donderdag 21 juli 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes

donderdag hebben we weer
en ook het weer
is goed
toch

en genoten van de tropen in ons landje
viel voor velen niet mee vermoed ik
ik kan gelukkig goed tegen de warmte en kan nu natuurlijk m'n gemak houden
was maandag en dinsdag wel anders
gister echt een mak an dag , al vroeg de boodschapjes binnen
en nadien rustig aan het hele huis ff gestoft en gezogen
en in de middag in de rustmode

unnamed2AV8VMPBunnamedWA1GISTY34q6t2wunnamedunnamedDNMDO6C2ewfawe q

in de maand van de natuur
wil ik U wat mooie landschappen laten zien
vind U vast niet erg

Beautiful Landscapes

wens U fijne dagen

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Hoi larel dit werkt net zo goed als rollen door de sneeuw...
    Dus jij bent boos en zo boos dat je gelijk het contract wil stoppen.
    Wel jammer want je verdiend zo aardig wat bij.
    Maar snap je wel...als zij er niet zijn en jij moet altijd klaar staan.
    Hopelijk wordt het opgelost...groetjes en geniet toch je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel,
    Ik vind ook dat ze je niet netjes behandelen.
    Jammer is het wel voor je spaarpotjes naar je vrienden.
    Ondanks dat moest ik weer lachen om de gein.
    Wie weet kun je nog onderhandelen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg Omg OMg,OMG,friend Karel ... U really made my day, thanx 4 makin me smile 2day ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al dat water werkt net zo verfrissend als de sneeuw...
    Heb je een mail gestuurd via Gmail want outlook ligt er al vanaf gisteren helemaal uit...dus kan niet bij mijn mailtjes :(
    Dus nog een flinke wijk gelopen of waren ze heel laat?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Wat mij betreft mag de zomer blijven ,ik doe gewoon rustig aan .Ff lekker lachen is prima zo voor het slapen gaan ,ook een mooie pps weer .
    Voor straks slaap lekker,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slaap je al ?
    Oplossing gevonden via andere browser lukt het wel...ben benieuwd hoe lang het duurt voor er een oplossing is ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja zeer vreemd allemaal en nu al 2 dagen
    Maar je kan gewoon naar outlook sturen hoor ik open ze wel haha
    Dus tukkie en nu verder slapen.
    Ja 11 uur en dan met deze hitte is niet leuk...denk dat zij het ook niet leuk vinden dat je er mee stopt...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goede morgen karel
    hier zitten we aan de koffie
    ja ook gerwin lust wel een bakkie' een echte kerel haha''
    DUS JIJ STOPT MET JE WIJKEN, JA ER KAN EEN STORING ZIJN, MAAR DAN KUNNEN ZE MAAR BETER GOED BERIJKBAAR ZIJN
    sorry voor de grote letters
    ook ik heb door storing wel eens veel te laat de kranten gekregen
    maar de krant belde vaak zelf de mensen op
    anders koste het ons zoveel tijd om het uit te leggen
    en raar was het, meestal in de vakantie;s dat het gebeurde
    ja hier zijn de laatste ,,knientsje,, dagen voor gerwin ook aangebroken
    weet nog niet wanneer ze gerwin halen of als ze zelf ook een weekje blijven
    zal straks even een belletje doen
    weet ik ook of ik voor meer moet koken
    bij zus is het nu te doen, dat ritza slaapt thuis
    ook domino niet in huis laten, hij heeft ze niet, maar kan ze wel meebrengen
    karel ik ga je een fijne vrijdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Jij noemt half 8 een gat in de dag...zal ik maar niet zeggen wat dat bij mij was haha
    Na 2 is dat dan + 7 if 8...tel maar uit grijnzzzz
    Ja vreemd dat een bedrijf...want dat is het toch...niet te bereiken is.
    Of ze hebben bedrijfsvakantie maar dan had dat ook op het bandje moeten staan.
    Je hoort vast nog wel wat...groetjes en laat je dag er niet door verpesten
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Ik vind het geen lekker weer,Benauwd en geen zon of regen.
    Weer een extra pufje genomen.Het helpt wel maar is niet echt de bedoeling.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja lekker is dat haha
    Dus extra werk en niet de vraag waarom je stopt en of je niet nog door wil gaan?
    Geniet de koers...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij laat niet met je sollen en zegt nee ik ga niet door...jammer toch?
    Nee niet de koers dat is voor jou leuk haha
    Smakelijk en fijne avond...wordt toch nog heet hier...pfftt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelijk heb je...genoeg wijkjes te lopen en als het dicht bij elkaar zit hou je een extra vrije dag over hihi...
    Dus morgen aan de wandel...welke richting ga je uit...want oost kans op buien en onweer.
    Al had jij dat vandaag al grijnzzzz
    Hier de hele dag droog en warm...dus mag van mij in de nacht regenen, maar dan onweer is minder, dat houd mij wakker.
    Geniet je korte avondje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha volgens mij weet jij heel goed hoe vakantie voelt...op je balkon en lezen :)
    Dus kan ook zondag worden...dus op naar het oosten ?
    Noord of zuid/oosten hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen