur groen is altijd verschillend ..hihi.
    Maar wel leuk de bewondering voor de natuur.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh..ik schaam me..
    Nog bedankt voor je folders.Ik was al aan het spitten en vergat jou te bedanken.
    XXX...goedmakertje..hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    We blijven niet aan het snipperen...er moet ook wat gedaan worden in huis.
    Maar dat is met dit weer niet erg...al wil ik er straks even op uit...
    Had van vakantie niks mee gebracht dus wil hier ff kijken voor de kleintjes.
    En omdat ze zondag toch allemaal hier zijn kan dat mooi.
    Je was draait en was hangt en dat allemaal met 1 wasje ;)
    Ja die afwas snap ik dan weer wel haha...al je vies maakt moet ook schoon...
    Ook jijzelf de prettig gestoorde hj
    s6 met je test maar denk dat je daar glansrijk doorheen komt.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Weer twee mooie al heeft het groen natuurlijk mijn voorkeur .Groen hebben we genoeg hier om ons heen ,de struiken in de gemeente tuin naast ons huis zijn ong 3.50 hoog nu.Het lijkt wel een oerwoud want er word niets aan gedaan .En aan regen ook geen gebrek hier ,ik wilde nog ff naar het Tuincentrum wat zag daar gisteren iets moois en heb nog een korting bon van 5 euro ,maar helaas het hoost weer .Ik hoop dat je test goed gegaan is
    Fijne dag nog ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu wij net terug van de winkel en een discobal, spel van bob de bouwer, boom boom baloon ook een spel. Piano voor Guus en nog wat kleinere dingen...bellenblaasspul, balletjes voor beachbalplankjes en kwartetspellen. En een boekje...ze worden weer blij gemaakt.
    Skippybal had ik al...muis voor de pc want die krijgt kuren...de muis dan haha
    En zo weer aardig alles bij elkaar.
    Nu nog iets voor Vaderdag grijnzzzzz
    Vond cadeau van Corry wel origineel...dus wie weet mag hij aan de poets maandag
    Fijn dat het weer allemaal goed is al is het dan minder dan vorige keer.
    Zijn momentopnames toch?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lietNeil achter de koelkast en gasfornuis poetsen...mooi cadeau toch?
    Jij doet het voor jezelf dus conclusie mannenwerk haha
    Wij moeten de halve keuken afbreken willen we daarbij kunnen...
    Doen we maar niet...regelmatig de plank eronderuit en meenemen met zuigen en dweilen is genoeg.
    Ja tv was leuk tot nu toe haha
    En nee is niet minder dan anders alleen anders brengen we het mee van vakantie nu dus van hier.
    Leukere dingen voor minder geld.
    Souveniertjes zoals een schildpad rugzak, ezeltjes en katten bekers en vliegtuigjes hebben ze nu wel genoeg gehad.
    Dacht doen we deze keer anders...ze moesten er alleen wat langer op wachten nu...
    En jij klaar met al je klusjes?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor kinderen zijn het altijd bruikbare cadeautjes hihi
    Een spel vind ikzelf leuk omdat ze dan gezamenlijk aan tafel zitten en samen wat doen.
    Aandacht van pa en ma...doet het altijd goed.
    Dus jij de besteklade vernieuwd...de vulling althans...
    Wij hebben ons bestek en servies al meer dan 40 jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit ;)
    Maar de lade moet ikzelf wel schoon maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor maar de verantwoord leerspullen doen de ouders zelf maar...
    Is dat echt zo...moet jij alles zelf poetsen hihi
    Nu ik begin morgen boven en hou niet op voor ik bij de achterdeur ben...
    Moet hoognodig weer eens een flinke sopbeurt ;)
    En nu het weer zo is kan dat mooi...zijn we straks als de zon er weer is vrij
    Weet je al wanneer je logetjes komen?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen