dinsdag 28 juni 2016

voorbereiden

zo luitjes

de kop van de week is er af
ik was een beetje nat geworden in de 2de reclame wijk
het waren maar lichte buitjes , maar ja ben je dan buiten wordt je nat hihi

vandaag dinsdag
wat HH zo ik de komende hopelijk mooie dagen
er weer op uit kan , en daar waar ik wandel
zo langs onze mooie rivieren
zijn er vele klauwen van beren
dus ik zal oppassen hoor
U ook , toch

Berenklauw

in de maand van de steden hebben we de S

Scheveningen - Holland - 2014

wens u een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Ja ctrl C en V
    Wil slapen hihi
    Tja als we die gewoon in de mail krijgen dan gebruik ik die ook…en zonder klikken deze keer😉
    Mooi genoeg toch?
    2 mooie al is het bij de eerste auau
    Maar blijf het een mooie plant vinden…gewoon afblijven dus.
    En Scheveningen …daar was onze 1e meidendag nu alweer 20 jaar geleden.
    Naar het strand en Miss Saigon…dus deze keer vind zelfs ik de plaats leuk.
    Al is het om de mooie herrinnering…
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus jij vandaag even binnenshuis bezig.. ja ik ook maar wel even op een rustig tempo. Ben gister ook al weer de hele dag in het spier geweest en was gister avond echt moe. Maar goed de tuin is in zoverre nu klaar. Hier gister ochtend de hele ochtend regen maar gister middag was het weer heerlijk zonnig weer. Eens kijken wat het weer vandaag gaat doen want er ligt nog was welke ik er nog even door heen wil draaien. Ja de berenklauw, een prachtige plant maar zo gevaarlijk, kan zelfs dodelijk zijn. Verraderlijk mooi dus. Ik ga je nu eerst een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Dus je bent aan het haag knippen geweest.. Die van ons moet nog maar mijn container is vol en wordt morgen weer geleegd dus dan kan ik weer de tuin in. Ik ben hier op mijn gemakje wat ditjes en datjes aan het doen en langzaam aan komt de boel dan ook wel weer aan kant. Heb wat last van ontstoken ogen, heel vervelend. Net even klein snittertje regen gehad, stelde niet veel voor en hopelijk blijft het nu voorlopig droog want de molen hangt weer vol was. Of het echt droogt.. het is wat vochtig dus weet het niet. Ik hou me zo verder van de dag wat rustig met mijn ditjes en datjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Nu hier schijnt de zon wel en is lekker buiten.
    Eindelijk weer eens gewoon buiten zitten zonder vest en lekker warm in het zonneke.
    Das een mooie tijd toch om gelijk als je het kussen raakt in slaap te vallen haha
    Ja avondmensen of ochtend daar zit geen groot verschil tussen...maar een paar uutjes grijnzzzz
    Ging gelijk in de mailbox kijken maar er was niks haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vraag ik me toch af hoe jij een heg kan hebben als je op de bovenverdieping woont ;)
    Zal wel aan het pad naar je berging liggen dan..toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Jee..ik wist dat de berenklauw giftig was maar zo....die brandwonden,afschuwelijk.
    Jij aan het stoeien met de heg, moet af en toe gebeuren.
    Heerlijk weertje, nu mis ik de "echte " fiets wel.Prima weer voor een rondje.
    Fijne dag. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar had ik nog niet aan gedacht...maar idd fijn als je zonder nat te worden van de straat naar je voordeur kan lopen hihi
    En ja zout op slakken leggen doen we graag, spijkers zoeken niet zo haha
    Het is heerlijk buiten en pal in de zon zelfs heet.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ja ik bedoelde de overhangende takken en als het geregend heeft en je moet er langs pffttt
    Wie legt er nu op iedere slak zout ;)
    Nee dat omdraaien is ff naar binnen lopen en berichtjes beantwoorden...maar is puur genieten nu
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee die gaan de pan in...maar niet vandaag.
    Zo nasi ala me maken en eten...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Dus jij gister een beetje nat geregend ,nou wij waren tot op de botten toe nat maar ach we lachen er maar om dan .Die Berenklauw is zeker prachtig maar ik blijf er ver uit de buurt .Scheveningen is mooi maar ik heb er helaas verdrietige herinneringen aan ,ach kan ook gebeuren !
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was nooit op 90 graden...60 is de max.
    Vroeger met de luiers was een ander verhaal
    Zou niet weten wat jij op90 graden zou moeten wassen...maar goed iedereen heeft zijn eigen manier...
    Maarvoor het milieu is het beter niet zo warm te wassen...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kunnen ook wel op 60 haha
    Tja die luiers hebben wij ook niet meer en de jeugd gebruikt papieren vervuilers...al is er nog maar 1tje die ze aan heeft. Kleine kinderen worden groot...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha je bent aan het tellen geslagen...nu nog in het engels hj
    Weet je al welke kant je op gaat met je wandeling?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eigenlijk hebben we weer regen genoeg gehad Karel.
    het is zomer maar aan de hoeveelheid regen is dat niet te merken helaas.
    Je HH zal klaar zijn inmiddels en ik ga daar morgen maar eens mee aan de slag ieuw......
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen