maandag 20 juni 2016

help

zo luitjes

ik had een fijn weekend en ik hoop U ook
zondag een pracht wandeling en op tijd thuis voor de koers
als de kiekjes welke ik maakte zijn gelukt
kan U mee wandelen :)
misschien kreeg U het mee
ik krijg logés
vond ook van hen een mail
ik ben met alle punten het eens , op 1 na

 Lieber Karel,
wr machen folgenden vorläufigen Plan für unser Hilversum Wochenenede.
Du sollst bitte ändern oder andere Vorschäge machen, die besser sind.
 Wir kommen Do. 23.6. und bringen Spargel mit.
Das ist der letzte in dieser Saison.
 Für Fr. 24.6. machst Du einen Plan.
Wir können, wie im letzten Jahr (Delta Park, Neetje Jans)
eine Autotour planen.
Es gibt doch sicher noch vieles interessante in NL zu sehen.
Am Sa 25.6. müssen wir unbedingt in der Passage im Fischgeschäft Matjes (mit Genever)
probieren. Dann können wir an deiner Fischbude (wie im letzten Jahr) leckerten Fisch kaufen.
 Am So 26.6. treten wir dann die Rückreise an.

Ist das ok?
Einzelheiten besprechen wir dann nächste Woche.Liebe Grüsse
g h g
ik een plan maken om ergens met de auto heen te gaan
wat ook voor anderen de moeite waard zou zijn
ik heb geen idee
U wel
?
in de maand van de steden de N

nijkerk

wens ik U

fijne dagen
en wie weet vind ik wat tijd

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel... Hihihihi, moet je ook nog tour operator spelen... Zijn ze al eens in Madurodam of Volendam geweest?? In de laatste weet je zeker dat ze vis krijgen .. Voor jou ook geen pokkeneind rijden... Of naar het openlucht museum in Enkhuizen, een aanrader. Heb je al drie suggesties.. als de andere bloggers dat ook hebben dan heb je keus .. misschien dan wel te veel hihihi. Jij gister weer een mooie wandeling gemaakt en op tijd thuis.. Wij waren de gehele middag buiten. Genoten van het mooie weer en gelijk de handen maar even uit de mouwen gestoken. Vanmiddag ben ik weer even onderweg. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Het werd kwart voor 10 hj
    Ja je mag een route uit zetten...urk vond ikzelf ook wel de moeite waard, maar je zal rekening moeten houden met de mobiliteit van de anderen...
    En wat dacht je van Gouda?
    Zo je kan vooruit hihi
    En ik snel op publiceren klikken anders is het geen mogge meer haha...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Kobie heeft goede suggesties.Ik dacht ook aan het openluchtmuseum.
    Er rijdt daar ook een oud treintje in de driehoek,erg leuk.
    Giethoorn..maar dat is een flink stuk rijden.
    Utrecht is ook erg leuk en gezellig.Mooie oude geveltjes en genoeg terrasjes.
    Hopelijk is het droog want nu is het huilen met de pet op.
    Nog een fijne dag en weer bedankt voor de folders.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk komt dat goed...en bij jou niet zo nat als bij co
    Hier valt het ook mee en al was droog die buiten hangt...snel afhalen want af en toe valt er een drup. Al zal het daar niet nat van worden.
    Denk dat alle regen in het noorden valt hihi
    en die puntjes...was jij het niet die zei dat die er al op staan grijnzzzz
    En wat jij zal uitvreten...zal wel eten zijn haha
    Smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha jij zet de ....op deze I
    Nee ik hou het bij de kleine i
    We gaan ook eten,,,rest chinees
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I see, you have visitors coming your way soon, friend Karel ... wishing you well ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Precies zo het is gegaan...en nu bankhangen hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor komen gewoon weer nieuwe hihi
    Niks meer wat ik wil zien dus ben er weer om te zorgen dat je mailtjes krijgt grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook pc uit..zo meteen hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Dus je hebt het gister weer getroffen wat het weer betreft, nou hier was je echt niet droog over gekomen want het heeft hier gister echt de hele dag geregend, pas gisteravond rond half 8 werd het droog. Jij vandaag en morgen even het huishouden aan kant, ja ik moet ook nog wat klusjes klaren, had gister geen tijd meer om alles te doen.. Jij moet over twee dagen de logeer kamer al weer klaar hebben.. en een route hihihi. Zat net te denken, een oversteek naar Texel is ook mooi.. ook een mooi eiland. Kun je van dorp naar dorp rijden met als hoogtepunt de zeehonden opvang... die lusten ook graag haring... hihihi. Ach je vind vast wel wat. Ik ga zo de dag beginnen, straks naar de kapper en vanmiddag komt Huite even een bakkie doen... Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen