dinsdag 14 juni 2016

wandel ja / nee ?

zo luitjes

iets over de longfunctie test
die was een punt of 6 minder dan een jaar terug
zijn ook maar moment opnamen , ik voel me prima
een mooi iets om conditie te meten is o.a de bloeddruk
116/79
pols 60
zij tevreden ik tevreden
vrijdag ff om bloed te prikken
en dat hoeft niet nuchter
proost

het plan voor deze dag is wandelen , en wel een volgende etappe
op het grote rivieren pad van
Leerdam naar Beesd
niet echt lang , maar kan heen en weer met de trein
en doe ik dat tussen 09:00 en 15:55 uur , reis ik gratis
:)

ik houd een slag om de arm ivm het weer
het is ook wat ander landschap als in de pps
:)

La Beauté de la Savanes

in de maand van de steden geen J dus gelijk de K

Kaisersberg-MB

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Je speelt vals...deze stond er net nog niet grijnzzzz
    Lijkt me geweldig zo een safari, maar denk dat ik het beperk tot de beekse bergen😉
    Mooie ppsjes en zo verschillend….2 nieuwe
    Doe je goed:)
    De gevels met al die mooie bloemen springen eruit…
    Ja kans op regen is nu wel groter deze week…maar je bent niet van suiker en smelt niet. Dus zou zeggen ga ervoor…trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hilvarenbeek, safaripark ;)
    Waren we vorig jaar met heel de fam...
    Ook leuk om door te wandelen hihi
    Dus je krijgt meer tijd om alles op orde te hebben en vrouwvriendelijk te maken grijnzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Even kort want het schiet hier weer niet op. het wil niet zoals ik wil en ja dan ga je tijd zitten verknoeien en daar heb ik even geen tijd voor. Straks de deur weer even uit maar kom later vandaag wel even terug. Wens ik je nu eerst een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Dus jij al flink aan het swingen geweest en jezelf getrakteerd op een o nee 2 haringen hihi
    Weet je welhoe ver dat is vanaf hier haha...en dan ook nog wandelen grijnzzzz
    Nee dat is niet te doen.
    Maar een groot feest met de kleinkinderen in de safaribus.
    Wie weet doen we het nog eens...
    Dus besloten om wat klusjes te doen...nu hier de grote klus aan de gang met een tussenpauze nu...
    Straks weer verder...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha 2 bekende plaatjes en nee jij past niet eens in dat teiltje ;)
    Grappig ik had die ook opgeslagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes en voor mij ook onbekend.
    Je hebt mooie uitslagen en zeker wat je bloeddruk betreft.
    Mijn bloeddruk schommelt enorm.
    Fijne dag.Het is poetsdag vandaag.
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is toch wat verder weg dan jij denkt...63 km...
    en 8 uur opstaan pffttt
    Nee een mooi ritje met de auto en dan beweging krijgen daar haha
    Dus de tafel vrij om gezamenlijk aan tefel te eten...als er dan nog maar asperges zijn hihi
    We stoppen met de poets en morgen verder...nu eerst cadeautjes wegbrengen naar de plantenverzorgers grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo weer terug en niet nat geworden...was als we op de fiets waren gegaan wel anders geweest hj
    Via de grote weg is het meer km
    En 50 daardoen wij een hele dag over en moeten we tussen de apen slapen...maar niet doen dus.
    Jij nog steeds klusjes aan het doen?
    Wij gaan in de ruststand...eten en bankhangen op het program...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar is truus hier al mee bezig ;)
    En ikke ja op de bank zo meteen hihi
    Is die pps alleen leuk voor mannen?
    Ik vind het ook een mooie kunstige
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ik heb de bank weer verlaten en zit weer op mijn vertrouwde plekje ;)
    En mijn gedachten zijn al bij morgen hoe en wat verder te gaan...plannen maken dus.
    Ja er is nog genoeg te doen...maar of de zin er blijft om het ook tedoen is een 2e...
    We zien het wel...
    Dus jij bent van slangentrees veranderd in een truus hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och er zijn vele hoekjes hier in huis...en voor ik die allemaal gehad heb pfftttt
    Dus jij extra wijkjes lopen...en regen op de kop kan je dan verwachten.
    Maar die permanent van jou kan daar wel tegen hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Permanent van de kapper zijn krullen die wel lang blijven zitten...
    En dat kuisen sloeg op je link met de naam van het dorp erin hj
    Ga jij maar fijn krullen van de regen krijgen wie weet lijkt het op permanent haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen