maandag 27 juni 2016

zo luitjes

weekend voor bij , en het was een mooie weer
of het weer mooi was laat ik aan U
wij troffen goed weer op de dagen dat we er op uit trokken
geen druppel regen gehad
mijn bezoek vertrok al redelijk vroeg op de zondag
konden ze thuis hun eigen voetbal ploeg zien spelen vermoed ik
mijn tv kan zoveel voetbal niet aan denk ik
hihihi

ja er was hier en daar weer veel water overlast
dat het onder water ook best mooi kan zijn
blijkt wel
of we het zo willen is een ander verhaal

Natuur onder water

in de maand van de steden de R
nu heb ik vele van en over Rotjeknor
en ik koos de volgende

Rotterdam 080 - Rotterdam vóór en ná mei 1940

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Met al die vis die jij eet kan je best zonder vlees...
    En dat pittig vind ik ook lekker maar kan ook met groenten.
    Mooie pps met mooie muziek.
    Dacht dat je al veel minder deed.
    Die van Blaak kende ik al...en heb niet zoveel met plaatsen
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja dat is een uitzondering...een mooi dorpje is wat anders dan de grote stad.
    En meestal zijn het steden...bourgondische buikjes daar had ik nog niet van gehoord grijnzzzz
    Trusten nogmaals hj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja het weekend is weer voorbij en de nieuwe week gaat weer van start. Ook ik ga zo van start hier want er is weer genoeg te doen. Gister de hele dag stralend weer gehad. De hele dag dan ook buiten geweest. Bij zus is in de late middag de bbq nog aan gezet en hebben we daar met zijn allen gegeten. Ook jij kan terug kijken op een mooi weekend lees ik... Nu mag je weer koers gaan kijken, vlees eten en alles wat je zelf wilt hihihi. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Nou nee zit niet op het terras het hek te bekijken, zou ik nu lekken want het is hier behoorlijk nat.. het zal straks weer opklaren dus dat wachten we dan maar af. jij al een wijk klaar, ik hier op de bedden na ook. Gaan we nu eerst even een hapje eten en vanmiddag nog even naar het tuincentrum. Na het eten even snel de afwas en de bedden nog even opmaken dan is beneden alles weer aan kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Er zijn hier mooie foto's te maken van klokkentegels tot en met een klokkenstel op een rotonde
    Je gaat maar met google door de straten en je ziet veel moois, daar is geen pps voor nodig hihi
    Daar waag ik me niet aan...genoeg andere dingen te doen grijnzzzz
    Dus alweer wachten op de folders pffttt
    Dat ze die niet in een keer af kunnen leveren...
    Groetjes en wandel ze met hindernissen en ballast.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Mooi hoor, rotjeknor maar geef mijn maar Amsterdam..hihi.
    Ach..er zijn zoveel mooie steden en dorpen.
    Manneke heeft zijn lange weekend....niet echt.. wij zijn aan de poets gegaan.Haha.
    Morgen weer uitrusten bij de baas.
    Veel succes met je wijk,het zonnetje breekt door.
    Groetjes.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee achterbuurtjes zijn niet te vinden hihi
    En de campjes al helemaal niet.
    Dus toch wat nat geworden maar je dacht ik smelt niet en gewoon doorgaan...
    Al gegeten ook dan is smakelijk te laat of ga je voor nog een ronde?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben van de sjieke campers hj
    Dus klopt wel een beetje...
    aha een krentenbol...ik had een meergranenbol met oude kaas
    En vanavond broodmaaltijd met wat warms...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha je snapt me wel toch?
    Wonen op een camp en al 40 jaat hihi
    Blijven waar je bent als het goed voelt zeggen we dan...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen pings haha
    Dit stroatje daar kan geen villawijk tegenop
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haven't been here for a while, so saying "Hello" to you, friend Karel ... Summer going well for you so far? You are doing your wandelings, and so am I ... am going next to see Mary in Victoria, BC, Jul 08 t0 14 ... guess we both gypsies, hmmm? ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen