woensdag 27 juli 2016

op grote hoogte aan de wandel

zo luitjes

ik liep mijn wijkjes bij lekker en warm weer
alweer een tijdje terug hoor , wandelde ik ook wel net ff anders
wel niet als zij in de pps
maar toch tot bijna 3000 m + NAP

Me_on_top_off_the_Lenzerhorn1

vandaag wat ander weer , zo ik bedacht mij weer
en doe wat aan het HH zo ik na donderdag weer fijn de hort op kan

in de maand van de natuur
nog een wandeling
natuurwandeling , en nu heb ik het idee
we maakten deze al eens , ook al is deze pps van 2009
hoe het ook is
fijne wandeling

Natuurwandeling

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Zitten we al weer mids week en jij vandaag ook weer even door je huis lees ik. Ja dan is dat maar weer aan de kant en kun je de rest van de week er weer op uit. Ze geven de komende twee dagen wel wat regen op maar kijken waar dat allemaal langs gaat trekken. Het mooi weer verveelt niet maar een buitje is ook wel nodig... al zou het mooi zijn als dat snachts zou zijn en overdag de zon.. We zien het wel. Ik ga straks eerst even bij broertje aan de slag en dan hier thuis weer even. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    wandelen is en blijft een mooie bezigheid en het is nog gezond ook :-)
    Je foto viond ik erg mooi en je staat er dan ook heel goed op!
    Vandaag dus aan de HH. Ik moet straks weer voor de middag/avond bleh.... nahjah.... tis niet anders hihi.... Je verwent ons weer met de mooie pps'jes.
    Hele fijne dag vandaag en hou wat tijd over voor leuke dingen.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Heb jij nu ook al problemen ?
    Tja als je W10 hebt kan je niet zonder je microsoft account of bedoel je je live account?
    Wat een waaghalzen in de 1e pps...en lesje in de 2e.
    Wandelen is niet mijn hobby al lopen we soms wel haha...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful show, friend Karel ... and the pic of you on top of the mountain is very inspiring to me ... would like to use it for a future post (with your permission) ... if not is okay too ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Prachtige ppsjes en zeker de onderste spreekt mij nu aan.
    Een goede vriendin is haar schoonzus verloren.59 jaar oud.
    Ze had gewerkt en was even aan het bijkomen in de stoel.
    Haar man had wat eten gemaakt en ze werd nooit meer wakker.
    Doet mij zo aan mijn zus denken.
    Ik ben er akelig van.
    Zo ben je er dan ben je voorgoed vertrokken.
    Soms niet te bevatten.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha dat wil jij helemaal niet grijnzzzz
    Nu is de 2e pps al helemaal mooi voor Co...
    Je bent ff weg...ja op wp zag ik dat ook :(
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dat allemaal uit vrije wil...shoppen en reisje plannen?
    Toe maar...ja hoor ik vermaak me prima
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar goed dat je eerst nog ffkes op wp kwam...grote afwezige was je weer vandaag ;)
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op wp zei ik toch?
    Je was me weer vergeten...daarom dat wandelen op de pc...
    Maar geeft niet morgen nieuwe dag...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zal best lukken...ha dacht dat je eens zei dat je dat aan moest passen om het niet meer te vergeten dus dacht meld het ffkes haha
    En nee ik til er niet zwaar aan, krijg je maar rugklachten van...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen