maandag 6 juni 2016

zo maar ff

zo luitjes

we hebben weer de maandag
dat houd in , ik m'n reclame wijken
mede door welke ik een nieuwe pc kon kopen


blue screen of death
klik

want dit hier boven was niet de 1ste keer
wat andere kiekjes welke ik nam
vrijdag buurman gevallen en heup gebroken

buurman3
klik

buurman2buurman

verstandig als ik ben :) ja sinds 2 maart 2007
luisterde ik naar mijn huisarts
en ging dus niet weg te wandelen maar werkte langzaam maar zeker
door de keuken heen , de voegen van deze ouwe tegels konden wel een
opfrisser gebruiken

voegen frisklik

voegen fris 1

in de maand van de plaatsen zijn we bij de D
Delft 1
klik

wens ik U een fijne maan en dins dag
ja want er is genoeg te klikken en te bezien
:)
en viel het U op
de ppsjes hadden wel wat gemeen
;)

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Ja tegeltjes en keukens…meer kon ik er niet uithalen..
    Die van dat ziekenhuis kende ik al…tja en wat zal die vrouw zeggen van die heup…nieuwe keuken?
    Je tegeltjes zien er weer als nieuw uit…heeft al je poetsen toch zin gehad.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Maandag alweer en de nieuwe week gaat weer van start. Jij vandaag weer de wijk in... hopelijk geen last meer van je teen? Mooi Karel dat je van je wijk dit kunt doen.. levert het je in ieder geval wat moois op. Dus je buurman door het raam geschoven... ja hier vliegt de ambulance ook vrijwel iedere dag wel of het dorp in of naar het strand, soms wel twee of drie keer op een dag.. denk ik altijd , wie het maar weer moet treffen.. Ik ga deze week ook aan de wandel, ben weer gevraagd collecte te lopen. Vorig jaar niet gedaan, zat ik met onze trouwdag en de reunie... Maar vandaag eerst hier thuis maar weer aan de slag. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Jij een mooie nieuwe pc ,ja wat zijn we zonder zeg ik maar zo .Een leuke pps de eerste met mooie foto's .Sneu voor je buur ,en Ambulance brandweer en politie sirenes horen we hier heel wat keren per dag ,ziekenhuis en brandweer is zijn vlakbij.
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    De tuin ging vandaag voor...en de droogmolen.
    Ja ook de was van broertje zijn we bijna doorheen..
    Dus ik had het goed geraden hihi
    Ja dat was niet zo moeilijk hè...
    Nu ook vandaag geen regen denk ik zo...en de tijd van het jaar geeft je ook nog eens warmte haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. En al aan de wandel denk ik.. ik nog niet hoor, komt van de week wel. Heb de straten hier achter ons... dus lekker dicht bij. Heb de boel hier beneden weer aan kant.. morgen boven maar weer.. Het is mooi weer maar wel een hele frisse wind.. maar goed achter huis is het wel lekker. Ritza gaat zo naar het strand... ik niet hoor. Ik ga snel verder... we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Ach...wat sneu,een gebroken heup.Daar is ie wel een tijdje zoet mee.
    Ik ben heerlijk aan het genieten.
    Mijn perfecte temperatuur.
    Lekker briesje, het kan niet beter.
    Even een krabbel en dan weer naar buiten.De laptop mee naar buiten nemen heeft geen zin want ik zie niks op het schermpje met de zon.
    Geniet de dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och doe je die lakens toch morgen...droogt goed buiten haha
    En van die keukens en tegels toch?
    Jij in de rustmode...heb je welverdiend nu...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo heb je zo een machine vol...als je maar zoekt haha
    Hier een makandag vandaag en weet je bevalt goed ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verdwijn ook zorichting bank...maar denk een andere zender hj
    Wat zeg ik nu...weet het wel zeker haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja in een keer goed...merk zelfs niet dat ik het 14 dagen gemist heb hihi
    Kan je nagaan hoe spannend het is grijnzzz
    Maar heb de bank weer rust gegeven en mezelf een zetje...
    Helft strijk is weg...morgen nog en we zijn weer bij
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Jij was al weer met de kippen van stok zie ik.. Nou ik heb de haan niet eens gehoord hihihihi. En de haan op mijn nachtkastje heb ik de bek gesnoerd.. en weer in slaap gevallen. Zal daarom nu ook even snel de krabbels en zo doen en dan snel in de kleren. Om 10 uur halen we zus op en gaan we om materiaal weg ... Ik wens je dan nu ook een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Je zat hopelijk niet aangesloten op een netwerk en zijn nu alles pctjes schoon met de cleaner hihi
    Wij halen er altijd de harde schijf uit na het leegmaken en dan kunnen ze er ook niks mee...want daar gaat de hamer op met grof geweld hihi
    Sneller kan het niet...of toch?
    Ja zeker vermaken wij ons wel...genoeg te doen haha
    En die haan stond er bij mij niet dus ik mocht uitslapen grijnzzzz
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Ik vermaak me wel hoor..met de was en de boodschappen.Je kent het wel.
    Nu even pauze, ik vind het niet lekker buiten,erg drukkend.
    Nog een fijne dag en komt je pc vandaag?
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welke heb je nu weg gedaan de blue screen of die van ervoor die je reserve had?
    Ha kobie dacht dat je die lap tekst voor mij er had staan en dat ik aan slag moest met mijn laptop
    Nee dus hier is alles nu weer naar wens...
    Het is warm in de zon dus ga vanaf nu schaduwzitten hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen