vrijdag 10 juni 2016

weekend en wat voor 1

zo luitjes

om 09:20 snorde mijn nieuwe pctje al
klein zo te zien , maar een racemonster is het wel
ff een impressie




het is allemaal wat vreemd , maar dat gaat wel wennen
virusscanner er op en wat programma's welke ik gebruik
wat bestanden over gezet
gaat helemaal goed komen hier

net na het middag uur kwam een ex collega om een bakkie
ff babbelen over ouwe tijden
en de nieuwe , nu ik zei het al vaker , ik mis niks :)

hij weer op huis aan en ik wat aan het kassie , maar ook zoals anders
wat tv o.a de koers
morgen een nieuwe dag

GOEDEMORGEN NIEUWE DAG- Greetje

en als het goed is breng ik die samen met wandel collega door
al hier
Beekbergen - Apeldoorn
in de maand van de steden de G

Gouda - Holanda

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Dan maak jij ook geen lange nacht ;)
    Grapjurk hier voor lolbroek :)
    Mooie pps van een nieuwe dag zowel in tekst als uiterlijk
    Wat zijn ze mooi hè…Greetje kan er wat van...
    En je pctje ziet er piekfijn uit en als die doet wat jij wil zal je er nog veel plezier aan beleven…
    Ja hoor snap je wel maar was ff leuk haha
    Ga ik nog ff naar gouda en dan slapen…
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja doe je zachtjes want om 6 uur slaap ik nog ;)

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou dat lijkt er op, ziet er goed uit en doet ook nog wat ie moet doen.. Zus en ik moeten binnenkort ook nog even om een nieuwe kast kijken... kan ook zij weer aan de slag op het blog. Maar vandaag gaan we eerst even naar het tuincentrum voor bloemen.. in ieder geval even twee bakken vullen met vrolijkheid dan kunnen die voor op het terras.. kleed het gelijk een beetje aan. Hopelijk blijft het nog wel wat droog want jullie gaan vandaag aan de wandel. Regenjasje toch maar mee zou ik zeggen. Ik ga ook zo de dag beginnen en weer even in beweging, te lang stil zitten is niet fijn als je last van je rug hebt.. maar goed dat gaat ook wel weer over hoor. ik wens je een hele fijne zaterdag samen met je logee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Die ouwe man heeft netjes rustig en stil gedaan vanmorgen hihi
    Ja ben er niet wakker van geworden al zeg je rise and shine haha
    Das toch een onmogelijk tijdstip om op pad te gaan pfftt
    Maar goed wil je verder weg om te wandelen moet je wel hè...en ach je bent meestal vroeg hihi
    Groetjes en geniet je dag en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Gefeliciteerd met je turbo-kassie.
    Jij kan voorlopig weer vooruit.
    Mooie ppsje...altijd goed.
    Een beetje somber weer maar goed te doen.
    Ik zet mijn twee kwebbels lekker buiten.
    Zoon en onze vriend kunnen l*llen..niet normaal.
    Neil en ik zijn niet zulke kwebbels.
    Geniet van de dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de nieuwe computer, dat heb je wel verdiend met al die folder rond brengen en ook weer mooie ppsjes Wens je ook mooi weer met de wandelingen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    je hebt dus een nieuwe pc zie ik wel. En het ziet er ook echt goed uit. Top!!!
    Ik loop werkelijk mega op achter en kan het ook allemaal niet meer bijbenen. De drukte van de afgelopen weken was te veel maar.......... we komen er wel weer.
    Als ik het goed begrijp was je vandaag op wandel met een ex- collega. Het weer is hier in ieder geval voor 100% meegevallen en ik hoop van bij jou ook.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Dus gister een zwaardere etappe gelopen.. ja rul zand loopt niet echt lekker en komt best op de spiertjes aan. Maar goed jullie konden er weer lekker op slapen. Vandaag nog even een kleine wandeling aldaar las ik. Ja en dan loopt het weekend al weer naar het eind. Ik hou het vandaag rustig en ga alleen even wat kleine dingetjes nog doen dan ben ik hier ook weer wat op regel... Ben vrijwel de gehele week buiten bezig geweest. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Jullie hebben een mooie maar zware wandeling achter de rug.
    Haha..voetballen op tv, goed om bij te slapen.
    Niks voor mij,hoor.
    De kwebbels zaten natuurlijk weer op de praatstoel.
    Rond 23 uur naar binnen gegaan en ze laten verder laten kwebbelen.
    Maar gezellig was het wel en veel gelachen en daar gaat het om.
    Het mobieltje doet het goed maar ik begrijp er geen malle moer van.Komt wel,,hihi..hoop ik.
    Fijne zondag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Vlotter dan jij kan niet haha..tegelijkertijd kan ook...maar voorlopig staan ze gewoon ingepland en doen jullie het er maar mee hj
    Ja een lange dag en een aantal kmtertjes doen dat wel...gelukkig hier geen voetbal hihi
    Dus weer aan de wandel...hier is een stralende zon maar we gerommel steeds
    Dus of wij het vandaag drooghouden blijft de vraag.
    Vandaag weer even bijkomen, want als je met de hele fam bij elkaar zit dan is het toch wel druk.
    Maar toch nog tot 10 uur in de avond buiten gezeten...
    Groetjes en fijne wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja zag je natte broek al voorbij komen en klein duimpje op de bank hihi
    Hier onverwachts bezoek van Daan en Guus...
    Beide hebben waterpokken, maar weinig last ervan.
    En ja ze kunnen het maar gehad hebben...
    En een kleine piloot in de fam hihi
    Hij heeft nu zijn doel even veranderd grijnzzzz
    Ja ze zijn nu in friesland bij de vliegshow...en oma krijgt foto's via de app haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen