donderdag 7 juli 2016

gein uit de mail

zo luitjes

we hebben  de donderdag - vrijdag weer
en U weet het dan ben ik met kranten in de weer
en ook dit keer zo het zich laat zien met goed weer
ik heb dit keer
geen extra wijken , had een mailtje gestuurd dat ik geen tijd heb
hihi

nu de gein
is in een andere taal , maar ik denk dat het voor ons allen telt
toch
;)

unnamed (1)unnamed (2)unnamed (3)unnamed (4)unnamed (5)unnamed (6)unnamed (7)unnamed (8)

in de maand van de natuur

Naturgewalten

wens ik U 2 fijne dagen

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja jij de wijken weer in en met prachtig zonnig weer. Echt zomer wil het maar niet worden maar als het dan zonnig is is het fijn als je naar buiten kan. Ga ik straks ook doen, eerst even binnen wat ditjes en datjes en dan genieten van de zon met een boekje en een bakkie. Heb vandaag geen andere verplichtingen dus... Jij ook geen extra werk deze week, ook wel een beetje te zot dat je bijna 4 dagen onderweg bent om krantjes en folders rond te brengen.. is bijna een werkweek. Ik ga je een hele zonnige donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Haha.. er zitten echt hele leuke tussen.
    De pps is weer mooi gekozen en zo wonderlijk hoe de natuur kan zijn.
    Vandaag een heerlijke vriendelijke dag.
    De was draait zijn rondjes en straks er op uit voor de boodschapppen.
    Ik heb trek in pasta.Ga ik ook maken.
    Geniet van de zon en de wijken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Een nieuw blogje...ja je bent ook al zo lang op dat je daar de tijd voor had...
    En weet je een plaatje pik ik in...mag jij raden welke hj
    Maar er kwam nergens een handje dus 1 pps te bekijken...en wat voor een.
    Sinds hier dat natuurgeweld is geweest kijk ik met andere ogen..pffttt
    Hier is het kermis dit weekend maar eerst morgen en zaterdag de 2 logetjes Daan en Guus vermaken...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik dat er mooie gezegdes op de plaatjes staan...
      mzl

      Verwijderen
  4. He die Karel. Jij al mooi op tijd terug van de wijk en nu dus rust.. Hier leek het vanmorgen zonnig en stralend weer te worden maar de wind is fris dus geen optie om lekker buiten te zitten... Ben vanmorgen al wel buiten bezig geweest, de rest achter huis even onkruid vrij gemaakt dus dat is nu ook klaar. Verder gewoon wat kleine klusjes gedaan en net samen met Ritza even eten gehaald. Dikke mik dat zus straks even een bakkie komt doen, we zien het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel, leuke plaatjes zaten ertussen. PPSjes werken momenteel bij mij even niet waar ik ben. Die hebben zij niet. Maar al bij al heb ik ook nog eens gezellige problemen met mijn laptop van W10. Ik ben teruggekeerd via herstel naar W7. Dus het kan zijn dat je mij even niet ziet want mijn laptop heeft internetverdriet. Ben al blij dat ik dit even naar jou kan schrijven. Bijna weekend maar nog niet voor mij. Mijn laptop wilt dat ik door blijf werken maar ik denk dat ik toch eventjes voor enkele dagen de stekker eruit trekt want ik ben het goed zat. Fijn weekend alvast. Ik heb geen tijd voor andere afspraken want ik heb een computerdate dit weekend. Zoek maar in het zoekscherm in mijn blogsite naar computerdate. Het is al weer dan een jaar geleden dat ik een afspraak met hem had. Vandaar dat deze date mij weer lastigvalt. Tot latersssssssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja als ik met de muis over de plaatjes ga dan komt er een grijphandje als je wat verstopt hebt...
    Ben een beetje in de bonen geloof ik en jij had wel je wijkje vandaag...
    Maar inmiddels alweer klaar.
    Dat plaatje van grandma...de andere zijn wel leuk hoor...
    Vooral de sometimers en energie van een 3 jarige.
    Ha daar gaan wij morgen en zaterdag wat van merken pffttt
    Nee hoor blijft leuk kleinkinderen om je heen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar heb je helemaal gelijk in...maar soms wel vermoeiend en hebben de oudjes een rustdag verdiend.
    Toch nog aan de poets gegaan en de beneden verdieping is stofvrij...boven wel gezogen maar verder nog niks. Komt komende week wel weer.
    Maar krijgen we nu mensen die op de vlaai komen zitten we er netjes bij hihi
    Ja vlaai en kermis horen bij elkaar in het zuiden...net als paling en oliebollen.
    Voor de rest zal ik weinig van de kermis zien...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondertussen is het avond en ben je aan het uitblazen van je ronde.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha de eerste vraag om zat. mee naar de kermis te gaan is binnen hihi
    We zullen zien of we dan nog fut hebben...
    En elke dag rustdag is wat overdreven grijnzzz
    Bankhangze en niet in slaap vallen want je was weer vroeg vanmorgen of heb je een tukkie gedaan?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee die pc gaat hier pas aan als klusjes gedaan zijn...en ja dan is het soms te laat voor de mogge karel...zie is is alvast binnen want of ik morgen aan de pc toe kom blijft een vraag ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Vrijdag ochtend alweer en het weekend staat er aan te komen. Denk dat jij vandaag thuis de boel even aan kant maakt en je boodschapjes gaat doen zodat je de komende dagen helemaal lekker vrij bent en weer kan gaan wandelen. Ik ga ook vandaag de boel even weekend proof maken want ook ik wil de komende dagen lekker gaan genieten van het mooie weer. Straks eerst maar weer op tijd de koffie klaar voor de koffie drinkers... en jou een hele fijne vrijdag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogge karel
    Je ziet het niet zonder pc haha
    Ja het wachten is op die 2 dus kan mooi ffkes...
    En ja de rest van de dag is voor de kleintjes.
    Ha dacht dat jij die blondine wel zag zitten grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Ik had ook pasta gemaakt met een ratjetoe van groente en zachte witte kaas,Best te eten en gezond.
    Net wat regen en nu plenst het.Gelukkig had ik de boodschappen vroeg gehaald.
    Morgen weer een feesie en dan hoop ik dat we buiten kunnen zitten.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vergeet ik bijna.. bedankt voor de folders.
    Je hebt het er maar druk mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo de kleintjes slapen ja al vanaf 8 uur...en zal ik je eens wat verklappen...toen guus vanmiddag sliep (2 en 1/2 uur)
    heb ik buiten op de tuinstoel mijn oogjes toe gedaan toen opa met daan voor in de straat was fietsen...en ja hoor een tukkie gedaan van een half uur.
    Dus jij morgen aan de wandel...hier wordt het 25 tot 28 graden en zoals meestal is het dan hier een paar graden warmer...ook vandaag de hele dag buiten geweest.
    Haha ons weekend is lang en warm...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen