vrijdag 15 juli 2016

weekend weg

zo luitjes

het weekend is weer hier en ik zal daar zijn
rara waar is dit

995124

juist het mooie dorp Makkum
al zie je de schepen zo mooi als hier boven nog maar zelden
zal zeker een rondje wandelen door en om het dorp over de haven en de dijk

ja wat onverwacht eigenlijk , maar een nichtje van me heeft een nieuwe pc
en die zit daar wat mee , hoe dit en dat en zus en zo
en ja zelfs haar zus ( je ) zag wat vreemd aan tegen dat W10
is voor mij ook nog wat nieuw , maar heb het hier op mijn kassie zo ik het hebben wil
dat ik vermoed dat als ik zondag naar huis ga
m'n beide lieve nichtjes zeggen
je hebt " lieverd "
zo heet de pc
goed in de juiste richting gestuurd
...

imagesS5P6M55K

in de maand van de natuur

Nature et Découverte

wens ik U een heel fijn weekend

en heb ik de kans kom ik ff een krabbel zetten hoor

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Bekend plaatje boven aan.. waar ken ik dat toch van??? hihihi. Ik heb je melding gelezen en zal er voor zorgen op tijd bij het station te zijn. Denk dat we het maar combineren.. want we moeten ook nog boodschappen halen. Jij al aan een stukje brood en een bakkie koffie. Ik ben ook aan het wakker worden en de koffie smaakt prima. Ik zal zo de dag ook gaan beginnen want eerst straks al weer koffie drinkers en heb nog wat klusjes te klaren vandaag maar dat kan vanmiddag wel als jij "lieverd " bezoekt hihihi. He Karel als het niet veranderd dan hoor ik verder niets dan ben ik op aangegeven tijd bij het station. Een hele vlotte reis en een fijne vrijdag, tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Nu de slaap was op hoor...
    Jij al bijna op de plaats van bestemming en nieuw blogje...
    Zal eerst eens gaan lezen hihi
    Mooie ppsjes zowel die van friesland als de vlinders en natuur...
    Daar doen we het wel mee tot je weer op honk bent ;)
    Groetjes en geniet je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Ik was ook al op, hoor.
    Je hebt weer twee mooie ppsjes gekozen.
    Ik heb het ziekenhuis gebeld en ik sta nog steeds in de wacht.
    Dus geduld hebben.Ze hebben me niet vergeten, dat scheelt weer.
    Geniet van je weekend en met de nieuwe lieverd..haha.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja stond al op wp
    Kijk ik hou rekening met jou krabbelgedrag dit weekend...je hoeft niet te klikken haha
    Smakelijk en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello again, stranger :) ... Yes, I was gone fishing for a while, friend Karel ... west coast of course as it has a magic pull on me ... looking at a house ... same house I owned before is on sale again ... A-7885 West Coast Road, Sooke, BC, Canada ... if U type it into Ur search engine, it should come up for U to look at ... Ur second video is sooo awesome!!! Send me the link, when U have time, hmmm? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. hihihihi, vind dat zo stom, je zit hier op de bank wakker te worden met een bakkie koffie. Ja je was er al eerder uit dan ik maar je kan je redden dat is zo makkelijk. Alleen op mijn kastje komen was even ene punt... ook zwaar beveiligt allemaal gna gna. Jij gaat vandaag bij zus de clouds in zeg maar... niet te hoog vliegen hoor. Ik hou het dichter bij de grond en ga straks de tuin in. Wens ik je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel
    Je hebt dus nog wat uit te zoeken...al denk ik dat dat zich vanzelf wijst maja wie ben ik haha
    Ze willen altijd alles in de drive en zo opslaan ik kies dan altijd voor een andere optie...mijn fotomappen.
    Heb op het bureaublad foto's en plaatjes en daar allemaal submappen staan.
    Daar verhuis ik alles naar bij het downloaden en niks automatisch.
    Maar gaat je vast wel lukken...
    Ha jij moest eerst een code kraken voor je op de pc kon hihi
    Ja ook hier is dat zo...en zitten andere achter de pc dan krijgen die albert zijn inlog...zodat ze niks kunnen veranderen aan mijn instellingen en geen toegang hebben tot de privemappen
    Was ffkes zoeken maar is mij ook gelukt dus doe je best...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel,
    Haha,, je moest Kobie's kassie kraken.
    Heet is gelukt en nu "lieverd"toegankelijk maken voor Fonnie.
    Het lukt je wel.
    Succes.
    Fijne dag in Makkum.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha alle kastjes weer op orde en jij zelfs je wandeling gemaakt.
    Ja een nieuwe pc op orde krijgen is weer wat anders dan een oude aan de praat krijgen.
    Smakelijk is vast te laat maar net pas thuis...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi de jeugd...daar reken je jezelf niet toe?
    Ja vakantie dan mag/kan dat lang opblijven...hier een geslaagd feessie met de kinders op het speelhuisje en dat waren er veel...geloof wel een stuk of 14 of 15 varierend van 2 tot 7 en dan waren ze er niet eens allemaal...een voordeel met zoveel hebben ze de oudjes niet nodig...al kwamen ze tussendoor wel ff wat vertellen.
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Jij ligt nog lekker, mag hoor tot ik je straks uit bed rag, het beddengoed moet in de wasmachine.. nee hoor dat doe ik niet, jij slaapt maar lekker uit. Jij vandaag ook weer naar huis en ik hoop dat je tussen je klusjes door hier toch een leuk weekend hebt gehad. De volgende keer zal het vast weer als vanouds zijn. Ik ga zo de dag ook beginnen, heb nog wat klusjes te doen voor vertrek. Vanmiddag niet te laat weg want we hebben nog een ritje voor de boeg en we moeten een beetje op tijd zijn voor de boodschapjes. Het zal ook vandaag wel weer druk op de wegen zijn. Ik ga je een hele fijne zondag wensen, voor later vandaag vast een vlotte reis terug en voor de komende dagen, een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goede zondagmorgen karel
    ben al aan het plaatje plakken geweest, gelukt
    dus ik ben zo blij dat je ,,lieverd,, even op orde hebt gemaakt
    mijn dank is groot
    zus wenst je een goede reis [ik ook] maar je zou toch met hun reizen??
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Jij weer bijna richting huiswaarts of kan je een eind meerijden met de vakantieganger hihi
    Wel grappig dat je bij je eigen man gaat logeren grijnzzz
    Hier voor een week rustig en komend weekend weer logetjes...maar tot die tijd gaan wij genieten van het mooie weertje...groetjes en goeie terugreis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha jij alweer in de boemel en ook met hindernissen grijnzzz
    Jammer dat je niet een stuk mee kon rijden met de tortelduifjes hihi
    Denk dat ik hem erop uit heb gezocht...lekker alles dicht in de buurt ;)
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaf ik commentaar dan op die San hihi
    Dus jij vermaakt je wel in de extra volle trein en de anderen ook zo...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat jij niet op je mondje bent gevallen wisten we al...
    Zo beleef je nog eens wat grijnzzz
    Op naar de tour?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat deed je dan bij de etappe liggen?
    Dat jij je woordje wel klaar hebt is duidelijk...al heb ik er ook geen moeite mee grijnzzzz
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen