zaterdag 25 juni 2016

wens U een zonnige zondag

zo luitjes
ff een update
reden gister een leuk ritje , ik noemde dat altijd een kleintje IJselmeer
met de fiets over Purmerend
we liepen een mooi rondje in Volendam
en toen op huis aan , maar via Enkhuizen _ Lelystad
wilden ze een ijsje eten , ik in mijn geheugen spitten en O wonder
Almere Haven volgende stop en natuurlijk alles over de dijk
ijsje op , op weg naar de Lage Vuursche voor een pannenkoek
en Gitti begon over Friso , ik weet waar die ligt en het hek open dus ff kijken
en toen naar huis
zij waren goed over mijn keuze te spreken
...
vandaag een rondje om in m'n tuintje
heb ik wat kiekjes van
ze zijn groter als U er op klikt en dan met pijltje verder
ff blokje om


















in de maand van de steden de Q
Quebec City - Canada
fijne zaterdag avond
en een zonnige zondag
lieve groet
Karel

16 opmerkingen:

  1. Dus een wandeling met verrassingen.
    Vind het wel leuk dat jullie dan ook hertjes zien.
    Nu 4 km voor iemand die slecht ter been is maar zag dat hij steuntjes had...
    Niet nordic walking maar lopen met stokken in Hilversum hihi
    Tja en morgen zit het er alweer op...
    Hier zijn ze net de deur uit...samen gegeten en kids pyama's aan en rijden.
    Slapen onderweg...hihi
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als je slecht ter been bent dan zijn die walking stokken een uitkomst en toch mooi wat beweging.
    Dat kan alleen maar goed zijn.
    Dus logeerpartij zit er bijna op...vonden ze zeker wel mooi al dat loslopend wild en ja denk dat je een geoefend oog moet hebben om ze te zien.
    Mooi toch heb jij nog even vrij voor je weer mag wandelen met hindernissen.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoho eerst de ZONdag nog (rustdag hj)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rood dekentje erover en slapen ;)
    Over de zondag eerst toch hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Zondag alweer en ook jullie weekend loopt weer op zijn eind. Vandaag nog even rustig de dag door denk ik en dan gaat je bezoek weer op huis aan. En als ik dit allemaal zo lees en bekijk dan hebben jullie een mooi weekend gehad. Wij gister naar de cross geweest en vandaag komt Guido het hek plaatsen. Als alles goed gaat dan is vanavond de tuin weer afgesloten. Ik hoop dat we het vandaag wel een beetje droog houden. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Druk aan het werk...ben je mal het is zondag en rustdag hihi
    Zelf zou ik wel volmondig ja op alles zeggen en meer nog.
    Jij dus niet...nu dan weet ik dat alvast haha
    Jij de sporen van bezoek weg aan het werken en fietscontrole...ja die moet er morgen weer tegenaan hè...groetjes en geniet je rustdag grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat jij in je achtertuintje altijd reeën tegen komt. Dat is toch wel erg bijzonder. Als wij zelfs met een boswachter reeën gaan spotten komen we ze niet tegen. Ik ben HEEL JALOERS !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel,
    Leuke kiekjes en zo mooi dat jullie reeen konden spotten.
    Het blijft uniek.
    Je gasten weer moe en voldaan naar huis.
    Het waren fijne dagen, zo te lezen, nu weer rust in je hutje en kun je de lappen gaan wassen.
    Heerlijk zonnig nog , geen regenbui te zien.
    Fijne zondag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag dat de folders ook weer verzonden zijn.
    Bedankt en ik ga spitten.
    Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt zo als gekwetst door...
    Ja iedere dag rustdag, als je het HH buiten beschouwing laat haha
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dacht dat jij onder je rode dekentje lag en slapen hihi
    Heb nog een kip in de vriezer...braadzak gehaald dus die gaat een dezer dagen de oven in...
    Vandaag niet is rustdag whahaha...
    Al ben ik van 3 bossen bloemen 2 vazen aan het maken en de verslakkerden er tussenuit...blijven er toch mooi 2 over...ja als je op konijntjes past levert dat ook wat op...bloemen haha
    Bijna klaarmaar de keuken lijkt wel oorlogsgebied nu...eens kijken of er iemand rond loopt die alles naar de kliko wil brengen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Karel die zonnige Zondag is het niet geworden ,bah wat een takkeweer !! Dus jij goede keuze gemaakt voor je visite .Alleen ik snap maar niet waarom mensen toch zo graag naar zo'n ''prinselijk'' graf gaan ,maar ach ieder zijn ding zeg ik maar zo .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je verdraaid de taal maar als je mijn bloemen maar laat staan hj
    Nu die kip moet ik doen als er blijven eten want die krijgen we nooit met z'n 2tjes op...
    Het is zo een scharrelkip van boerschappen.
    Of moet de helft weer in de vriezer doen als die gebraden is kan ook nog.
    Eerst maar eens verzinnen wat we morgen weer gaan eten want ja de keuken is weer netjes hihi...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik ben knap wist je dat nog niet?
    Gitti's nasi met toevoegingen van karel, wat moet dat wel niet worden dan ;)
    Kip gekregen van dochter want die had de vriezer vol en ja het is een mega kip.
    Op ons weekend hadden we met 14 personen 2 kippen en er zitten vleeseters bij de kleintjes...
    En nog was er over...maar smaakt wel heel lekker.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vegetarisch kan ook heel lekker zijn...maar jij wil vlees in je prakkie
    Kan heel goed zonder vlees en een paar x per week mag het van mij.
    Maar woon niet alleen en die ander wil wel vlees haha
    Op vakantie is dat handiger, kan je gewoon bestellen waar je zin in hebt...en van de 15 dagen minstens de helft geen vlees gegeten.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen