maandag 4 juli 2016

nieuwe week

zo luitjes

we beginnen weer een nieuwe week
na een , ik zal het voorzichtig noemen een redelijk weekend
de tijden dat ik buiten was die dagen
en dat waren toch vele uren
alleen zaterdag een paar spatjes regen
nu daar kan deze prettig gestoorde wel tegen

is het U ook wel eens opgevallen dat er velen zijn met een kort lontje
jong of oud dat maakt niet uit
het lijkt alsof zij zijn vergeten wat  , en nu ben ik  ff politiek correct
:)
wat " normaal " gedrag is

ZIJN WE VERGETEN - Greetje

in de maand van de natuur
ben ik wat dichter bij huis gebleven
en er zijn er bij mijn bezoekers bij
die dit gebied wel kennen

084 Ga eens met mij naar de Peel!

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg.. wat denk je, dan kan de nieuwe week maar weer beginnen... hihihi. Jij straks ook even wat hh klusjes klaren, ik ook, en ga zo de dag dan ook maar beginnen. Hier was het net nog even nat, maar hoop dat het vandaag weer opklaart en de zon er weer lekker door komt. Vanmiddag even om een cadeautje voor Anke kijken... en zo is de maandag wel weer goed bezet. Ik wens je een hele fijne dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Wat een mooie he van greetje maar vandaag gaat mijn voorkeur toch uit naar dat natuurgebied hihi
    Nu de zon moet wel schijnen want de zolder hangt vol en de wasmachine draait nog steeds...dus de rest moet buiten drogen vandaag. Geen punt want de zon schijnt en de eerste hangt al aan de droogmolen. En ook hier moet weer het een en ander gebeuren...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ochèrm je wilde een sneetje eten en je had niks meer...daarvoor heb ik altijd crackers in huis voor het geval dat ik misgrijp.
    Dus de krantjes van de volgende wijk zijn er nog niet...vreemd ;)
    Waarom brengen ze die niet tegelijkertijd.
    Maar zullen ze wel een reden voor hebben...
    Ja het is lekker buiten en zo meteen plof ik daar in een stoel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes heb je weer geplaatst.
    Mijn bezoek uit Oss is net weg.Ze werden opgehaald.
    We hebben genoten van en met elkaar.
    Gisteren heerlijk gegeten, wij.. de ladies..hihi.. hadden vooral vis.Zowel in het voor-en- hoofd gerecht.
    Ik ben best een beetje moe.De wijn vloeiden rijkelijk.
    Ze hebben Loesje bewonderd, de Brabantse Schone.Haha..Loesje vond ze 10keer niks.Ze heeft geen manieren...hihi..
    Nu loopt ze weer op haar gemakkie door de ark te banjeren.
    Fijne zonnige dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Zo wij ook net thuis. Nu eerst een bakkie al hebben we ook even een bakkie op een terrasje gedaan in Sneek. maar verder niet geshopt hoor, alleen cadeautjes. En we zijn geslaagd. Prachtig weer, dus de grote lappen hangen hier al voor een groot gedeelte op de molen en er draait nog een was dus die kan zo ook nog op de hang. Jij je ding ook weer gedaan en onderweg ook even boodschapjes gedaan las ik. Ik heb vanmorgen hier de boel weer even gedaan dus kan nu echt even zitten tot de potten en pannen weer roepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch vreemd als ze ze op een adres af moeten leveren en dan komen ze in gedeeltes....toch?
    Maar goed jij je wandeling er weer op zitten en nu genieten van je welverdiende rust.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus veel invalwijken...je wordt nog eens rijk ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klopt helemaal...dat vergeten we wel eens.
    Gezondheid is niet te koop...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das een gouwe ouwe...nee al zo dikwijls gezien dat ik deze keer over sla.
    Ben zezig met blogjes inplannen...ook leuk haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Dinsdag ochtend en was het zonnetje er net nog even bij, er komen dreigende wolken aan dus we houden het vast niet droog vandaag. Maar afwachten allemaal. geloof dat vandaag de minst mooie dag wordt deze week wat het weer betreft maar goed dat is nooit helemaal zeker. Jij gister de wijk al in geweest en vandaag dan vrij of moet je nog een ritje? Ik vanmiddag een ritje tandarts, halfjaarlijkse controle. Zo geen zin in maar goed, moet toch maar even. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen