zaterdag 2 juli 2016

weekend

zo luitjes

het weekend is daar
en nee dat is niet raar , die komt elke week eens voorbij
en maakt velen blij
zeker als de zon schijnt en ze vrij zijn
nu ik ben vrij en ik hoop dat de zon schijnt
ben ik zaterdag te vinden ergens tussen
Buren en Beneden - Leeuwen
en zal zeer zeker genieten van het wandelen in een mooie natuur
dan kan ik gelukkig zijn dat alles op en aan mij nog goed werkt
mag ik het zo zeggen

1140863868   gelukkig zijn

nieuwe maand nieuwe serie
en wel de map
"natuur "

40 De minuni naturale ale Americiii de Sud

wens ik U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. jij ook al vroeg je bed uit om straks vroeg de deur uit te gaan voor een wandeling. Ja hoop met jou dat we de zon vandaag meer te zien krijgen... Heb het nu wel weer eens gehad met al die nattigheid. Ook ik wil graag zomer... Ik wandel straks even voor de stofzuiger uit, het loopt best in met dat natte weer. De wind gaat hier nu een beetje liggen en de zon komt er door... Mag hopen dat we nog wat kunnen genieten buiten... Jij gaat dat vast doen en ik wens je dan ook een mooie zaterdag en een fijne wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Je treft het weer met het vrolijke zonnetje.
    Je had beter naar Amsterdam kunnen komen..naakt fietsen, vanmiddag.
    Lekker luchtig..haha.
    Groetjes en geniet van je wandeling.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Jij aan de wandel...hoop voor jou dat je dan niet zo een bui op je kop krijgt als er hier nu is...wordt je nat van hihi
    De wandelaars lopen over een half uur aan dus kan er maar beter al uit zijn.
    Hopelijk houden ze het droog...net als jij...
    Mooie pps met mooie teksten van Bosmans
    En ja de onderste kan je alleen maar zeggen wat zijn er mooie plekjes op aarde
    Wandelze...en geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij ook weer terug thuis...en ja hoor een fikse regenbui bij binnenkomst van de lopers...dus gewapend met paraplu's bij de eindstreep wachten...
    Wat wil nu zij hebben staan schuilen dus kwamen pas later binnen grijnzzzz
    Maar voor je kleinkimderen moet je wat over hebben hè whahaha
    Na het lopen regelrecht naar de opblaasspeeltuin. Je zou zeggen die zijn moe na het lopen maar niks hoor...spelen.
    Ja en jij de bank op voor hapje en drankje en de koers.
    Smakelijk en geniet je avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    ik hoop da jij het droog hebt gehouden op je wandeling .Hier nog wat stevige buien en wat onweer .Mooie ppsjes weer en ik glimlach maar wat bij al de wijsheden en op de tweede veel mooie foto's .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu dat rustig avondje was bij zus...zodat manlief de estafetteloop van de kenedymars kon lopen.
    Wat was dat fijn zeg...gewoon weer eens op bezoek thuis.
    Soms wat moeilijke momentjes maar daar zijn we goed doorheen gekomen en zij volgens mij ook.
    Morgen weer op pad...pffttt
    Weekend is alweer bijna voorbij voor we aan onszelf toekomen maar dan is er weer was...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat was heel speciaal...al moet ze nog wel aansterken om de vervolgstappen te ondergaan...maar komt goed daar geloven we sterk in. Ook dochter was er en ook die even gesproken over de heftige tijd voor hen allen en ja dan komen er ook waterlanders want ze wilde het toch wel anders voor de mams...begrijpelijk. Maar al met al met een goed gevoel weer huiswaarts...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. ja heb wat langer geslapen. Gister de hele dag buiten bezig geweest dus vandaag even rustig aan. Jij weer een mooie en op een drup regen na een droge wandeling gemaakt. Wij troffen het ook, net klaar in de tuin en waren aan het opruimen toen het stevig begon te druppen.. even een stevig buitje gehad en dat was het dan. Vandaag hopen we weer even buiten te kunnen zitten, maar even kijken want het is nog vroeg. Eerst maar even goed wakker worden met een bakkie en dan de dag beginnen. ik wens je ene hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Breath taking pics of South America, friend Karel ... I've never been ... U? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Zo al 2 bezoeken achter de rug...vanmorgen eerst daan en guus met de mams, die was net weg komt broer met de was. Even zitten met koffie en zo meteen de deur uit.
    Een geluk ik kan nog net ff krabbelen...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij ook weer thuis en zo aan de kokkerel...
    Koffie gedronken en ja toen moesten we mee naar buiten want vera en Mathijs wilden fietsen hj
    Nu voordeel van met de kinderen buiten zijn is dat je sigaretje kan roken...dus wij gaan graag mee naar buiten haha...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben intussen al zo dikwijls gestopt dat ik het opgegeven heb...zelfs albert na 2 1/2 jaar weer begonnen pffttt
    Heb je weer gespookt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zei het al eerder als ik ze in de mail krijg dan deel ik ze...
    Ja echt stoppen kan je maar een keer grijnzzzz
    Denk wel eens had ik de eerste x maar doorgezet want toen no problem maar de pogingen erna waren een ramp. Maar zoals zoveel anderen denk je af en toe een kan wel haha niet dus.
    Och wie weet doe ik nog wel eens een poging...maar nu zeg ik waarom zou ik.
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die ik plaats hoef ik zelf toch niet meer te bekijken grijnzzzz
    De bekende stok pffttt hj
    Denk dat je het morgen wel droog houd...mooi dan kunnen wij buiten krantje en bakkie doen whahaha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja het wordt eindelijk zomers...heerlijk toch kan je tussen het wandelen met hindernissen wandelen met de stok ;)
    Nieuwe blogje morgen als eerste :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen