woensdag 29 juni 2016

het is weer donderdag hopelijk krijgen we geen gedonder :)

zo luitjes

wat vliegt de tijd
we hebben alweer de dag van de gein uit de mailbox
liep ik vandaag een bijna 20 KM op het grote rivieren pad
vandaag zijn het de 3 vaste wijken en 2 invalwijken

[,bf;lreie,m

Wist je dat 2000 jaar geleden de Marokkanen het eerste volk waren die het condoom uitvonden en gebruikten.
Zij gebruikten hiervoor een geitendarm.
Pas veel later, omstreeks 1880, hebben de Britten deze techniek verfijnd door de darm eerst uit de geit te halen!
...
even voor het slapengaan
Zoek je een vriend om op te bouwen,
Iemand die je kan vertrouwen
Als de druk te groot wordt.
Knijpend loop je door de dag,
Tot je eindelijk lossen mag.
Je vriend in de aller hoogste nood.
Heeft maar een korte naam,
En zal immer op die plaatst staan.
Je kan er zo naar toe.
Soms moet je betalen,
Maar meestal zal je hem halen.
Je vriend in de grootste nood.
Daar deel je heel veel mee,
Genaamd... De pot van de WC,
Je vriend in de hoogste nood.
...
Beetje gezopen…
Gerrit komt strontzat thuis.
Hij laat zich voor dood neervallen in zijn bed naast zijn vrouw.
Hij wordt wakker aan de poort van de hemel en St Maarten zegt:
Gerrit jong, ge zijt gestorven in uwe slaap.
Gerrit, volledig uit zijn lood geslagen, antwoordt:
Dood? Ik kan niet dood zijn! Ik hou te veel van het leven! Ik wil terug naar huis!
St-Maarten zegt: Ge kunt alleen maar terugkeren als een kip.
Gerrit antwoord:
Zolang ik kan terugkeren naar een boerderij dicht bij mij thuis, is het goed!
Zo gezegd, zo gedaan.
Daar staat Gerrit, bedekt met pluimen en krabbend in de grond.
Een haan komt dichterbij: Ah, zijt gij die nieuwe kip?
Hoe is uwen eerste dag hier geweest?
Niet slecht zegt Gerrit de kip, "maar ik voel iets raar in mijn buik, net alsof ik ga ontploffen.
Ge ovuleert , legt de haan uit,  Zeg nu niet dat ge nog nooit een ei hebt gelegd? Ontspan, laat u volledig gaan, dat is heel normaal.
Gerrit luistert naar de haan en enkele oncomfortabele momenten later:
voilà, een ei!
Gerrit loopt over van emotie na zijn eerste kennismaking met het moederschap.
Met volle overgave legt hij nog een tweede ei.
Terwijl hij zich klaarmaakt om ook nog een derde ei te leggen, voelt hij een harde klap op zijn hoofd en hoort hij zijn vrouw roepen:
Gerrit, word wakker, je schijt ons hele bed vol !!!!!

zo kan die wel weer Karel

hj
...

unnamed (25)

in de maand van de steden ook alweer de laatste
de U , heb ik niet maar wel een Une Balade

Une balade en Alsace

wens ik U een fijne tijd
vandaag en morgen

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Hihihih, je wilt graag een lach maar mijn eerste reactie was nu net.. gadverdamme.. die mop over de condoom, welke die uitgevonden hebben... hihihi. Denk dat jij nu zit te lachen. Ja vandaag mag je weer andere kilometers maken en ik mag ook voor jou hopen dat het een beetje opdroogt allemaal. Wat weer een natte boel. ik zou vandaag het gras even maiien maar denk niet dat dat wat gaat worden. Binnen maar weer aan de slag maar hou het ook vandaag rustig. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel ondanks de regenbuien hier heb je mij een heerlijke lach op vroege morgen gegeven. Heerlijke post die van de zero kon ik al, maar dan is het toch niet zo goed gesteld met jou hahaha. En de info over het condoom was ook erg leuk om te lezen. Hoop dat je dag ook wat droger zal wezen. Ik ga vandaag ook heerlijk op pad met binnenuitjes. En wellicht toch even met het zand spelen.Fijne dag en tot latersss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Nee droog houden zal er niet inzitten...en waar moet ik kijken voor wat kikkertjes?
    Hoe oud was jij toen je vader overleed?
    Ja nu komen er vragen...hihi
    Vandaag dus lekker in de regen lopen en als het alleen miezer is dan valt het nog mee...
    Hier word net de stoep nat maar dat is het dan ook wel...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet je dan al de 5 wijken nogmaals lopen...dat is dan weer een dag.
    Of zie ik dat verkeerd?
    das 27 jaar en jij geen manneke meer dan...aan het bakken dus, lekkere appeltaart.
    Ochèrm lopen op 2 haringen dan zal de eetlust er nu wel zijn.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaaaaaaaaaaahahahahahahaha..... dit mag je meer plaatsen hoor Karel hahahaha...
    Deze lachspieren trainen is goed voor de gezondheid hahahaha...
    jij dus 3 vaste wijken en 2 invalwijken. Ik hoop dat je het droog hield.
    Hier was het de hele dag grijs met regen, motregen en enorme regen!
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha daar begint het mee...iets niet meer naar boven kunnen halen.
    Geeft niet dan weet je dat stukje een plekje heeft gekregen.
    Hier goed nieuws...zus vandaag naar huis gekomen en mag nu verder thuis aansterken om het gevecht aan te gaan. Zal wel wat tijd nodig hebben maar het begin is er...hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Dus gister de hele dag onderweg geweest en vandaag de rest nog even. Geloof dat je het nog een beetje getroffen hebt wat het weer betreft, hier was je doornat geweest want het spoelde hier regelmatig. Ook nu harde wind en net even droog. De maand juli zet niet echt mooi in, hopelijk krijgen we toch nog een beetje zomer de komende tijd want het gaat nu wel snel zo. Ik ga zo de dag hier ook beginnen en maar kijken wat de dag komt brengen, geen plannen en gewoon rustig aan. ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Haha,,, je hebt het weer elkaar,lachen op je blog.
    Gisteren niet meer aan de pc toe gekomen.
    Je had een lange dag, gisteren, en ok veel regen.
    Nu ook..Het is niet anders.
    Groetjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een goeiesmiddags hj
    Opa is met robin gras aan het maaien kan ik mooi even krabbelen
    We zitten zelfs buiten en is best lekker weer.
    Al hadden we onderweg weer een heus waterballet...
    Zou fijn zijn voor de wandelaars als het vanaf nu droog blijft...want de kenedymars begint weer.
    Morgen kijken naar Daan want die gaat 8 km lopen...best veel voor manneke van 3 toch?
    Maar eerst hier de dag uitzitten aar we vermaken ons wel...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was ook ineens wel veel...en ja om nee te zeggen dat moet je leren hihi
    Genoeg is genoeg...maar levert wel extra zakcentjes op.
    Geniet je rustige avond...ga ik nu ook doen grijnzzz
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo oud was die nou ook weer niet ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen