donderdag 28 juli 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes

we hebben alweer de donderse donderdag
wat gaat de tijd toch donders snel
na 18 augustus kan ik U nu al melden vind U de gein uit de mailbox op de maandag
heeft niets met U te maken hoor
maar op die dag breng ik voor het laatst de krantjes rond
ik houd alleen de reclame folders aan op de maan en soms ook dinsdag
dat geeft mij weer fijn een langere aaneen gesloten tijd vrij
ben toch niet gek , klopt ik ben prettig gestoord
:)

al heel lang ook en weet U dat bevalt me prima
maakt het leven een stuk simpeler
:)

zo genoeg huishoudelijke mededelingen
...

unnamed (9)unnamed (10)unnamed (11)unnamed (12)unnamed (13)unnamed (14)unnamed (15)unnamed (26)unnamed1y 46 4n 3unnamedbm  54 54 ]
ff op de fles klikken

hj

in de maand van de natuur
prachtige foto's

Nature_pictures_of_high_quality_-_13_0_

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Ga je krantjes rondbrengen op de maan?
    Als je het dan maar droog houd...
    Baziel een bekende maar blijft leuk...de mooie foto's gezien en sommige hadden ze er van mij uit mogen laten hihi
    Op de teentjes getrapt?
    Trusten
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat moet je met een telefoon op de wc...doe mij de kikker maar haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jee je bent weer flink aan het plakken geweest. Ga dat in de loop van vandaag wel even bekijken hoor maar nu eerst even verder met de krabbels. Jij vandaag als het goed is weer aan de wandel.. ja hopelijk blijft het vandaag wat droog. Hier gistermiddag en deel van de avond regen. Er zaten een paar flinke buien tussen. Hoefde gister dus de tuin niet in om de bloemen en planten water te geven. Alles is wel droog hoor dus wel nodig. Vandaag ook hier weer even wat andere klusjes. Even een ritje stort en vanmiddag even om wat spulletjes welke Ritza nodig heeft straks weer voor school. ik ga je nu eerst een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    dus tussen de buien door je krantjes even wegbrengen
    ik had gisteren huisarrest haha
    op mijn kamer na alle vertrekken even goed schoon gemaakt
    een berg was wassen en op de waslijn
    een groot gedeelte droog en gevouwen
    marten kwam een warme prak bij me eten
    dat aan de kamer niet meer toe gekomen
    de kinderen komen nog een kleine week logeren
    dus ik heb besloten zolang ook hier te logeren
    blijf lekker op de voorste slaapkamer slapen
    zo ga je een fijne donderdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Wat was je nog laat actief met commentaar geven...
    En ja hoe duur die kaartjes zijn weet ik niet want ik reis nooit per trein.
    Doelde op de kikker hier boven op het plaatje met de tekst erbij...
    Jij aan de wandel en ziet er goed uit hier buiten dus hoop dat jij het ook droog houd...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Je hebt weer leuke humor geplaatst.
    De pps is wonderlijk maar erg mooi.
    Je stopt nu echt defintief...wel zonde voor de centjes.Maar ja, als ze zo laks zijn krijg ik op de pest in.
    Gelukkig kun je wel naar Bonn.Je vrienden weer zien, daar doe je het voor.
    Fijne dag.Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat boos zijn en schelden was dus afgelopen keer...haha en jij kon je nergens op af reageren dus kreeg die man de volle laag terug.
    Och ja er zitten vreemde snuiters tussen...maar die moet nu maar zien of hij het krantje nog wel krijgt hihi...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aha dat is dus oude koeien uit de sloot halen
    Ja zo snel ben ik niet met omkleden maar dansen als in het eerste filmpje kan ik ook niet, anders zou het hier wel regenen grijnzzzz
    Bankhangze...ga ik nu ook doen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank U 4 makin me smile 2day, friend Karel ... me off 2 bed, workin again 2night ... U have a guuud nite as well, hmmm? ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha en dan zegt A'tje met klompen...er zijn er die er de kenedymars mee lopen.
    Dus moet dat dansen ook lukken haha
    hangze...ik kijk North and South
    Serie van 6 films...we zijn op de helft ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was de reactie boven die van jou..jij maakt er helemaal een zooitje van.
    En nee ik hoef niet meer terug...genoeg gezien voor een avond.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met je 2 en 2 en ook weer terug hj
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goede vrijdagmorgen karel
    hihi moest je weer mopperen, je gal weer even spugen
    ach ja dat klaart gelijk de lucht
    ik mopper ook vaak hoor, alleen niemand hoort het haha

    vandaag neem ik op wat opruimen na een vrije dag
    2 dagen flink aan het boenen geweest, dus vandaag een mak an dag
    vanmiddag even met kobie de braderie over
    zal wel alleen kijken en praten worden
    maar het is er niet minder leuk om
    we hadden christa ook gevraagd en hennie van de camping
    maar christa kan niet en hennie had geen zin
    volgende keer dan maar
    zo ga je nu een fijne vrijdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogge karel
    Hier nu een miezerbuitje en dat is het eerste in dagen
    En ja plannen genoeg maar of Guus het daarmee eens is ?
    Dus spelen vandaag met de kleine man en vanavond bij hem thuis in bed leggen en wachten tot de papa en mama met Daan weer thuis zijn.
    Dus een relaxdag met de kleine man...die vooral met opa wil spelen hihi
    En schrok je...ik zo vroeg al hier
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Karel. Ja hoor daar was ze dan. De koffie inmiddels gehad, de boel ook al afgewassen en de boven verdieping inmiddels aan kant. Nu eerst even bijkomen want het wil wel weer zweten, en dan zo de was op de hang, en de beneden verdieping nog even. Ook even naar de suup en dan tot 3 uur vrij. Ga ik dan naar zus voor een bakkie en gaan we dan samen de markt even over... en ja natuurlijk even bij de muziekman langs.. je weet nooit wat hij nog heeft en ik niet hihihi. Eten we dan ook even een patatje en dan maar weer naar huis. Ritza gaat vanmiddag met twee vriendinnen de markt even over. We maken er maar een makkelijke dag van. Las dat je heel voordelig naar Bonn kan, is zeker geen geld en helemaal niet voor een retourtje. Ik weet nog dat ik toen ik nog met de trein naar Milli in Duitsland ging ik een weekend retour had voor nog geen 100 gulden. Vrijdags weg en maandags terug. Wanneer ga je daar naar toe dan? He Karel ik ga verder en wens je ene hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha en zelfs eerder dan ko dat mag in de krant...
    Ja ook Daan en de mams stonden erin.
    Foto van vorig jaar dat wel maar toch grijnzzzz
    Zal het op fb plaatsen
    Dus jij plannetjes maken voor de wandelingen zonder hindernissen. Al kom je die overal wel tegen denk ik zo...mzl en s6 met je plannetjes
    Wanneer ga je naar Bonn toe eigenlijk?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja in het streekblad...foto van vorig jaar toen stond die er ook al in...ze hebben zeker geen leukere hihi
    Dan ga jij vast bakkie doen bij gerteke ;)
    Jij maakt maar plannetjes en kort ze in hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ga maar eens kijken op fb hihi
    Een schuimparty en daar waren ze vorig jaar...dus bij de evenementen, maar wel leuk
    Dus een nieuw blogje, daar hoef ik niet over na te denken die komen vanzelf...
    En gaan jullie dan samen nog de hort op, misschien kan je meeliften hihi

    BeantwoordenVerwijderen