vrijdag 3 juni 2016

weekend

zo luitjes

 ik had een vroeg start op de vrijdag
en was om 8 uur de 1ste patiënt van de huisarts
kon me niet zeggen wat het met de teen was
gelukkig niet een ontsteking in de gewrichten
is iets op een plekje net onder de huid
als het na het weekend nog net zo zou zijn
terug komen
ja baas
en wandelen vraag ik want ik had voor de zaterdag een 20 KM
in de planning
beter zou wat rust zijn , nu bekijk ik hoe het morgen ochtend is
en beslis dan
ach kan altijd hier achter in m'n tuintje
naar regenbogen gaan kijken
ik red me wel en zal me zeker niet vervelen

ZevenRegenbogen-prachtige dia's met muziek Dana Winner remi

in de maand van de plaatsen
een met een C

Chicago - USA

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

24 opmerkingen:

  1. Ha gewoon net als alle anderen op de binnenkomers wachten...in de aankomsthal grijnzzz
    Nee had je ook niet verwacht hoor en als wij aankomen staat de taxi meestal al klaar...dus gelijk door naar huis.
    En ja hoor we zullen sprietje voor sprietje het gras knippen whahaha
    Mooie pps de bovenste...en nee ik doe geen ctrlc en v
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer nou dat had ik ook wel mee willen maken...hihi
    Zou vast niet schrikken van jou...
    Voelt weer fijn om thuis te zijn...mag weer nadenken over wat we morgen eten grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog ffkes
    Kijk bij je wp eens in de spam want de reacties komen er niet te staan...weird pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ... feeling much anger right now about all things politics and things regarding my people ... large scale and small scale, friend Karel ... Right now I just want to travel because it's Spring time ... so many tears cuz me stuck here ... cannot explain ... anyway, me will b back in September ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Verstandige jongen...want doe je dat niet hoef je er ook niet naartoe te gaan toch?
    En nog een reden volgens mij wordt het een benauwende dag vandaag...wij lopen hier met 2 man te puffen...kan ook zijn omdat we ander weer gewend waren natuurlijk...
    Maar gras is gemaaid en de was hangt buiten...kamer gestofd en planten water gegeven
    Zien wel wat we verder nog doen.
    Pffft we zijn bijna alweer aan vakantie toe hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi Karel even wat logjes lezen want ik loop wat achter met wat er allemaal gebeurd met vele vrienden en googlie's en bloggers. Nou ik ben je wel aan het volgen hoor, maar niet te voet want ook mijn voeten zijn zoals André van duin zingt mijn voeten doen zo zeer.

    En dat komt door dat ik weer eens door de grens bent gelopen en vergat om de paal naar boven te doen waardoor ik ook nog eens als een struisvogel zand lag te happen. Bierke had lekkerder gesmaakt maar helaas dat was niet in voorraad. Dus even rust voor mij maar niet voor lang want ik hou helemaal niet van verplichtingen dus morgen ga ik weer de aanval in maar hoop dat ik geen palen tegenkom.

    En ja Dana winner is mijn favo, want heb al veel van haar. Wens je zonneschijn wat je nog gaat doen . Tot laterrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ik ben geen fan van Dana,maar ze is een goede artiest.
    Je teen doet nog moeilijk,lekker soppen in de biotex.
    Prachtig weer vandaag,iets te warm voor mij.
    Beter dan al die regen,toch..
    Geniet van de zon en doe rustig aan.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha meer dan eens per jaar krijg ik manlief niet mee op vakantie...is ook genoeg hoor..
    Ha mijn zonnejurk verwisseld voor een lange broek met shirt...was me te koud hier hihi
    Nu begint het zonneke zijn best te doen...is uit de koffer geprongen...dus op naar buiten kan ik mooi gelijk de was vouwen.
    Niet alleen jij bent bezig grijnzzz...
    Maar of dat rust houden is voor je teen?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja ben bezig met w10 op de laptop te zetten...duimen voor me ;)

      Verwijderen
  9. Laat het duimen maar achterweg...het staat erop en werkt...nu de instellingen nog aanpassen.
    Werkt nu in ieder geval met de Edge sneller al is het een ouwetje (Compaq mini)
    Dus ikke is happy haha
    Een zonnejurk is veelbloot...maanjurk gesloten, regenjurk van plustof...en een grapjurk daar zitten smileys op ;)
    Jij nog bezig met je voegenwit?
    De was is droog en ligt alweer in de kast...nu de strijk nog, maar dat komt na het weekend wel.
    Morgen de was van broertje er nog bij...en het begint hier nu te rommelen...onweer.
    Geeft niet pc is klaar...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja goed hè...maar wie weet is het over een jaar alweer zoveel verouderd...want ja gebruk de top alleen op vakanties...
    Wie weet nu ook wel buiten...hier een onweersbui en regen nu ppffttt
    Maar goed was maar een buitje
    Smakelijk en ja je hebt je wat op de hals gehaald...nu blijven poetsen natuurlijk :)
    Wij teveel gedaan vandaag...we houden ermee op
    Fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tot nu toe haalde ik de updates binnen een paar weekjes voor vertrek en zorgde dat iein orde was om mee te nemen...dus zoveel draait die niet...heb ook de tel. nog voor buiten haha
    Moderne oma grijnzzzz
    Hier ishet al regelmatig regen en onweer...en is flink afgekoeld.
    Maar koud is het nog niet binnen wel vochtig...
    Geniet je avond in alle rust...Nog even de laptop afsluiten en opbergen...want ja morgen komen er kleintjes dus kan die beter in de kast liggen
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo hij is helemaal klaar en opgeborgen...denk dat jij al slaapt
    Zo niet dan slaap wel en morgen weer verder met...ppppoetsen
    Kwam er zelfs achter dat ik met de ingebouwde cam kan chatten
    Wist niet dat dat erop zat hahaha
    Muts...en moderne oma
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. One more time

    snow is not very good anymore

    but what the heck, hmmm?



    Hope You are doing well, friend Karel?



    Love,

    cat.


    https://www.youtube.com/embed/WWKpNKRivos?rel=0&controls=0&showinfo=0

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Dus jij ook al weer vroeg je bed uit.. en last van je teen, geen duidelijke oorzaak maar voelt al weer beter.. Dus misschien vandaag er toch nog even op uit.. het beloofd een warme dag te worden. Wij zijn gister middag weer thuis gekomen. We hebben het prima naar de zin gehad, en de week was zo om. Moet weer even in het ritme komen van de p.c en ja het postvak, bijlezen en zo kost even meer tijd. Maar ben er weer... Vandaag even bij broertje Marten een bakkie doen, die is vandaag jarig. ik wens je wat je ook gaat doen een hele zonnige zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    Gelukkig heb je weinig last van je teen.misschien kun je beter fietsen.Dan belast je je teen niet.Het is heerlijk weer.Straks naar buiten en genieten maar.
    Fe folders zijn ook weer binnen, bedankt!
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mogge karel
    Nu dat klaar was een groot woord...start hier de pc op en alles is aangepast aan de laptop...dus toch niet zo slim geweest als ik dacht.
    Dus moest eerst weer aan de slag...pffttt
    Maar het werkt weer zoals ik wil dus nu duimen kruisen want zal de laptop nog een keer op moeten starten grijnzzzz
    Hoop dat ik alle wachtwoorden nog weet pffttt
    Groetjes en geniet je dag...hier een mooie zonnige...en de tuin alweer verder klaar ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je zal je eten wel al op hebben pfftt om 4 uur al hj
    Nu wij mogen zo nog maar eten shoarmabroodjes gevuld met shoarma en met sla en pirisaus
    Lekker makkelijk...iedereen weer weg...2 van de 3 dochters met kids zonder mannen hier...
    Gezellig ff bijkletsen en ja dan zijn ze voor het eten weer weg...
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik weet niet wat ik fout gedaan heb...maar zal morgen de laptop nog maar een keer opstarten...deze pc is weer in orde hihi
      Nu denk dat het met klikken op sychroniseren te maken heeft...
      Maar dat kan dus gewoon met de laptop deze aanpassen...weer wat geleerd
      Dus is het toch ergens goed voor geweest...
      mzl

      Verwijderen
  18. Nee niet verbonden maar draaien beide op wifi en op de laptop stond te lezen nog niet gesynchroniseerd...dus denk dat moet ik nog doen haha en dat heb ik geweten grijnzzzz
    Och leer je weer van toch?
    Zal morgen de laptop nog wel eens opstarten...en kijken hoe het nu daarmee is haha
    Want ja deze aangepast dus wie weet wat daar nu weer is...
    Jij alweer in de weer voor morgen?
    tukkie al klaar dan?
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Idd in een netwerk met de pc en laptop...
    Wist ik veel en het is toch steeds uitproberen maar meestal kom ik er wel uit hj
    En van iedere fout leer je weer
    Ja je had chiliconcarne open vlees stond in de marinade dus dacht je bent voor morgen alvast eten aan het maken. Maar je bank roept dus zal dat wel klaar zijn grijnzzzz
    En vroeg slapen want morgen weer aan de bak...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij krijgen die folders op zondag...dus liggen al bij het oud papier hj
    Dus jij brengt van die mooie plastic pakketjes rond?
    Alweer naar de bank...hoef ik nog geen trusten te zeggen dan...hangze

    BeantwoordenVerwijderen