dinsdag 12 juli 2016

water

zo luitjes

na een mooie maandag zojuist afgesloten
met een mooie avond etappe is het ook voor mij
tijd voor onder de vodden

morgen nog 1 wijkje lopen en gelijk om eten en drinken
en ben ik in de middag druk met het HH , maar alles mak an hoor
en wel gelijk genoeg tot de donderdag , dan moet ik weer volle bak
dus neem de tijd en geniet de wandeling
wandeling 9 juli
maar pas op voor natte voeten
hihi


wandeling 9 juli10

ja het pontje van Tiel naar Wamel
aan de andere kant van de Waal kwam er al aan , maar gelukkig zag ik deze foto
hier boven , wat laat zien wat hoogwater is
en zo kwam ik tot de volgende pps

Climate Change Forecast - 2013

in de maand van de natuur

Natuur_mailcitatenenmuziek

wens ik U fijne dagen
na een goede nacht slapen

lieve groet

Karel

23 opmerkingen:

  1. Ha ik was te snel...en jij dan ?
    Ja hoor ik ben blij dat ik een van die 5 ben haha
    Ga je op verjaardags bezoek morgen ?
    Ja alles op zijn tijd...Er kwam een kano voorbij geraced 😉
    Die laatste erg leuk in elkaar gezet met mooie teksten…en ja de eerste een mooie met een boodschap…slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Moeten we hier nu met lies laarzen aan krabbelen... Ben blij dat het droog is. Jij vandaag weer even de wijk in en vanmiddag een gezellige uurtje met slangentrees doorbrengen hihihi. ik ga zo eerst even de dag beginnen en dan hier de ramen en vitrage even doen... En straks Ritza even uit zwaaien. Die hebben vandaag een vriendinnendag. Gister het diploma in ontvangst genomen, komen nog foto,s van.. houden jullie nog te goed. maar nu eerst jou een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Dat was weer een mooie wandeling zie ik wel .De pss is erg mooi met mooie teksten ook .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede middag karel
    moet ik nu een opschieten
    geef zo het toetsenbord weer aan kobie
    we missen nog dingen, dus de schijf nog maar even laten draaien
    ik moet wenen, maar zus ook
    de 10 werkt duidelijk anders dan de 7 die we gewend zijn
    karel wens je een fijne dinsdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nee hoor dochter moet gewoon werken dus vanavond ff op en neer...zaterdag feest.
    Was op wp en moest 20 Afrikaanse woorden vinden dus de mogge kan je hier wel vergeten...een goeie middag dan maar haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee die woorden werden gegeven en je moest de betekenis raden...
    best nog moeilijk hihi
    En ja houd rekening met een plekje wat leeg moet blijven grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och favorieten bouw je vanzelf weer op hihi
    Ook ik had ene willy op de space als friend en was lachen om de woorden die hij gebruikte.
    Maar waar die gebleven is?
    Joost mag het weten zoals zo veel anderen die foetsie zijn :(
    Morgen regen...had ik niet ingepland staan...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denk niet dat we vanavond aan de rooie gaan...even er naartoe als de kleintjes nog wakker zijn...
    Smakelijk en fijne avond...joost, willy of foetsie weg zijn ze allemaal hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We zijn er alweer...en niet eens gebak gehad snik snik
    Gaan we zaterdag voor terug...wel nog even met Daan een spelletje gedaan en in bed gelegd...
    Hij mocht kiezen en oma Guus en opa Daan in bed gelegd.
    Dat is het voordeel van dichtbij wonen...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van iets niet eten val je niet af...kom je niet bij ook haha
    Nee ze had van het werk 1 1/2 stukje over en was net aan de kids beloofd...geeft niet wij snoepen zat. wel haha
    Je was nog niet op smoelenboek...staat een mooie foto van de meiden :)
    Slaap wel na de avondetappe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja maar toen stonden ze er nog niet grijnzzzz
    Nee krijgen ze morgen want dan is de mams vrij en de mannen thuis
    Ha jij dacht het nieuwe wondermiddel gevonden te hebben...als je lang genoeg niet eet dan lukt het misschien wel ;)
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Nou had ik toch bijna mijn lieslaarzen van stal moeten halen hoor. Het is net droog maar de regen viel hier net met bakken uit de hemel.. of stond ik naast een waterval hihihihi. Ik heb even een vraag voor je op mijn blog gezet, hopelijk kun je daar eens tijd voor vinden.. Dat lees of hoor ik dan wel. Ik ben rustig aan aan het wakker worden, had een beetje hoofdpijn bij het wakker worden, had een reden hoor maar geloof dat de koffie het aan het weg spoelen is. Ik ben straks de deur weer even uit en wens jou nu eerst een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Alles wel.
    Even de ppsjes bewonderd.Gisteren niet maar aan mijn toppie toe gekomen.
    Je hebt soms van de dagen.
    Hopelijk vandaag een rustige dag..
    Fijne woensdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He die Karel. Zo daar ben ik weer. Ja hier vanmorgen flink nat buiten, en nu zo nu en dan het zonnetje maar er komt al weer regen aan zag ik op de radar. Nou dat zou fantastisch zijn als je vrijdag zou kunnen komen.. ik heb het wel even druk allemaal met de voorbereiding op komende week, alles even goed schoon voor vertrek maar denk dat je dan wel met ons mee kan rijden richting thuis zeg maar... wij moeten zondag toch ook die kant op.. Zal het er even met Milli over hebben dan maar komt wel goed. Zullen we dat dan maar doen, pik je ook nog twee dagen Merke mee... hihihihi. Ik schrijf het op... maar jij moet wel echt kunnen hoor, anders kan het allemaal later wel. Ik ga zo verder met mijn klusjes hier maar eerst even een bakkie. We horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ha die karel
    wat lees ik nu,kom je het weekend al??
    moet wel kunnen hoor karel, ik ben allang blij dat ik weer bloggen kan
    ja hier vanmorgen erg veel regen
    werd wakker omdat ik dacht dat er iemand op mijn voordeur klopte
    bleek het de wc te zijn die klokte
    mijn voorpad stond blank, voordeel is dat mijn vijver nu weer mooi vol water staat haha
    nu schijnt het zonnetje er wat bij en het is droog
    karel ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He die Karel. Zus vind het ook goed dat je vrijdag komt hihihihi. Hoor nog wel even van je hoe laat ik je waar op moet halen. Zal ik zo even naar boven, de logeer kamer weer even Karel proof maken... Ben zoals ik zei toch al druk met extra klusjes dus dit kan er heus nog wel bij hoor. Wil morgen niet zo heel veel doen, dan hebben we hier jaarmarkt en als het weer ene beetje mee zit dan willen we daar natuurlijk ook even gaan kijken. Maar vandaag rommel ik wel even door. vanmorgen de badkamer weer even gedaan, had heel veel was te vouwen en opruimen, en ja natuurlijk vanmorgen eerst bij Marten de boel weer op orde gebracht.. Ik verveel me niet en kan me nu een plakstoel even niet permitteren hihi. Ik ga snel verder, en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi karel
    Een beetje feest want iedereen is thuis haha
    Hier ook een beetje feest...Daan en Guus zijn weer hier...de mams ziek en wilde graag slapen.
    dus wij weer oppassen...gezellie
    Hier schijnt de zon alweer...lekker buiten met die kleintjes.
    Guus slaap nu en Daan is met opa kijken of de kermis al afgebroken is...en ik ja ff krabbelen in de tussentijd.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier nog geen drup gevallen en zonnig..maar wel bewolking af en toe dus wie weet wat er nog komen gaat.
    Ja die mams moet zaterdag wel weer op de been zijn.
    Denk een griepje want gisteravond had ze ook al koude rillingen
    We wachten het af...en ja hoor die mannen kunnen wij wel de baas hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nu de zon is intussen foetsie...maar nog wel droog...
    We wachten het af.
    Je zal een slaapzak mee moeten nemen want ko kan de eenpersoons lakens niet vinden grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De stoep is net nat geweest maar stoepkrijt waar de mannen mee getekend hadden is niet eens weg...dus zo weinig is er gevallen.
    De rust is er ook hier weer...Daan en Guus opgehaald door de papa en zo meteen de keuken in om een kliek op te bakken haha
    Ja had nasi uit de vriezer gehaald dan is die ook weer gelijk weg...en geeft weer ruimte.
    En lekker makkelijk na toch wee een drukke dag.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nee er is niet veel gevallen en nu schijnt de zon alweer...
    We zijn er goed vanaf gekomen deze keer, maar hadden ook al water genoeg.
    Alles weer aan kant en de koffie pruttelt...zo meteen ook bankhangen.
    En de strijk pffttt morgen maar doen.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nu ik heb een prachtfilm gekeken op rtl 5
    Geweldig een nederlandse film leve boerenliefde
    Was echt een mooie film.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik was nog aan het reageren bij de foto's van je wandeling totdat ik zag dat ik in het luchtledige zat te tikken whahahahahaha... de eerste zinnen stonden er al, nou ja... dan zo maar.
    Het was een schitterende wandeling Karel met vele water en groen en ook de gebouwen die je zag.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen