zondag 10 juli 2016

drukke maandagen

zo luitjes

en het weekend genoten net als ik
laat me raden , vast en zeker wel
ik maakte zaterdag een mooie wandeling

klik hier 
als U die wilt zien

zondag wat langer geslapen en niet veel gedaan
een was en het bed verschoond
een blokje om in een wijkje
en verder hier of voor de buis met de koers

ik heb de komende maandagen meerdere inval wijken
van de reclame folders op 1 na hier in de buurt
dat ik zal als ook op de donderdag minder online zijn
maar U niet vergeten hoor
zou niet durven hihi
op SPL is het ook druk zo U ziet
of wat ik doe of die drukte daar weelde is
heeft alles zijn voor en tegen

druk druk druk

in de maand van de natuur
kan U zien hoe sterk het is

The ways of nature

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Ha daar vraag je me wat...zou ook aan het water hier kunnen liggen maar denk toch het 15 daagse zonnebad...en ook van hier hoor want af en toe hebben we zon hihi
    Een mooie pps de 1e maar de topper is voor mij de 2e...geweldig dat iets zo kan groeien.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die paar keer dat ik de zonnebank gebruik kan je tellen op een hand dus valt mee...
    Nee is echt van de Griekse zon...een laagje kleur erop en langszaam aan verdwijnt het roestbruine hihi...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja het weekend zit er weer op en de nieuwe week is weer begonnen. Ook ik zal straks de dag gaan beginnen en hier ook weer even wat meubilair een veeg over de toet geven.. Jij wat extra drukte de komende tijden... maar je redt het steeds weer en toch ook nog genoeg vrije tijd voor een mooie wandeling en wat huishoudelijk werk. Hier begint komende vrijdag de Merke alweer maar ik zal er de grootste helft niet zijn maar dat lees je wel op mijn blog. Vandaag en de komende dagen ook weer wat wisselvalliger weer.. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Even jou een fijne dag wensen en je bedanken voor je reactie op mijn zomerwoorden. Kan niet klikken op de link, maar vond de 2e foto ook erg mooi. Natuur heeft zijn/haar eigen krachten en dat geeft ons ook een boodschap mee.Gisteren veel te warm vandaag weer te fris, toch een gezellige week alvast van mij Tine.
    Even wat logjes beantwoorden en de mail door zien en dan ook heerlijk het huishouden induiken en wat relaxen. Tot Latersss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    vanaf vandaag zal ik er weer dagelijks zijn hoor
    moet nog veel verkennen op de nieuwe bak
    maar gelukkig helpt kobie mij ermee
    door die vergeetachtigheid van mij, kan ik die hulp wel gebruiken
    gisteravond aan het sneupen geweest, maar ja wat iktoen ondekte ben ik nu weer kwijt om er te komen
    bloggen gaat weer, met behulp van papiertje van zussie
    wat geschreven staat kan je nalezen, dus niet vergeten haha
    karel wens je een hele fijne maandag toe
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Jij al weer de wijken in denk ik. Nog droog hier maar lijkt of het elk moment kan gaan regenen. Hopelijk blijft het droog, ook voor jou, maar we wachten het wel af. Durf de was niet echt buiten te hangen, zul je net zien... gaat het regenen. Moet zo nog even de bedden op gaan maken en dan heb ik hier al weer heel wat gedaan. vanmiddag even naar zus en gaan we weer even kijken wat we kunnen doen. Komt eerst de Bull er op... Als we zo stap voor stap iets kunnen doen dan is er op het eind van de week hopelijk alles zo dat zus haar kan redden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Weer genoten van de twee ppsjes.
    Leuk dat Fonnie weer online is.Het zal wel wennen zijn met W10.
    Gisteren niet meer aan de pc toegekomen.
    Ondanks het feesie van zarerdag had ik het erg druk op zondag.
    Wel geprobeerd met mijn nieuwe mobieltje maar verder dan fb kwam ik niet.
    Nog een heel fijn maandag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Nu ik zal er altijd wel last van blijven houden maar zoals nu graag wat minder hihi
    die zonnebank is alleen net voor we op vakantie gaan en als we terug zijn en alleen maar regen hebben..
    Ja je wil het kleurtje toch een beetje vasthouden.
    Jij de wijkjes door en lekker buiten en wat een ander weer als gister...zon komt en zon gaat.
    Groetjes en geniet je buiten zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk waren die ons niet vergeten maar viel op dat ze er niet waren hihi
    Hier ligt een beenhammetje in de oven en ja dat heeft tijd nodig...dus kan gewoon rustig verder spelen ook.
    Ruikt wel al lekker...dus wordt smullen en dan op naar een bankhangavondje...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is nu precies wat ik ook doe...laten ze zich niet zien dan zien ze mij ook niet.
    Al is er weer een nieuwe bij...catherine de medeblogger van Tine...leuk toch?
    Zal zo blogje voor de jarig publiceren ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    zoals je weet waren we een aantal dagen weg.
    Ik heb wel een en ander bijgelezen en gezien bij je.
    Nu duk ik de 2-meterbak ik, Was vanmorgen nl al om 4 uur op en nu willen mijn ogen niet mer zo erg hahahahahah..... Geniet de avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen