maandag 25 juli 2016

folders veel folders

zo luitjes

wat had ik een fijne zondag
hopelijk U ook

ik vandaag en morgen reclame folders wegbrengen
heel veel folders ook
veel lopers op vakantie dus ik pik een extra centje mee
ik ben helemaal gewend aan het vrij zijn
en telkens weer een nieuwe vrije dag
veel is dan het zelfde , maar ik vind toch ook telkens weer iets anders

hoe ziet U dat

TELKENS WEER - Greetje

in de maand van de natuur
de natuur die wint

Natuur wint

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. 2 mooie ppsjes
    Ongelooflijk dat bomen zo kunnen groeien...en wat zei je ga je slapen grijnzzzz
    Me too ;)
    Inhalen alweer haha...en morgen leuk klusje naar de smoelensmid ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus jij gister weer een mooie wandeling gehad, en voor de eindsprint even een pint hihihi. En de folders op tijd binnen las ik.. zelfs een dag te vroeg. Hier waren gister twee kleine jongens samen aan het rond brengen.. hadden de folders in een bolderkar. Op de overkant liep de volwassene ... daar de brievenbussen te vullen. Jij dus vandaag en morgen weer aan de wandel maar dan anders. Vandaag voor jou wat aangenamer temperaturen om te lopen. De zon zal er straks wel weer bij komen en ik ga zo eerst de dag even beginnen. Ik wens je een hele fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ja en ik hè dat blijft het grote geheim haha
    Ja zijn mooie maar nieuw waren ze niet...geen van beide.
    Hier is het nog steeds bloedje heet en de zon is er niet eens...maar wie weet komt die straks om de hoek kijken...heb toch wat anders te doen en de was droogt zo ook wel...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was klaar, tandarts klaar en wij zo eten hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij intussen ook alles op...en ja een rustige avond en in ieder geval de bank op hj
    Dus jij hebt regen gehad...hier nog niks gevallen wel bewolkt geweest en laat kwam pas de zon door...maar toch bloedje heet de hele dag.
    Lijkt welvakantie in eigen land zo...fijne avond en geniet je rust

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal wel aan mezelf liggen...begin nu pas van de hitte te bekomen...
    Eindelijk weer normale temperatuur.
    Ook binnen...je weet het hè wij zijn altijd een beetje later met alles dus ook met de temperaturen.
    Zo mag het van mij blijven...gewoon weer lekker in de tuinstoelen genieten van een zonneke
    Jij morgen nogmaals op pad...hier rust
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook zo'n andere hitte dan in griekenland...daar zou het gewoon heerlijk zijn.
    Hier gelijk zo benauwd, maar we klagen niet en wie weet komt er morgen een voetenbad aan te pas grijnzzzz
    Jij gebruikt je voeten nog maar een dagje...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The vids are awesome as always, friend Karel ... me like the second one best ... me had a tree friend like dat once upon a time (oak tree) ... sat in it for hours and when people would come by on their fietztes ... I would yell: "Have a good day!" and had fun to see them almost falling off their bikes,because they did not know where that voice was coming from ... yep, Sir, that's what I did for entertainment back then ... bad lil girl, hmm ? ... smiles and double smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. ja ik ben er ook hoor alleen wat later. Heb wat extra uurtjes gedraaid zeg maar. Haast me verder ook niet, vandaag even rustig aan, gister al weer het hele huis door geweest. Vandaag even het nodige en de strijk en verder maar weer even buiten bezig denk ik of lekker lui in de stoel. Jij ook eerst nog even op pad en dan ook de voetjes omhoog tot de pannen roepen. Het beloofd weer een mooie dag te worden, gister was het zonnetje er hier pas in de late middag bij en er stond flink wat wind. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    twee mooie ppsjes,
    Jij bent weer druk met de folders en ook weer folders in mijn mail gevonden.
    Thanks.
    Gisteren gerommeld met mijn outlook, het is veranderd maar niet ten goede.
    Geen pagina's meer maar de hele rol.
    Geniet van het mooie weer, het is heerlijk.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha karel
    Zo ik zeg niks over het weer haha
    Was fijn om buiten te zijn met krantje en bakkie en dat was al een tijd terug...
    Nu toch maar even krabbelen en uit de zon...straks 2e lading haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was hier ook niet om te harden en broeierig warm...nu eindelijk "normaal" weer.
    Schijnbaar waren wij de enige die last hadden van de warmte... hj
    Och de winkel heeft genoeg keuze...maar meestal is het verstandiger om thuis al de keuze te maken haha...s6 en mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zal eens wat minder antwoorden op de reacties...loop nu 2 dagen voor haha
    En nu loop ik weer naar de tuin, waar de konijntjes aan het genieten zijn van de grote ren die gemaakt is...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee loop voor met blogjes...bekijk de datum maar eens haha
    En de reacties beantwoorden dan kom ik veelte snel op die 30...dus nieuw blog
    Jij loopt ook voor als je nu al gegeten hebt en tukkie gaat doen hj
    Maar straks weer achter want dan moet je de vaat nog doen grijnzzzz
    Fijne avond en tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee dat is weer een andere combi ;)
    Geen klok nodig dus als je honger krijgt is dat jou klok...kan ook
    Wij zijn met 2tjes en dan is het bij beide anders haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee ook die vaste tijd is er niet...gewoon zin hebben om aan het eten te beginnen...bedoel ik klaar maken mee...en dat ben ik dus wachten tot ik zin heb gemaakt ;)
    Slaap wel en doe Piet de groeten...Oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Karel,
    het is wel fijn dat je even een extra centje kan meepikken :-)
    Ik moest op deze dag weer beginnen bij de baas en ik had liever anders gezien.
    Wat kan een mens ook zeuren hé, ik moet blij zijn dat ik werk heb hihi.....
    ik ga me zo ook maar weer omkleden voor the job pffff......
    Ik wens jou nog een hele fijne dag.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen