vrijdag 22 juli 2016

weekend

zo luitjes

wat vliegt de tijd hé , al weer een week voorbij
was ik vorige week in het mooie Makkum
dit weekend wil ik weer een fijne wandeling maken

zal het weer ff goed bekijken of het zaterdag wordt of toch de zondag
en dan wandel ik tussen


of ik daar geluk vind
geen idee
wel weet ik dat wandelen mij gelukkig maakt
en als ik zo om mij heen kijk ben ik ook gelukkig dat ik het nog kan

Wie-zoekt-naar-het-geluk---Lidia

in de maand van de natuur
ga ik voor 100 %

Natural 100%

wens U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Zomaar 2 nieuwe...maar ga voor de 1e...wat is die mooi zowel in tekst als plaatjes
    Maar bij de 2e werd het een stuk koeler ineens haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Las net dat je vorige week een vlotte reis hebt gehad, wij ook al hadden we vlak voor Amsterdam langzaam rijdend verkeer, was er erg druk op de weg maar toch vlotjes door. Heb op de belletjes na van het thuis front een fijne week gehad. Wel een dagje eerder thuis maar voor Aimillio,s een extra dagje vrij. Dus je hebt de wijkjes op gegeven, ja vindt dat ook niet kunnen dat als alles later is en je belt dat ze er dan niet zijn.. dat hoort niet en anders even melden dat er vakantie is en dat ze er tijdelijk niet zijn. Zo is het inderdaad niet netjes. Ik ga zo de dag beginnen en straks eerst even weer goed zuigen, is nu een must. Gister boven nog even de boel behandelt en ja nu maar hopen dat de plaag echt over is. Ik heb verder een leuke week gehad hoor maar niet fijn als je dit soort berichten van het thuis front krijgt.. Ik ga je nu eerst een hele fijne zaterdag wensen en als je vandaag al gaat wandelen, veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes, je weet ze goed te vinden.
    Best mooi weer om te wandelen als je genoeg water bij je hebt.
    Voor mij te warm,hoor.
    Ik blijf lekker in de schaduw.
    Nog een hele fijne zaterdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Dus jij plakte de juiste code maar geen plaatje hihi
    Wie weet was het dan toch de juiste niet ;)
    Dus de kogel is door de kerk en morgen wandelen...als je nu boodschapjes doet en de koers gaat kijken. Hier net een belletje en ze komen de konijnen brengen...en net alweer telefoon dus denk dat het volle bak gaat worden hier...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Code gevonden..haha...dank je wel.
    mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus jij doet het niet opnieuw...is een vreemde plaat zo maar intentie was goed.
    Welke kerk dan ook hj
    Ja die slag om de arm van jou is ongeveer hetzelfde...grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die code van bucket wordt in tboek een smiley...dus werkt daarom niet.
    Maar je zag het heb het plaatje gevonden...
    Was aan het proberen geweest om het aan te passen maar krijg hetzelfde als jij...
    Doen we het er maar mee ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 reacties naar boven had ik de code gezet...bewijs dat ik het echt gezien had...
    Zo hier de bezoekers weer de deur uit en de 2 kleintjes in bed.
    Nu in de rustmode...tot morgenvroeg hopelijk.
    Dus als jij met de kippen op staat hoef je niet zachtjes te doen waarschijnlijk zijn we dan al wakker hj
    Fijne avond en hoop voor jou dat het morgen minder heet is...hier best zweten met 10 aan tafel grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tegelijk waren we deze keer...
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee die stond bij mij onder een reactie van jou ;)

    Vangen...
    http://s1355.photobucket.com/user/crestotakarel/media/unnamedfewf_zpsfrh8oafq.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik het nog fout ook pffttt
      http://s1355.photobucket.com/user/crestotakarel/media/unnamedfewf_zpsfrh8oafq.jpg.html
      Trusten

      Verwijderen
  11. Ha moest er wel wat voor doen voor ik het plaatje te zien kreeg ;)
    Wens je een fijne wandeling want de ochtend is hier voor de kleintjes morgen...
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Jij vandaag aan de wandel .. het zal een warme dag worden dus als je gaat een extra flesje water mee is geen overbodige luxe dan. Nu hier nog wat bewolking maar zo langzamerhand komt het zonnetje er al door. ik zal zo ook eens de dag beginnen maar was lat vanmorgen en haast me niet, heb tenslotte een vrije dag.. nou ja ook niet helemaal want er moet vandaag ook even een zuiger over de vloer... is nu wel nodig al is de strijd met de zwartkopjes vrijwel gestreden. Nu is het een kwestie van voorkomen dat het terug komt. Vandaag gaat Aimillio,s ook weer op naar Dordrecht...en zit het weekend er al weer bijna op. We gaan er vandaag verder nog lekker even van genieten. Jij ook een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Jeetje wat was je weer vroeg hihi
    Nu hier was het 10 voor 7 dus redelijke tijd...
    Al hoorde ik om kwart over 5 guus al kletsen in zijn bedje, maar gelukkig is die weer in slaap gevallen. Nu weer rust in de tent en wel tot vrijdag dan komt guus weer...en zondag vera en mathijs. Voor de rest zijn de dagen van ons...zo meteen op kraamvisite maar dat is wel weer leuk om eens een heel kleintje te zien.
    Groetjes en geniet je wandeling ingekort of niet hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Ik vind het behoorlijk benauwd.
    Geen prettig weer en voor veel mensen,hoor..ik ben niet de enige.
    Ik hou me rustig en de pc gaat straks uit.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha kraamvisite rustig...nee hoor als je met 16 man gaat dan is dat best wel druk...maar lekker buiten gezeten en o wat is dat weer leuk een pasgeboren baby...mooi manneke was het.
    Gelijk het nieuwe huis rond geweest...rondleiding van de heer des huizes.
    En nu in de rustmode...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen