woensdag 13 juli 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes

ik mijn wijkjes weer in
en U hopelijk weer met een mooie glimlach op het smoeltje
hier weer vandaan gaan
:)

school examens inmiddels gedaan en op vakantie gegaan
ik doe elke dag nog examen
al is de uitkomst niet meer zo belangrijk

Onderwerp: examen
Hier de vragen van een examen en de antwoorden van de student.
Hij was gebuisd, maar ik zou hem 100 % gegeven hebben.
V: In welke oorlog stierf Napoleon?
In zijn laatste
V: Waar is het verdrag van Versailles getekend ?
Onderaan de laatste bladzijde
V: In welke staat vloeit de Mississippi ?
In vloeibare staat
V: Wat is de voornaamste oorzaak van echtscheiding?
Het huwelijk
V: Wat is de grootste oorzaak van buizen ?
De examens
V: Wat kun je nooit eten als ontbijt ?
Middagmaal en avondmaal
V: Wat lijkt op deze halve appel ?
De andere helft
V: Als je een rode steen in de zwarte zee gooit, wat gebeurt er dan?
De steen wordt nat
V: Hoe kan een man acht dagen zonder slapen?
Geen probleem : hij slaapt ’s nachts
V: Hoe kan je een olifant met één hand optillen?
Je zult nergens een olifant met één hand vinden
V: Als je in één hand 2 appels en 3 peren hebt en in de andere hand 2 peren en 3 appels, wat heb je dan ?
Zeer grote handen
V: Als acht man 10 uur nodig hebben om een muur te metsen, hoelang zou het duren met zes man ?
Niets, de muur is al gemetst door die 10
V: Hoe kan je een rauw ei op een betonnen vloer laten vallen zonder die te breken
Heel gemakkelijk : een betonnen vloer breekt niet zo gemakkelijk.
...

Geslachtsorgaan
Er wordt aangebeld en de vrouw des huizes doet open.
Voor de deur staat een man
Mevrouw, heeft U misschien een geslachtsorgaan?
De vrouw is sprakeloos, zegt niets en slaat de deur dicht.
De volgende dag wordt er weer aangebeld, dezelfde man staat voor de deur en
weer vraagt hij
Mevrouw, zou ik U mogen vragen, heeft U misschien een geslachtsorgaan?
Weer gooit de vrouw, zeer gegeneerd, de deur dicht.
's Avonds vertelt zij het aan haar man.
Die is zeer gepikeerd, houdt een tirade over het verval van de maatschappij
in het algemeen en de moraal inhet bijzonder.
Hij besluit de volgende dag een dag vrij te nemen, om de man
eens een flink lesje te leren.
Op het einde van de volgende dag gaat weer de deurbel.
De man pakt een honkbalknuppel en neemt plaats achter de deur, zodat hij van
buitenaf niet gezien kan worden.
De vrouw maakt open.
Mevrouw, zou ik U mogen vragen, heeft U misschien een geslachtsorgaan?
wat een vraag, natuurlijk heb ik een geslachtsorgaan, wat denkt U wel!
zegt ze ditmaal, gesterkt door de aanwezigheid van haar man achter de deur.
Goed, zegt de man, zou U dan aan Uw man willen vragen of hij dat van U
voortaan gebruikt in plaats van dat van MIJN vrouw?
...

Drie werkloze poezen staan te kletsen :
1ste poes : Ik zou graag bij Stabilac werken :
's morgens melk, 's middags melk, ?s avonds melk.
2de poes :
Ik zou liever bij Whiskas werken :
's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas.
3de poes :
Ik wil bij Jupiler werken".
De andere 2 poezen: Hoezo Jupiler ?
Wel,'s morgens ne kater, 's middags ne kater en 's avonds ne kater !
...

zo kan die wel weer Karel
ach 1tje nog

Blag._Google_Earth_fc

ff in het 4 kantje klikken
pas op kunnen 18+ beelden geven

hj

in de maand van de natuur
een mooi stukje in het mooie Limburg

Natuurgebied De Luysen 2014

ik sluit zo af en ga slapen

wens ik U een paar fijne dagen

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. De vragen van een examen en de antwoorden geweldig...
    Oke de man en vrouw ook maar die kende ik al.
    Dan de pps verrassend en afsluiten met een mooie natuurpps...
    Je hebt weer goed je best gedaan :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik toch...maar is toch iedere keer weer leuk om wat nieuws te zien.
    Ja de man en vrouw eruit haha
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Foute antwoorden maar toch geslaagd want al met al .. het zijn wel waarheden. Ze zouden het niet fout kunnen rekenen als dit echt examen vragen zouden zijn en dit ook de antwoorden hihihi. Jij vandaag de wijken weer in en ja dan wil je weer graag droog houden. Ook hier hopen we maar dat het droog blijft, want hier is vandaag de jaar markt. De lucht dreigt al weer maar goed de markt begint om 10 uur dus wat er nu valt aan regen valt straks niet meer. Maar even kijken hoe de dag hier gaat verlopen, wil eigenlijk vandaag ook nog wel even een extra klusje klaren. o het regent alweer .. Ik ga je nu eerst een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    zou ik deze vragen op mijn examen gekregen had
    was ik vast geslaagd haha
    kan je foto niet openen...offi..is niet geinstaleerd
    ik doe maar niets, er komt een expert langs in het weekend haha
    hier intussen het zonnetje erbij<
    denk dat het vandaag hier wel droog blijft
    gisteren ook de hele verdere dagdroog, kon mijn was op de lijn drogen
    ik zal zo ook even aan de slag, opruimen en rechttrekken
    wie weet de zwabber nog over de vloer
    he karel wens je een fijne donderdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Hahaha... weer een grote glimlach.De pps is leuk...haha...echt 18+..hihi.
    Mooie natuurfoto's in de tweede.
    Hier is het prachtig weer, geen spoor van regen.
    Uitstekend wandelweer.
    Ik ga weer een blogje verder.
    Groetjes en geniet van de zon.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    De wandeling met hindernissen is er weer, maar dan komt ook voor jou een lang weekend en zelfs erop uit ook nog. Hier is het weer lekker rustig en kan me eigen ding doen...strijken jawel haha
    Zonnetje ie er ook weer dus de dag is alweer goed.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee niet buiten is al klaar...maar het is buiten wel weer lekker en gaat de goede kant weer op.
    Zon in het weekend hj
    Nu ook al hoor maar niet echt om buiten in de luie stoel te gaan zitten.
    En ja dat wandelen komt wel weer als je weer terug bent.
    Geniet je weekend bij de zusjes en wie weet zit er daar ook wel een wandeling in.
    Smakelijk en geniet de koers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He die Karel. Nou bij jullie zon en droog, hier de ene na de andere bui. De markt zijn we niet meer over geweest, al een natte kont toen we op de fiets naar de suup waren.. Ook vanmiddag niet meer geweest, het weer werkt niet echt mee en denk dat de meeste kramen voor 5 uur wel weer opgeruimd zijn. Had vanmorgen nog bij mooi en droog weer de ramen achter huis even gedaan en de was hing buiten maar moest ik dus na thuis komst weer binnen halen. Anders was ik de tuin nog even ingegaan en de boel even geschoffeld maar dat wordt ,m nu ook niet. Morgen beter hoop ik. Jij stuurt me de tijden van aankomst nog even door en waar ik je dan kan op halen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha je hebt je plannetje alweer klaar
    Nu je kan wel buiten zitten maar was flink bezig binnen...en nu ff pauze en dan de keuken in.
    De inwendige mens moet weer verzorgd worden ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die schiettent staat toch op de kermis of niet dan haha
    Dus jij een douche want wilde wel zweten...met het lopen denk ik dan of ben je flink aan het HH gegaan. Hoe dan ook douchen is altijd fijn...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O dus je komt er toevallig langs hihi
    HH is geduldig stof wacht wel
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    eindelijk weer even een reactie van mij.
    We waren er een paar dagen tussenuit vorige week en gelijk loop ik een mand op achter whahahahahaha.... Heerlijk weer even gelachen om je gein en die 18+ van je in die pps wat geweldig hahahahaha.... Ik wens je nog een hele fijne avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk grote jongens en schieten haha
    En ja als je er toch voorbij loopt grijnzzz
    klaar met hangen?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha om te kunnen schieten voor de kleintjes gaan jullie voor de grote...ja zo werkte dat hier bij de meiden net zo, met een oom die het graag deed :)
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen