dinsdag 5 juli 2016

Adrenaline

zo luitjes

nee mijn adrenaline spiegel blijft op normaal pijl hoor
is wel eens anders geweest
heb gekke dingen gedaan , op fiets en ski
heb geen hoogte vrees en stond op grote hoogten
fietste ook berg op en af
oké in mijn betere jaren

ik kom hier zo bij omdat zelfs ik sommige lui in de pps
een beetje erg prettig gestoord vind

Adictos a la adrenalina

in de maand van de natuur
gewoon wat schitterende beelden
welke ik deze week ook weer hoop te zien
oké net ff anders hihi maar eigenlijk net zo mooi
maar wat vlakker

AMAZING - vu

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. He die Karel. Nou als ik het zo lees dan ben ik iets verder dan jou. Ik heb de strijk al aan kant, de boel al weer wat recht getrokken, boodschapjes al binnen, was opgevouwen en opgeruimd... maar wel alles op mijn gemakje. Hier de eerste buitjes al weer gehad, niet veel maar toch, je wordt er nat van als je buiten bent. Zo maar even kijken wat ik nog meer zal uit halen.. hihihi, in ieder geval geen kattekwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Een stel gekken zijn het in de 1e pps...de mooiste is wel de eindplaat haha
    En ja dan de mooie kleuren in de 2e pps...dus het was je gelukt om nog wat in elkaar te zetten...
    Nu ik heb de maand september klaar hihi
    Ja ik doe dat als ik er zin in heb en veel blogjes klaar heb staan...
    Dus plankje is weer leeg en de concepten ingepland weer vol haha
    Jij aan de poets vandaag...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Zeker een stel waaghalzen,echt niet normaal en haha.. de eindplaat is wel het gevaarlijkst.
    Een salon-tijger..hihi.
    De tweede is beeldschoon.
    Weer mooie keuzes.
    Fijne poetsdag.
    Ik snipper vandaag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En daar ben/was jij er een van?
    Ja de leeftijd gaat mee spelen hè...misschien maar goed ook.
    En valpartijen op de oude dag is niet wat je wil...
    Ja die blogjes daar loop ik ver mee vooruit en soms weet ik zelf niet meer wat er verstopt zit hj
    Je was er gisteravond niet meer ? In slaap gevallen bij de mooie film of gelijk naar je mandje?
    Ja het blijft wel weer erg stil van die kant...maar voorlopig kan ik nog vooruit hoor grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    als ik die eerste bekijk draai mijn maag brrr , doodeng wat sommige mensen durven doen,de tweede is echt prachtig .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat verstand hen ik altijd al gehad ;)
    Jij niet dus haha
    En fijn dat je nu de tijd kan nemen voor de dingen die je wil zien...
    maar ook om de dag af te sluiten grijnzzzz en niet alleen de tv
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je snapt me wel...lolbroek
    Tijd om de strijkplank aan de kant te schuiven en de keuken in te gaan
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha dat snappen ging ergens anders over...hj
    Maar idd de avond draait alweer en zo meteen de bank opzoeken...
    Hoe lang tja dat zie ik dan wel weer...maar zonder tukkie dat wel.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oja natuurlijk dus je was in voren aan het werken...
    en geen voetbal vanavond hihi
    Hier nooit voetbal, of in de tuin met de jongens
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En die het wel bij jou kijken vallen in slaap...
    Conclusie voetbal is slaapverwekkend hj
    Truste moatje

    BeantwoordenVerwijderen